1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Sarcasme werkt niet goed op forums.;)
     
  2. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door Cybermaxxx
    Mijn samsung maakte ook krassen, heb nu een (gerepareerde) hitatchi, nog geen problemen mee gehad..



    Ik heb een 360 met een Samsung drive.De box is van 6 juni 2006.Ik heb nog nooit 1 krasje of foutmelding gehad.Ik ben dan waarschijnlijk 1 van de weinige als ik de verschillende forums hier over lees.Het enige wat ik heb is dat de drive niet altijd open gaat na 1 keer drukken maar dat vind ik niet echt een probleem of is dat wel een probleem ??
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Krijg je van Microsoft nog enig bericht dat je Xbox(360) in het reparatie traject zit?
    De mijne is woensdag 05-06 opgehaald, en de dag erna in Duitsland afgeleverd.
    Maar vervolgens niets meer gehoord / vernomen.
     
  4. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Eén die het snapt :)

    Ik typte dat omdat ergens anders stond dat een premium niet zonder HD mocht worden opgestart. Ook onzin dus.
     
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Kan wel hoor :)
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik check altijd de site van Xbox, de engelse/amerikaanse versie dan. Ga naar support en dan zie je een link naar console repair. De rest spreekt voor zich (xbox aanmelden enzo).
    Die van mij is ook woensdag opgehaald en bij status zie ik nu "Repair Status: Device Received at Service Center"
     
  7. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat er aan de hand is wanneer je drive niet altijd open gaat?Vooral wanneer je hem net aan zet blijft hij hangen.Na een paar keer open dicht is het meestal wel weer wat beter maar soms moet je 3x aan uit voordat hij open gaat.Verder nooit problemen gehad dus opsturen gaat me wat ver als het niet zoon ernstig probleem is.Weet iemand hier het technische verhaal van waarom hij dat doet?
     
  8. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    staat ie rechtop of ligt ie?

    als ie rechtop staat is waarschijnlijk je dvd lade verzakt , als je hem dan open doet en je duwt heel ligt iets naar boven gaat ie waarschijnlijk wel open....had ik zelf ook.....

    als ie ligt dan zou ik echt geen flauw idee hebben
     
  9. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Magneto mn xbox 360 ligt al sinds ik m heb horizontaal.Maarja ik kijk wel,als t erger wordt kan ik altijd bellen

    Nog een vraag van een technische leek...ik dus

    ik heb net mn Samsung LE32S81 binnen en wil nu mn 360 er op aansluiten met de bijgeleverde component kabel van t premium pakket.Voorheen had ik een advanced scart kabel op mn normale tv en dan sprong het beeld automatisch op het gamebeeld.Ik heb nu de rood,blauw,groene kabels in de component ingangen gedaan en natuurlijk de stroom aangesloten.Nou heb ik nog die 3 andere rood,geel,wit moeten die ook ergens in?Ik heb m aangezet met alleen de 3 component kabels erin toen gebeurde er niets.Daarna geprobeerd met de 3 andere via de scart AV ingang erbij ook niets.Hoe sluit ik nou die component kabels goed aan??En moet ik mischien nog een goede zender opzoeken ofzo?
     
  10. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ergens op je afstandsbediening heb je een knop met daarbij de text ext of een symbooltje van een tv scherm met een pijltje erdoor.

    Die knop is voor je Scart aan sluitingen.
     
  11. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik moet dus wel alle 6 de kabels aansluiten.3 in de component ingangen en de andere 3 in de AV-scart ingang?Ik heb er namelijk 5 aangesloten 3 in de component en de witte en rode in audio.Gele hangt los is dit goed?
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  12. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    De gele moet je niet tegelijk aansluiten met de rood/groen/blauwe. De rood/witte wel als je geen dolby digital wilt via de digitale uitgang op het component stekkerblok dat in je 360 gaat. Maar dan niet in een andere ingang van je tv. Want dan gaat het geluid via de ene en het beeld via de andere ingang, terwijl je maar 1 uitgang kunt selecteren via ext.
    De rood-witte kabel moet in de losse rood-witte audio ingang van je tv.
    Of doe je digitale kabeltje in je receiver, als je die hebt.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2007
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb vandaag MS gebeld, en binnenkort wordt mijn xbox 360 opgehaald. Tot nu toe weinig plezier van beleefd aangezien hij vanaf dag 1 al krassen maakte, en microsoft destijds hardnekking vol hield dat de xbox 360 geen krassen maakt, en dat ik hem maar op een stabielere plaats moest neerzetten.

    Trouwens wel belachelijk dat je 15 euro moet betalen om een nieuw exemplaar te krijgen van een kapot spel.
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo zeiken piet
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Why not? Heeft ie gelijk in; het is belachelijk.
     
  16. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn 360 nou in zo'n doos gedaan (doos nummer 5 van postkantoor)...maar doos is iets te groot, waardoor er toch een beetje ruimte is tussen de 360 en de randen. Moet ik daar nou wat tussen doen? of hoeft het niet...en gaan ze daar bij UPS etc. zorgvuldig om en zal er niks gebeuren?
     
  17. remcop

    remcop Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom doe je er voor de zekerheid niet gewoon wat kranten tussen?
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Vervolgens vandaag ineens UPS aan de deur.
    Vervangende Xbox360, met manuf. date 27-08-2007.
    Tevens een kaartje voor een maandje gratis Live Gold.

    Modderfok, wat een top-service van MS zeg.
    M'n nieuwe 360 is duidelijk stiller btw. :cool:
     
  19. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is na 3 weken ook eindelijk opgehaald vandaag, ben benieuwt hoelang het gaat duren.
     
  20. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2006-02-04
    Error code :-
    Signaal RoF :1, 3 en 4
    Probleem omschrijving : vastslagers, geen beeld alleen rode lichtjes
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina