Het is me opgevallen dat veel leden op XboxWorld in het bezit zijn van een Laptop. Er is daarom ook het bekende Laptop advies topic om vragen over laptops te kunnen beantwoorden. Dit laptop-topic maak ik aan naar aanleiding van een gesprek van mij een een vriend op MSN. Sinds een week of twee heb ik een laptop en ook hij heeft zijn laptop ongeveer net zo lang. Nu speelt hij er erg veel games op en hoor ik hem alleen maar over hoe vol zijn laptop wel niet staat met games, natuurlijk prachtig als je je even verveeld op school of een lange reis moet maken. Wat ik me dus afvraag is of er leden zijn op XboxWorld die gamen op hun laptop. Vertel in je bericht ook of je dit met grote regelmaat doet of alleen als je je verveeld. Speel je heel serieus op je laptop of gewoon onspannend? Misschien is het ook wel leuk om te vermelden welke games je dan zoal speelt op de laptop zodat andere members misschien weer ideeën krijgen om die games ook aan te schaffen. Zelf heb ik naast de standaard games van Windows Vista alleen Counterstrike 1.6 geïnstalleerd. Dit omdat ik hem eigenlijk alleen wil gebruiken wil voor schoolzaken maar ik kon het toch niet laten om deze game even te proberen. Mijn ervaringen met het spelen van Counterstrike zijn niet slecht, ik vindt het zelfs soms beter spelen dan op de PC. Naast Counterstrike heb ik ook geprobeerd of mijn laptop geschikt was voor Grand Theft Auto San Andreas, helaas was dit te veel van het goede en kreeg ik na het opstarten al gelijk een error. Heel misschien wil ik nog een dergelijke voetbal(manager) game op mijn laptop installeren omdat dit me erg geschikt lijkt op een laptop. Daarnaast denk ik dat een leuke RTS ook wel op zijn plaats is op de laptop, kom dus maar met tips als je die hebt. Fox – WinterBaseNL
Heb C&C Tiberium wars erop staan en draait als een tierelier met max resolutie. Verder nog Civilization IV en wat puzzle games en Texas hold'em, relaxed hoor beetje gamen op de bank naast met vriendin als ze d'r drama shows aan kijken is haha!
Gamen op een laptop gaat heel lekker. Ik speel veel wow, BF2 en fear op dit ding. En het loopt allemaal heel lekker. Probleem is dat dit ding nogal nieuw is en op vista draait, en er zit (slechts) een 120gig schijf in. En dat de meeste games nu niet bepaald lekker lopen op vista, zou ik iedereen aanraden om er óf een dual boot, of gewoon alleen xp op te zetten. En een grotere hdd is altijd handig. Het grote nadeel is altijd wel dat je voor reparatie of vervanging bijna altijd bij de fabrikant van het ding moet aankloppen. En dat het upgraden van je hardware over het algemeen wat moeilijker zal gaan. Er zijn ook heel wat hardcore game laptops te koop: link
Die van mij is ook vrijnieuw en heeft ook een HD van 120 GIG, welke laptop heb je? Dan kan ik misschien ook wel Fear spelen
Als ik een game laptop moest kopen, dan zou ik gewoon dat ene model van A sus nemen met desktop onderdelen: O.A Intel Core2Duo E6600 en etc. Deze zal waarschijnlijk wel wat zwaarder zijn maarja dat moet je er maar voor overhebben tevens kost deze laptop maar 1200 euro.
Ik heb ook redelijk veel games gespeeld toen ik mijn laptop net had. GTA SA, Half Life 2, C&C 3, laatste BattleField . Laatst voor de gein Bioshock geïnstalleerd, en zelfs die was nog prima te spelen. Videokaart: Ati Mobile x1600 256mb dedicated/ 1,73ghz duo core/2GB Ram/ 120GB HDD
Je bedoeld de asus c90s? die heb ik ook al een tijdje op het oog. het is trouwens een barebone model. dus misschien moet je er onderdelen bij kopen. je kan hem helemaal customizen. je kan er een andere videokaart in stoppen. ook een andere processor. hij kost hier in nederland met alle onderderleden ongeveer 1300€ edit.. is het niet handig als iedereen ook zegt welke laptop ze hebben
Heb één demo op mn laptop staan. Die van GTR2. Was ff om te kijken wat hij aankon: alles op max.l en een framerate van 80 tot 120 fps @ 1440x900. Heb een nVidia 8600 en een c2d 2.2Ghz, dus gamen gaat zonder moeite. Ik zit alleen meer op internet/msn en ben bezig met mn studie. GTR2 met toetsenbord wil ook niet zo lekker
Dell Vostro 1500, geupgrade naar 2.2Ghz C2D (T7500) 256mb VRAM (8600GT) 160gig (7200rpm) 9 cells accu en native 1440x900. Volgens www.gamesforwindows.com kan hij BioShock op vol draaien, maar dat heb ik nog niet uitgeprobeerd. Vista Ultimate is btw volledig opgestart in 40 seconden. Totaal plaatje 1.600,- euro.
Ik heb sinds een half jaartje een Asus G2 Gaming laptop: Een 17" laptop met een 2Ghz Intel Core 2 Duo T7200 en 2GB Ram en een ATI Mobility Radeon X1700 512MB videokaart. Dus zeker weten geschikt om te gamen Niet dat ik persé een laptop zocht om mee te gamen, ik moest gewoon een snelle laptop hebben voor o.a. videomontage, en deze vond ik het meest geschikt. Dat games lekker lopen is natuurlijk mooi meegenomen. Ik gebruik mijn laptop tegenwoordig echt als desktopvervanger, m'n pc is dus al de deur uit. Ik speel veel Oblivion, maar ook C&C Tiberium Wars, Test Drive Unlimited en Bioshock draaien prima.
Speel zo af en toe een game op m'n laptop. De spellen die ik heb geinstalleerd zijn: - GTR2 - Football Manager 2007 - Pro Cycling Manager 2007 - Virtua Tennis 3 - Medal of Honor: Airborne M'n laptop leent zich ook uitermate goed voor games, met zijn Core 2 Duo 1,6Ghz, 2GB RAM, 240GB Hardeschijf en Nvidia Geforce 7600 256MB dedicated.
Heb een laptopje en speel daar (weer!) Rollercoaster tycoon 2 op. Het vervelende met spelen op een laptop vind ik vooral dat je er niet echt lekker recht voor het scherm zit: je wilt er toch een muis + toetsenbord combinatie gebruiken bij het spelen tenslotte (zo'n muisveld is niks voor spelen hoor).
Precies, dat was het eerste wat ik bij me laptop kocht. Vriend van me zat net tijdens de hard en software les op school potje Age of Empires 3 te spelen, zag er best vet uit. Al denk ik dat Empire Earth II meer mijn ding is, moderne tijd etc.
Waar heb je die upgrade gekocht en laten plaatsen? Ik heb een IBM T43p met Centrino 2.0 Ghz, 2 gig ram, 60 gig HDD en Ati FireGl V3200 128 MB ram, maar ik wil een core2duo laten plaatsen, maar ik ben niet zeker of dit wel gaat met laptops. Ik speel trouwens CSS, cs 1.6, C&C Tiberium Wars etc. op de laptop, best gemakkelijk voor tijdens de lessen
Hij heeft dat meteen via Dell.nl gedaan. Vanmiddag hoop ik Age Of Empires: III binnen te hebben. Heerlijke game om te spelen op m'n laptop!
Kan je dit niet meer achteraf laten doen dan? Of zou dat te moeilijk zijn? Want dat is nu het enigste dat ik jammer vind, geen dual core Heb laatst ram bijgekocht, maar dit vind ik net niet goed genoeg.
Denk dat alles aangepast moet worden voor de processor. En dat is met een laptop niet zo makkelijk volgens mij. Een Dual Core is inderdaad heel erg fijn. Heb er zelf ook één inzitten. De Intel Centrino Core 2 Duo T5500 @ 1,6Ghz. In combinatie met de 2gb RAM en 240GB SATA is hij heerlijk snel!
Je kan vrijwel niets upgraden in een laptop. Een processor zit vast op het moederbord, net als de videokaart. Dit is dus niet te upgraden.