ik weet t maar dat geeft voor dit aanbod niks, ik zou het tof vinden als je het accept ik ga na huis moet half uurtje rijden dan kom ik online dus bericht me maar op me xbox
Ik ga NIET naar SG, ik heb dat al gezegd... Ik blijf clanloos.. S9 I Flawlezz gaat wel naar SG S9 is NIET dood, er zijn heel veel mensen die het nog door willen zetten er die het gewoon een toffe clan van willen maken..
Je weet niet eens wat er aan de hand is. Ik stop gewoon omdat ik het niet goed vond werken in de clan, niet goed geregeld etc. Mensen waren het daarmee eens en hebben hierna ook de clan verlaten.
Ik stop er mee als clan zijnde.... Maarja succes Rob en de rest! Sorry foutje ^^. Toen ik dit poste was niemand er meer positief over... Dus ze wouden stoppen nadat sommige verder wouden gaan!
Het is iig allemaal vaag gelul, want ik lees net op XBL dat S9 en i2K weer gaan fuseren tot 2 vaste teams !!?? Waarom kunnen we niet gewoon allemaal in 1 grote clan zitten...
het kwam omdat de "jongeren" in de clan zich niet volwassen genoeg konden gedragen, en Luc had aangegeven dat het moest veranderen, niemand er iets aa/mee deed. Maar dan snap ik nog steeds niet waarom er geen regels voor waren, zoals een waarschuwing, 3x geen clan match en dat soort dingen. Ik denk dat je daar best wel ver mee was gekomen.... *)
i2K en S9 gaan niet fuseren. Daniel vroeg mij gisteren of ik in i2K wou spelen onder zijn leiding en daar ben ik mee akkoord gegaan. Mark, Laurens, Wouter zijn hiermee ook akkoord gegaan. Het is dus geen fusie.. En Rob X, het heeft helemaal niets met verliezen te maken.
Het is eignelijk alles bij elkaar denk ik! 1337 enzo.. Maarja mij boeit het niks meer! Ik zie wel wat ik ga doen! En succes in i2k!