EINDBAZEN

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XzythoR

XzythoR proDG SLy

Leuk Bevonden:
    0
    SUCCES dan en veel plezier! :D

vVv is tenminste een geile clan, dus ik zie het probleem niet SmartieZ. Met dit soort acties groeit de console scene in Europa tenminste.

PS: Airwave ik wil je er aan herinneren dat je nu op 1.336 berichten zit. Met je volgende post zou het magische getal van 1337 bereiken...

Laatst bewerkt: 19 sep 2007
  2. I Seal

I Seal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah zoveel recruteren wij niet.. Uiteindelijk zullen er niet zoveel Europese vVv spelers zijn..

Halo 3 is nu volledig gecovered met vVv Supremacy //, La1 , Adihash , Lethal , Bob8a Moeilijk om hier niet enthousiast over te worden :thumbs:

Binnenkort zal vVv gaming deze info ook releasen naar e-sport outlets

Zal jullie ook nog in detail uitleggen hoe het allemaal in mekaar zit met sponsoring..

Regards

3. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mn 1337 post, is hij niet l33t?

Btw Seal, add me man vVv Airwave :9

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

Een stuk of 6 voor GoW, 8 voor Halo 3, stuk of 6 tot 8 voor COD4, en dat alleen voor een EU devisie. Geluk ermee, mij hoor je niet klagen ik vind het leuk voor ze om eindelijk een goed team te vinden.

5. dutchdragon

dutchdragon Guest

haat. wel hard vVv is zeker goeie clan !!

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

Haat? Dude leer eens lezen waarom zou ik vVv haten? Ik heb geen interesse in ook maar één speler in die clan of ik had ze gerecruit. Vrijwel iedereen die nu in vVv zit heeft in qG gezeten of wilde erin (op Four na).

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Wij wilden gwoon een sponsor, SG kan ook zeggen dat we er in wilde, want dat wilde we ook. Totdat dit aanbod aan kwam rollen. En neem alles niet zo serieus Teehee

8. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch raar dat bij vVv daar, we zullen zien of er een sponsor komt..

Laatst bewerkt: 20 sep 2007
  9. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Airwave, sponsor krijg je niet zolang je niks nog niks heb bewezen.

10. dutchdragon

dutchdragon Guest

wat is er raar ?

zie me niet als fanboy ma snap niet wat je bedoeld

11. dutchdragon

dutchdragon Guest

wie zegt nu dat ik het tege je heb. haat = stopwoord niet hate. Niet overal seireus opingaaaan alsof je leve ervan afhangd. en sinds waneer kan ik niet leze.

12. SmartieZ

SmartieZ Guest

Sinds wanneer is een simpele post iets sirieus nemen. Is dat dan niet wederzijds aangezien jij ook op élke post een reactie plaatst. Daar is verder echter niks mis mee, het is immers een forum.

13. Infern0s

Infern0s ..

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi jongens :D

Lekker baas spelen hiero, stiekem, denken dat ik et niet zie:cool:

Oh gefeli met dat sponsor dingetje, krijgen jullie der ook echt wat voor of is et meer met de GT's showen?

Overigens best vreemd dat al die clans teams oppikken voor een game die niet uit is.

Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  14. Nemesis

Nemesis Decerto.net

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt ook niet uit, waar bemoei je je eigenlijk mee?

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom, we moeten ons eerst bewijzen op verschillende toernooiene (we hebben al 3 in de planning). Als we het goed doen, krijgen we fullsponsorship voor 2008 (zo is ons verteld). Maar we wachten nog op meer info.

@ Adam, ik denk geen geld hebben voor een andere game dan h2 lijkt te helpen, is iGK al beetje aan een comeback bezig?

16. dutchdragon

dutchdragon Guest

nou je plaats het op een forum, dus waarom mag ik niet reageren staat die QUOTE knop daar voor jan lul ?

als je wil dat niemand ermee bemoeid ofzo stuur dan na die gene een PM ?

17. Fo Shizzle

Fo Shizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat ik geen adam ben.. maar we hope dat Ghost en Shinato H3 serieus gaan spele.. dus dan hopelijk iGK- Infern0s, Shinato, Ghost, ForReal:thumbs:

18. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Even om te reageren op masterspy, je vergeet dat er in het begin vn halo2 nog heeeel veel andere teams waren die zich minimaal konden meten met eindbazen en qg, om niet meteen te zeggen dat ze beter waren... Dit zijn dus spelers die lbijkbaar een spel snel oppikken, verder hebben veel van hen gewoon andere spellen dan halo2 gespeeld waarin zij steengoed waren. Dit zijn dus ook zeker spelers om in de gaten te houden, want halo3 is wel degelijk een nieuw spel met andere maps en andere wapens, goed zijn in halo2 garandeert dus HELEMAAL niets... Het gaat er in het begin gewoon om wie het snelste om leert gaan met de maps en de wapens en daarmee een leuke taktiek verzint... Na een half jaar zal iedereen wel weer ongeveer evengoed geworden zijn en ligt het er puur aan wie het allemaal echt leuk vinden om er veel tijd in te steken en zo nog ietsje beter te worden.... Nu dus al zeggen dat EbN (vvv) de enigste concurrent van QG gaat zijn is dus gwoon MEGA arrogant, super onwetend en gewoon veelste voorbarig!

Verder hoop ik dat vvv een leuke sponsor krijgt en zich bewijst op lans (mlg???) want dit zou alleen maar de weg vrij maken voor andere nederlandse teams om aan een sponsor te komen.. Dit omdat men dan kan bewijzen dat er wel degelijk niveau te vinden is in NL..

Dus om af te sluiten, succes met de clan en tot halo3:D Dat we maar mooie spannende potjes tegen elkaar mogen spelen en boven alles veel plezier kunnen maken:D

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, ik hoop het ook voor jullie.

@blackhawk, eindelijk iemand die weet waar die over praat.
    En hopelijk ook MLG ja, als het allemaal goed loopt gaat dat zeker lukken. :9

20. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Maar welke lans gaan jullie allemaal heen, want ons team is ook zeker geïntresseerd in toernooien...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina