Wat raden jullie aan?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door 2 euro, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2 euro

2 euro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Na 2 keer mijn Xbox 360 terug gestuurd te hebben voor reparatie was ik het zo zat dat ik de derde console had verkocht om een Playstation 3 te kunnen kopen. Nu heb ik zoveel spijt van die PS3 dat ik 'm weer wil verkopen zodat ik weer een Xbox 360 kan kopen.

Mijn eerste vraag is of dat alle problemen zijn opgelost met de consoles die nu in de winkel liggen. Heb geen zin om weer met zo'n verrot ding te maken te krijgen.

Mijn 2de vraag is eigenlijk geen vraag maar ik twijfel tussen de Premium Supersize Pack van 399 euro (krijg je als het goed is ook nog 2 games bij) of de Elite Edition van 449 euro.

In principe geef ik niks om een grotere harde schijf en of HDMI nut heeft met een tv die maar tot 1080i gaat weet ik ook niet.

Graag jullie reacties.

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waarom heb je zoveel spijt van je PS3? :eek:

3. 2 euro

2 euro Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weinig keus in games (ik weet dat dat vast nog wel komt), controller staat me niet aan (ligt niet lekker in de hand), en nog wat dingetjes, laten we het er gewoon op houden dat dat ding me niet boeit.

Maar verder is dat hier ook niet belangrijk.
    Wat ik wil weten is of de problemen al zijn opgelost en of ik beter voor de Supersize of Elite kan gaan.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Oude premium's zouden als het goed is aan het einde van het jaar allemaal weg moeten zijn. Dan komt de nieuwe pas dacht ik.

Dus als je er nu 1 wilt kopen kan je beter voor de elite gaan.

5. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    je zult gewoon moeten gokken , er zijn xboxen die nog steeds problemen hebben er zijn ook xboxen die het perfect doen....reparatie's worden nu snel uitgevoerd in ieder geval en de meeste krijgen een probleemloze xbox terug met fabricage datum van 27-08-7.....

het is en blijft een gok , 1 pluspunt is wel dat de garantie omtrent ring of death naar 3 jaar is gegaan

/Mod we gaan hier even verder......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina