1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Half Life 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchDemons, 14 jul 2006.

  1. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    nee hoor, HL op de PS2 was een uitstekende shooter, een perfecte poort die ook nog eens visueel opgepoetst werd. Bovendien zat er een erg leuke co-op mode bij. Heb de game zowel op de PC als op de PS2 en de laatste versie was echt super.

    OT: ik zit aan de ene kant met smart te wachten op de ornage box, maar omdat er zoveel uitkomt (zelfs na het uitstel van GTA 4 en Mercenaries 2), denk ik dat ik deze toch ff laat staan. Tenzij die andere games tegenvallende reviews krijgen...dan draai ik t om:)
     
  2. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Gek dat veel mensen half-life laten vallen. Dat deze box er aankwam was al heel lang bekent, en iedereen wilde hem meteen per se hebben, maar er komen nu gewoon té veel andere titels uit dit jaar... Volgens mij wordt Q4 2007 echt de beste gameperiode ooit!
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het heeft ook wel even opzich laten wachten...
     
  4. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze zeker wel halen, ben aan Half Life 2 begonnen op de pc, maar werd na een uurtje spelen zo misselijk dat ik hem gestopt ben. Waarschijnlijk zit ik te dicht op het scherm dan, bij console's heb ik er nooit last van, ook niet als het FPS is. Kan dus niet wachten op deze, stukje wat ik gespeeld had was echt geweldig.

    En Team Fortress 2 natuurlijk, ziet er zo lekker speelbaar uit, ben er erg benieuwd naar.
     
  5. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0

    Idd, dat had ik precies hetzelfde bij de singleplayer werd ik ook super misselijk alleen dan weer niet bij de multiplayer. Beetje vaag
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    door de zombies ofzo?, hoe kan je nou van je beeldscherm misseiljk worden?
     
  7. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las het ook veel toen ie net uit was
    mensen schenen vooral misselijk te worden bij het stuk met de hovercraft
     
  8. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee noob :p niet door de zombies, maar gewoon door het beeld. Hetzelfde had ik bij Harry Potter en de Steen der Wijzen, als ik dat spel een uurtje speelde was ik ook misselijk terwijl ik alle andere delen wel normaal kon spelen. En 95% van de spellen die ik speel kan ik gerust 24 uur achter elkaar spelen xD
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    totnutoe, ben ik alleen van loco roco op me psp een beetje misselijk geworden

    misschien zenden sommige games een hoge frequentie geluid uit waar je darmen op reageren,

    in 10 jaar kunnen ze doormiddel van hoge frequenties je hersenspoelen:p
     
  10. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    nee komt niet door geluid, komt doordat het 3d beeld je brein even op t verkeerde been zet. Je krijgt dan last van motion sickness, lijkt voor je brein alsof je dan veel beweegt terwijl je stilzit...naja, das de korte uitleg:)


    overigens zou ik t niet leuk vinden als games idd zulke geluiden gaan gebruiken...elke keer als je dan aan t gamen ben moet je m op pauze zetten en naar de WC gaan =>poepen:)

    (dat 'geluid' bestaat wel, heet heel toepasselijk 'bruine ruis' werd gebruikt door de japanners in WO2 om gevangenen te laten praten. Doordat 'geluid' sloegen hun darmen helemaal op hol.)
     
  11. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk uit naar deze game! Er zijn maar weinig games die qua sfeer en gameplay kunnen tippen aan HL(2)
     
  12. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel lullig dat je misselijk wordt van zo'n fantastische game.

    Ik had het zelf met Duke Nukem 3D.
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit meegemaakt...word wel misselijk in een achtbaan :p Maar nog 23 dagen? Wow dat lijkt best wel snel...ik dacht hij kwam 2008 pas uit?? Damn dan word dit echt een heel duur jaar....
     
  15. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, nee joh :p
    hij is al vaak uitgesteld maar komt nu eindelijk

    iemand al toevallig gepre-ordered via Steam?
    de BETA van TF2 komt vandaag uit als je gepre-ordered hebt, maar zit echt nog te twijfelen >.>


    edit:
    heb m gisteravond toch maar gepre-ordered via Steam xD
    TF2 is vet!!
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2007
  16. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    De Team Fortress 2 beta is leuk, wat punten die ik persoonlijk liever veranderd zie:

    -Geen Sudden death mode, of pas na langere tijd.
    -Betere balans tussen klasses.

    Maare al met al erg leuk :)
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Heftige opmerking; alles staat of valt met balans tussen de klassen.
     
  18. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, heb ik geen problemen tegen persoonlijk
    Demoman mocht wel iets beter, maar de rest vind ik prima
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is Team Fortress he, dan hoort er weinig balans te zijn tussen de klasses.. Je hebt de tank, de spion etc. Logisch dat de tank sterker is en meer guns heeft dan de spion.
    je moet zorgen dat ieder personage in je team een andere klasse heeft en deze zo goed mogelijk probeert in te vullen...

    Zo was het iig altijd met TFC en daar heb ik maanden/jaren plezier aan beleefd.

    Of bedoel je het anders? ( Heb TF2 nog niet geprobeerd)
     
  20. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou de balans op zich is wel redelijk, maar imho zijn bepaalde klasses nog altijd te sterk. Bijvoorbeeld de heavy met een goede medic is bijna niet te killen. Ook zijn de spies ERG sterk.

    Maar al met al een leuke game en er zullen ongetwijfeld nog wel veranderingen komen :)

    De demoman is trouwens echt wel sterk .... die grenades doen erg veel schade :)
     

Deel Deze Pagina