Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaap-joey

schaap-joey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat kan ik nu doen?

2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Als ik het goed begrijp heb je je xbox opgestuurd en nu staat bij de status no pending repair, als dit correct is wat ik zeg dan is je xbox nu onderweg naar jou.

3. Spunz

Spunz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en ja hoor,

Na totaal mijn gloedjenieuwe xbox 360 Elite 8 dagen te hebben gehad, haal ik na 2uur lekker Oblivion eruit en wat denk je. Ronde krassen :)

Uiteraard gelijk microsoft gebeld en nu worden de labels gemaakt, en z.s.m. gemaild
    Er zit nog wel een benQ drive in...jammer hoor.
    Hoop dat k snel weer kan rpg-en :9

4. schaap-joey

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dit ?

Want hij is slecht 2 dagen in de repair center.

5. Tjop21

Tjop21 Forza Waalwijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of die status op die site klopt, want ik heb hem dinsdag opgestuurd, gister stond er dat ie in service center was, en nu staat er No Pending Repair, dus of die status klopt niet, of ze hebben supersnelle service...

6. Spunz

Spunz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan goed. de site liegt niet vaak. Al is het wel zo als hij op pendng repair staat, dat het nog enkele dagen duurt voordat hij echt in huis is.

De laatste tijd duurt het ook max 10dagen. Wel netjes maar zo hoort het ook!

7. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Die site waarop je de status kunt checken werkt niet bij mij. Tenminste, alles werkt, mijn adresgegevens zijn geregistreerd, maar als ik dan mijn Xbox 360 wil registreren met het serienummer, krijg ik dit

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat het wel werkt?

8. Redje

Redje Mafketel 1ste klas

Leuk Bevonden:
    0
    Het meest verneukeratieve is dat je gewoon een refurbished terug krijgt.
    Je had hem denk ik beter kunnen proberen om te ruilen in de winkel.

Het blijkt de 360 wel een kwalitatief uitermate teleurstellend product is.
    Over 6 jaar bestaat de 360 niet meer want dat zijn ze allemaal stuk :{

9. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Ik weet niet of ik het hier kwijt kan maar mijn xbox pakt de wireless network adapter niet meer. Er brand geen lichtje, niet eens rood. Ik denk dat usb poorten ofzo beveiligd zijn want ik heb de Ipod ook nog geprobeerd aan te sluiten waarbij hij wel stroom krijgt maar de xbox zelf kan de Ipod niet vinden. Kan ik dit zelf oplossen of moet ik hem opsturen, heb zon beetje alle stappen op xbox.com al gevolgd dus weet ook niks meer te bedenken :{ En dat net voordat Halo 3 uitkomt :mad:

10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gefeliciteerd, je bent de eerste Elite bezitter waarvan de 360 niet goed is!\o/

|:- Te belachelijk toch dat zelfs de Elite nog kinderziektes heeft?!?!

11. Spunz

Spunz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is inderdaad erg belachelijk, maar er is zo weinig tegen te doen. Ja dankjewel voor de felicitatie, :b:

Mijn mfr date was van 28-06-2007. Ik weet niet hoelang de Elite's al in de winkel liggen, en als ik idd 1 van de weinigen ben met een defecte dics, zal ik wss wel mijn oude terugkrijgen of een geheel nieuwe. Omdat ze vast geen witte zouden sturen;) ofwel?

Ik heb iig alle mogelijke gegevens opgeschreven die op de console vermeld staan en uiteraard ook paar fotos genomen, van hoe hij er vóór vertrek uitzag. Niet dat ik straks een afgetrapte xbox krijg, vol met stof oid.

Het is en blijft hopen...

12. Gollem

Gollem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Don't focus on the failure rate. Focus on the support we are providing

13. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    NEE dit is gewoon niet meer leuk. Ik heb de drie rode ringen gekregen. WAAROM NU????!! waarom een week voordat halo 3 uitkomt?

14. Chevalric

Chevalric Guest

Same here... net een update binnengehaald, en nu een red ring of death... Dat wordt dus customer support bellen morgen :mad:

15. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    ik had ook een update idd. Kan het daaraan liggen? Gvd en ik heb ook nog eens vrij genomen van mijn werk op de releasedate zodat ik rustig en relaxed halo kon spelen. 3 jaar hierop gewacht en het dan niet kunnen spelen..ik baal ontzettend op dit moment.

16. hfgrtNL

hfgrtNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here......wanneer heb je je xbox gestuurd?

17. schaap-joey

Leuk Bevonden:
    0
    goedenmiddag..

Mijn xbox 360 is stuk en opgestuurd..

er staat in warranty .. en no pending repair ..

Wat betekend dat allemaal.

18. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik heb de special achievement "the ring of death" gehaald...... dat wordt terugsturen die handel...... say goodbye to Halo3!!!
    Het valt mij op dat vooral de laatste tijd veel xbox´jes omvallen. Ik zou wel eens willen weten hoeveel procent van het aantal verkochtte xbox´en inmiddels is teruggestuurd, ik schat 70 á 80%.... das best een dure grap voor ome Bill... laten we hopen dat hij in de toekomst de xbox blijft steunen...

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Jou schatting is puur gebaseerd op de slechte verhalen die je hoort. Mensen met een goed product hoor je niet, dus je weet nooit hoeveel er wel goed zijn. Je schatting slaat dus nergens op.
    Volgens mij vroeg je het gister ook al, en toen werd ook al gezegd dat je je xbox binnen enkele dagen terugkrijgt.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hoor je je bekraste game gratis vergoed te krijgen? Aangezien een vriend van mij hiervoor 10 - 15 euro moet betalen van MS zelf.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina