1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 1, 2, 3 en de boeken] Het verhaal (geen spoilertags aanwezig)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Het tweede deel "The Flood" is wel duidelijk anders geschreven dan de overige delen en daarmee bedoel ik niet beter of makkelijker leesbaar...
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is verwijdert.

    Denk dat MS het had geeisd
     
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    filmpje staat genoeg op youtube. vond het zelf niet zo boeiend, maar ja, heb de singleplayer van halo nooit zo gevolgd :)
     
  4. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het tweede boek (the Flood) eigenlijk door iemand anders geschreven? Hoort het trouwens wel gewoon in het verhaal van de andere boeken?
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Handige samenvatting. Ik wou halo 1 en 2 nog een keer spelen om het verhaal op te pakken, maar dat is nu niet meer nodig.
     
  6. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    zelfde hier.
    Bedankt sander seurens ofzo :)
     
  7. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    *Uitgeprint, *Gaat lezen,

    Lekker voor slapen gaan, sweat dreams! :)
     
  8. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom 'The Flood' door een andere auteur geschreven is weet ik niet, maar het hoort weldegelijk in de gehele reeks.
     
  9. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    het is in feite gewoon het verhaal van halo 1, maar dan een stuk verder uitgediept en sommige stukjes zijn zelfs vanuit het oogpunt van een grunt geschreven.
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    The Flood gaat over de gebeurtenissen van Halo 1. Je ziet het verhaal uit meerdere standpunten, zoals uit de ogen van een Covenant Elite en wat Marines (dacht ik).

    The Fall of Reach vertelt het verhaal over de totstandkoming van het Spartan project en hoe Master Chief (John-117) getraind is. Het eindigt in een geweldige strijd om de planeet Reach.

    First Strike verteld het verhaal tussen Halo en Halo 2. Ik weet niet meer precies hoe het ging...

    En met Ghosts of Onyx ben ik zelf nog bezig. Voor zover ik weet is dit weer een verhaal over het verleden van Master Chief. Maar hoe het verhaal verder gaat weet ik dus nog niet...
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Geen verleden van Master Chief! Chronologisch speelt Ghosts of Onyx ten tijde van de 2 voorgaande boeken, en iets erna. Maar het boek volgt andere spartans (Vooral Kurt, maar ook wordt in het boek duidelijk wat er met Sam, Kelly en Linda is gebeurt tijdens/tussen en na de andere 3 boeken.

    Ik ben echt superbenieuwd wat er van Ghosts of Onyx terug komt in Halo 3
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oh dat wist ik niet? Cool.. Kan iemand mij dat dan ff vertellen? :cool:
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Lees het boek bitch! :+ Haha nee, kijk even in de spoiler

    Weet het niet precies meer. Er werd iig ontdekt dat er een portaal naar een andere dimensie/wereld weet ik het wat is. En ze ontdekten een hele hoop, met nieuwe hieroglyphen, nieuwe tombes op Onyx enz. Uiteindelijk zijn Halsey en de spartans (sam, kelly, linda) door het portaal gegaan, naar een nog onbekende dimensie/wereld/whatever dus.. ben dus benieuwd of er iets van dat portaal en van die andere dimensie terug komt in Halo 3.

    Mm, ben al aardig wat vergeten.. denk dat ik Ghosts of Onyx nog eens ga lezen komende weken, 360 ligt toch in Duitsland :'-(
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :cool: heb de 1e 3 gelezen, maar deze (nog) niet.. Maar ik denk dat deze me ook niet echt veel veel gaat boeien..
    Oh well we'll see :)
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik vond hem niet zo leuk als de andere boeken, maar denk dat het uiteindelijk wel veel zal toevoegen aan het verhaal.... Hoop ik iig :+
     
  16. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik hoorde dat GoO niet geheel over de MC zou gaan, was ik ook een beetje sceptisch. Maar het boek is echt geweldig!
    Je moet de eerdere delen wel gelezen hebben, om het verhaal in dit boek te kunnen plaatsen.
    Er wordt inderdaad meer verduidelijkt over Dr. Halsey en de resterende Spartans, maar ook worden er nieuwe Forerunner ontdekkingen gedaan.
    Het boek is in dezelfde (goede) stijl geschreven als TFoR en FS, dus als je die gaaf vond, is dit zeker een aanrader.
     
  17. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    2 oktober komt een 4 de boek uit

    Halo Contact Harvest

    Er staan een paar spoilers op zoals het plot/characters etc...

    [​IMG]
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    5e boek bedoel je :eek:
     
  19. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand al ergens gezien waar je de comics Halo Uprising kan halen?
     
  20. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ja 5 de boek klein typ foutje

    Hier staat wat over Halo Uprising

    Staan alleen wel veel spoilers
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2007

Deel Deze Pagina