Hey ik heb nu over de 3000 credits,en ik wil er snel meer verdienen wat moet ik dan unlocken,ff doorvechten voor de first blitzers zkz?Of iemand anders een idee,btw geen cheatcodes doe altijd zonder dus gewoon tips Alvast bedankt
niet doorsparen voor de first blitzers daar kan je de conquest niet mee spelen, best kan je de conquest uit spelen op een vrij hoog niveau ( niet easy dus) want een match winnen op een hoger niveau levert meer punten op je kan best ook geen teams kopen waar je tegen moet oefenen ( teams zoals de droids, titans,...) want daar kan je ook geen conquest mee spelen persoonlijk zou ik de resilient mercs kopen
Ik weet niet hoe goed je bent maar je zou sowieso de Hard mode kunnen unlocken (ik geloof dat hij zo heet) dan krijg je veel meer punten als je van mensen wint....
Persoonlijk vond ik deathrow easy,heb hem om half 5 gehaalt,en heb hem nu uit en nog geen ene x verloren,maar had wel probs mee die first blitz maar het is gelukt,o.k. dus gewoon mercs kopen en dan hardcore conquest,ik d8 eerder aan first blitzer en dan single player maar o.k. ik doe ze gewoon allemaal,gaat wel ff duren,thnx for the help guy's Greetz.
ja kan met de sentinels wel.. maar mijn strategie: unlock de first blitzers.. dan win je daarmee veel single player wedstrijden op hard. En dan unlock je als je genoeg credits hebt de extreme mode.. dan vliegen de punten erbij
Ja,ben eruit ik volg het advies van clawviper 800 UC per game.maar wel veels te makkelijk..... ze ligge allemaal zo neer mee de first blitzers.Maar de tips zijn voor mij niet meer nodig mischien dat er voor andere gepost kan worden of dat ze hier iets over het spel vragen en anders,als een mod een slotje teveel heeft.....
het is ook niet de bedoeling dat je het uitspeeld want dat kan iedereen wel doen denk ik net als street fighter het is de bedoeling dat je alles haalt
Heb bijna alles,heb al het mogelijke sportvieuw al (ook op alle nivea's uit)nu benk bezig met die andere vieuw,dus ik ben ook alles aan het"halen"
Ja dat klopt en als je later ventjes koopt die 1 ster hebben,die kan je helemaal niet trainen,btw ik heb alles al geunlockt nu
Zo snel mogelijk difficulty extreme unlocken, zo krijg je snel veel credits. Je kan ook van 1 team op het begin niet alle spelers unlocken als je dat team dan als tegenstander neemt hebben zij niet de beste spelers en en dan maak je makkelijk en snel een team knock out. P.s Je moet niet vergeten voordat je je tegenstander een team knock out slaat dat je wel voorstaat in punten anders krijg je nog geen unlock credits.