UC en bulletdodgen.

Discussie in 'Algemeen' gestart door The FragmaN, 16 jan 2003.

1. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een beetje DIE-HARD FPS fan die UC heeft weet dat je daar bij kan bulletdodgen. Maar is dit niet een beetje heel kut om met de d-pad uit tevoeren terwijl je met je linker thumbstick de gasten zit te fraggen? Dat d8 ik dus ook. Net zoals die adrenaline boosts moet je die ook met codes op de D-pad uitvoeren maar dat kun je ook gewoon met de thumbstick uitvoeren net zoals bulletdodgen. Maar gaat dit niet erg langzaam want je moet 3 X snel achter elkaar naar links/rechts/voren/achteren drukken en dan ben je meestal al lang gefragt, het zelfde verhaal als dat je dit met de thumbstick doet. Heeft iemand een oplossing hiervoor?

2. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Een oud gezegde luidt:

"He who masters the skills of the D-pad, will be known far and wide as Da Fragmeista!" :D

3. Xstyle

Xstyle Guest

ja dat is wel een beetje irritant, maar zoals Robhimself indirect al zegt: veel oefenen:D

net zoals springen en draaien tegelijk;)

4. shootergod

shootergod Guest

waarom dodgen. dat hoeft niet per se, maar kun je ook dodgen ,met det humbstick, spelen jullie met de d-pad dan, je kunt net zo goed opzij springen:D

5. Xstyle

Xstyle Guest

dodgen werkt beter, daarom zal het wel ietswat moeilijker zijn;)

6. shootergod

shootergod Guest

JA, maar kan het ook met de thumbstick??????
    En ik spring gewoon opzij, wat boeit et?

7. Xstyle

Xstyle Guest

met je D-Pad, gewoon 2 keer naar rechts, link, achteren of voren drukken

het gaat gewoon iets sneller, vooral handig tegen miniguns en link guns maar voor rocket launchers niet echt;)

8. Xstyle

Xstyle Guest

maar het is best wel moeilijk om onder de knie te krijgen (voor mij wel dan)

9. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik doe al mijn adrenaline moves met me thumstick en dogdgen doe ik niet je moet die gast gewoon eerder fraggen dan hij jou (ik speel eigenlijk alleen maar instagib)

10. shootergod

shootergod Guest

zo is het:D

11. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet werken.
    Je moet je duim van je linker thumbstick afhalen waardoor je stilstaat en dan pas kan je die sprong opzij/voren/achteren maken met dat andere pad. Dat is dodelijk online!8)

12. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: UC en bulletdodgen.

True true ;)
    :D
    Het is wel vreselijk wennen met de controller maar het is echt goed te doen

13. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    probeer maar eens op GodLike!!

Maareh, je moet dus idd van je thumbstick af om met de D-pad te dodgen en dat os critical en dus geen goed idee en als je het met thumbsticks moet doen ben je ook de lul want dat werkt ook niet goed maar wel beter als je geen D-pad lover bent. En springen werkt ook niet want dan weet de enemy hoe je beweegt en ben je flak voer. Maar ja zoals hier al word gezegd moet je veel oefenen dus dan doe ik het maar.

En shootergod gaat die challenge van jou nog steeds door?hehe.:D

14. shootergod

shootergod Guest

ja hoor, maar ff over instagib, das op godlike niet te doen man?
    raar:D maar ja~:confused:`

en ff over bewegen met de d-pad, ligt dat aan mij of is dat helemaal niet te doen?? das echt kut die d-pad, die thumbstick is veel beter, maar ja je hoeft toch niet per se te dodgen, doe ik bij ut online ook niet, en gaat ook goed, springt gewoon snel langs iemand als je dat kan is et gewoon hetzelfde :D

Deel Deze Pagina