Beste mensen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want ik heb namelijk een probleem. Als ik Rome: total war of Medieval: total war opstartte liep die na 5 seconden helemaal vast, ik dacht dat ik echt alles had geprobeerd tot ik vanmorgen 2 512geheugen reepjes eruit trok en toen nog 2x 512geheugen erin had zitten. Toen startte ik het weer overnieuw op en toen deed alles het gewoon vlekkeloos!! Mijn vraag: Waar komt het dan door dat ze niet met 2096mb kunnen werken? Ik had ook sporadisch last van vastlopers, en toen deed de computer precies hetzelfde, gewoon als ik iets aan het doen was. Jongens, help me. Wat zou het probleem kunnen zijn? Alvast bedankt!
Misschien is er een reepje geheugen brak? Anders even memtest draaien voor de zekerheid. Is 't allemaal van één merk/type?
Ja, het is allemaal hetzelfde type. Ik ga het even proberen, maar denk niet dat dat het probleem is. Ik denk dat me moederbord gewoon gaar is, daarom heb ik ook gelijk nieuwe kast + moederbord besteld Ik wou toch een nieuwe Maar voor nu is het wel slim om te weten wat het is.
Ja, het geheugen is gewoon DDR en geen DDR2 en het mobo ook ja, ik ben daar wat makkelijk mee, en ik moest toch nieuwe kast.. deze en deze!
Je weet dat je met deze moederbord niet echt "future proof" bent? Of is dat voor jouw niet echt belangrijk? Je wilt een normale werkende computer? En het lag idd niet aan de spellen, d.w.z. speel hier ook deze spellen met 2048 Mb DDR geheugen (wel 2x 1024 Mb)
/edit: Op me andere computer deden ze het alletwee wel, dus ik wist ook dat het aan de computer lag, ik vond het toch wel heel raar, want ik heb echt zoveel geprobeerd . (Zelfs andere muis geprobeerd die niet draadloos was ) En dit moederbord is inderdaad niet echt future proof, maar ik kan wel een moederbord met DDR2 geheugen etc nemen maar dan werkt me geheugen en me processor ook niet. Dus nee, het is toch wel een erg goed moederbord en ik ben er erg blij mee, maar ik ben helemaal blij met me kast