Of het de euro's waard is moet je natuurlijk zelf beslissen, de ene vindt het iedere euro waard, de ander vindt het weer een hele hoop geld. 150 euro voor de add-on vind ik nog wel meevallen. De films op zich zijn ook niet zo heel erg duur. Je moet goed opletten of je nog ergens iets ziet liggen voor een leuke prijs. De nieuwste releases zijn uiteraard wel aardig aan de prijs.
Hoe groter het scherm hoe beter je het verschil ziet. Via een beamer projecteren op een 2m breed scherm zie je duidelijk verschil tussen DVD en HD-DVD. Op mijn 26" LCD tv zie je het ook wel, alleen iets minder. Het grootste verschil is te halen uit het feit dat HD-DVD 1080p kan weergeven en dan zie je echt wel het verschil met normale DVD!!!
Het is moeilijk uit te leggen, maar ik zie duidelijk het verschil! Je moet het met eigen ogen zien...
Misschien is het een idee om een keer langs de winkels te gaan, bijvoorbeeld MediaMarkt. Deze hebben vaak wel ergens een HD-DVD/Blu-ray film draaien. De TV's zijn niet ideaal afgesteld, maar het verschil zie je zeker wel!
Laatst bewerkt: 21 sep 2007