Ik heb heb vandaag en gister al 5 berichten gehad met mensen die oproepen om de volgende tekst in je gamertag motto te zetten: "Online Should be Free" of "Make Xbox Live Free". Altijd leuk die goedgelovige types, maar dit gaat nergens over natuurlijk. Leuk dat er ook nog eens 3 verschillende versies zijn. Bij de 1 moeten 1 miljoen mensen het in hun naam hebben, bij de ander 100.000, en bij weer een ander 500 Maar goed, het begint nu wel irritant te worden, dus doe er niet aan mee, het is onzin.
Net als die ongein op je mail... Stuur die bericht aan 10 mensen door anders krijg je een virus ofzo... harhar!
En als xbox live gratis zou zijn, had je erg veel lag denk ik zo, en mensen met 30+accounts. nee geen goed id lijkt me zo
Als mensen vroeger niet in opstand waren gekomen had je nu bijvoorbeeld geen minimum loon gehad. Wat is er mis mee, als alle gebruikers hier over zouden klagen was het op zijn minst goedkoper geweest. M$ vult zijn zakken wel aan jullie hoor wat denk je hoeveel winst er uit die 360 en de games worden gehaald.
Dat staan ze niet, want ik krijg de meeste berichten van Amerikanen waar ik onlangs mee heb gegamed. Ik heb er zojuist weer 2 gehad, gaat nergens over.
achjaa het zijn gewoon gierige newbs die da doen ik bedoel je weet dat het je geld kost dus niet zeike wees blij dat je online kan en lekker zonder laggs kan game precies wa die ene zei als da gratis word krijg je vast en zeker veel lagg
Ik betaal juist graag voor Xbox live. Al zouden ze het nu gratis doen wil ik het niet eens spelen!!! Van mij mogen ze het wel opschroeven naar 120 euries in het jaar. Ja tog?
Mwa, er is véél verschil in treinen,je hebt die beroemde boemeltreintjes en je hebt TGV's.En diegene die nooit met een TGV gereden heeft is uiteraard perfect met dat boemeltreintje tevreden...
Mja, als je er geld voor kan vragen ben je een idioot als je het niet doet Je kan natuurlijk zegge; jaa maar op de pc en ps3 hoef je niet te dokken, maar dat is ook wel heel anders vergeleken met live moet ik zeggen.. Tuurlijk zou het fijn zijn als he gratis was maja boeie wat is 60 eu voor een jaar.. dan betaal je zelfs nog meer voor internet op je pc per jaar want dat is 15 per maand ofso tog.. of weet ik veel hoeveel maar niet minder dan 60 per jaar