Vervelende 'kettingbrief'

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ramon NL, 22 sep 2007.

1. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0

15 euro per maand? _0/

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    eerder 30 of 50 euro p/m x 12 = 360,- of 600,- dus heel wat duurder dan xbox live Gold

3. Shizzel

Shizzel Guest

Tss, nee bedankt. Ik vind de prijs van 60 euro genoeg, met soms een mooie deal voor 40 euro, maar 120 euro: nee bedankt.
    Dan zou ik als Microsoft-fanboy direct overstappen naar de PS3.
    Dat het gratis moet zijn vind ik ook niet, ik vind 40 euro voor een jaar haast lag-vrij gamen, demo's genoeg te vinden, erg snelle download (hoger dan het limiet dat ik mag van @Home) en gewoon allemaal vette functies echt wel het geld waard.

Ik kreeg trouwens een bericht dat ze er wat aan gaan doen als er 75% van de mensen het gaan doen, lol. Alsof Microsoft iedereen zijn gamertag dagelijks checkt, en na een tijdje ziet dat er veel mensen gierig zijn, en opeens alles gratis maakt :emo:.

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    hun hebben daar gewoon een lijst, exel bestand fzo,
    naam motto
    naam motto

denk ik, dus dat hebben ze zo gecheked

5. Shizzel

Shizzel Guest

En denk je echt dat ze dan gaan zoeken of er veel mensen "make XBL free, I'm so poor!" in hun motto hebben? Tuurlijk niet, alleen als er een complaint binnenkomt over iemand kijken ze naar zijn profiel, als er bijv. "Heil Hitler" ofzo in staat.

6. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    120 euro per jaar zou ik niet doen inderdaad..
    Omdat op een normale PC game het ook MEESTAL gratis is op uitzondering van wat MMORPGS etcetera... maargoed.. je betaalt dan wel voor je MS besturingssysteem wat draait op mischien wel 95% van de Thuisgebruikers..

Ook vind ik dat de PS3 online gewoon goed is, wel iets anders dan Xboxlive maar er is niets mis mee.

7. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zo graag betaald, dan mag je voor mij ook wel dokken hoor.

En al die mooie verhalen over LAG-vrij gamen...................mooi verhaal maar er is LAG zat.

8. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een mogolisch argument. Dan gaan ze met 30 accounts tegelijk inloggen ofzo?:lol:

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    jij leest gewoon niet goed... wel een beetje hypocriet he? hij zegt "je hebt veel lag en mensen met 30 accounts." die lag krijg je waarschijnlijk omdat er minder aan onderhoud gedaan kan worden en die 30+ accounts krijg je doordat je niet meer hoeft te dokken.

Laatst bewerkt: 23 sep 2007

Deel Deze Pagina