1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] Warhawk

Discussie in 'Games' gestart door Arjan, 6 sep 2007.

  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    En welk merk/type modem zit ervoor? Als 't modem ook over een router beschikt, kunnen ze elkaar tegenwerken.
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    um Alcatel speed touch ofzo, dat is het enige wat ik over de modem kan vinden, maar ik gebruik deze router/modem al iets van 5 jaar zonder problemen.
     
  3. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, ik heb nat 3, wat de slechtste nat is, en ik kan echt elke server in. ( behalve de game is full dingen dan)
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij ooit ports geopend voor PS3 of warhawk?
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Aah, twee routers achter elkaar kunnen voor problemen zorgen in sommige gevallen. De combinatie Speedtouch met ingebouwde router en een Linksys AP/router wil wel eens mis gaan. Had zelf precies hetzelfde probleem met een Speedtouch 546 en een Linksys WRT54G. Ik heb via een omweg de router in de Linksys gepasseerd, en nu werkt alles als een zonnetje. :) Kan nog steeds niet op servers komen die bijna vol zijn, maar verder geen problemen meer.

    In de Linksys heb ik de DHCP-server uitgeschakeld, en vervolgens 't standaard ip-adres (192.168.1.1) gewijzigd naar een ip-adres dat in 't bereik ligt van 't Speedtouch modem. 10.0.0.138 is 't ip-adres van 't modem, dus heb voor de Linksys 10.0.0.1 genomen. Daarna de UTP kabel die op de WAN poort van de Linksys zit aangesloten op een LAN poort. Nu werkt de Speedtouch als modem/router, en de Linksys alleen als access point.
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, en als ik dat zou veranderen blijft de rest dan ook nog gewoon werken? Of moet ik dan bv op andere computers ook nog allemaal dingen veranderen. Want als ik dit ga doen en het blijkt dat het internet het dalijk niet meer doet dan is de rest in me huis niet zo blij ;)
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe :+ Als andere pc's en dergelijke hun ip-adres automatisch krijgen is er niets aan de hand. Is alles handmatig ingesteld dan moet je wel 't een en ander aanpassen.
     
  8. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja ik heb al die poorten geopend, en de PS3 in de DMZ staan. En toch krijgt mn PS3 NAT 3 (kut) en mn 360 waarbij ik niks veranderd heb NAT Open.
     
  9. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook wat gekloot met router nu, en ben 3x op een rij zonder problemen een server ingekomen :p dus hopen dat het zo blijft.

    anyway beetje weer over Warhawk, welke speltype vinden jullie het leukst?

    Bij mij is Capture de flag favoriet.
     
  10. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup bij mij ook. Met stealth een basis in, vlag stelen, snel een jeep in en gassen! Heerlijk.
     
  11. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een vet spel is dit zeg!
    In tijden niet meer zo vermaakt met een online game.
    Doet me heel erg denken aan Battlefield, maar dan meer fun!
    Opzich nog wel even wennen aan het vliegen in de warhawks, maar vermaak me kostelijk!
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Vanavond Warkhawk gekocht in de winkel bij Free Record Shop Rotterdam Centrum. 64 euro ben ik kwijt. Cool dat tie er al lach, bij dimplus staat dat tie pas volgende week uitkomt, maar goed, ga hem zo spelen :D
     
  13. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Warhawk ook gaan kopen, maar ik twijfel nog of ik hem in de PS3 Store (online) ga kopen of in de winkel zelf, de gene die je in de PS3 Store koopt is toch ook gewoon de volledige versie?
     
  14. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alleen heeft de retailversie wat bonusspul erop staan (lees video's, making off, bla bla rommel dus). En dus die headset. Die headset kost los in de winkel 30 euro, dus een financieel voordeel zit er niet aan vast. Het enige voordeel van de retailversie is dat je hem later kan doorverkopen of uitlenen. De Download versie heeft natuurlijk als voordeel dat je je discje niet erin hoeft te doen.
     
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, versie uit PS Store is precies hetzelfde maar zoals Ramon zei heeft de winkel versie making of en wat filmpjes. En een Headset.

    Maar in de winkel is warhawk dan dus ook 2x zo duur dus als je een headset wil kan je die net zo goed los kopen.
     
  16. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou , ik heb nu de retail versie , maar ik zie geen bonusspel en geen video's .
    Je krijgt precies dezelfde game , maar dan met een headset .
    Ik was trouwens 50 euro kwijt voor het spel .
    Die Warhawks zijn trouwens wel lastig te besturen zeg .
    Heb nu een avond gespeeld , maar wen nog steeds niet aan de Warhawks . |:-
     
  17. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je de game gekocht ?
     
  18. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    GameMania in Haarlem .
     
  19. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand een idee of ik nog een speciaal knopje moet indrukken om te praten?

    Ik heb het precies zoals de handleiding zegt gedaan. mijn headset geregistreerd, daarna verbonden. toen Warhawk opgestart .. maar ik hoor niemand praten.
     
  20. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    pff kan niet meer w8ten morgen avond 12uur kan ik eindelijk mijn ps3 uitpakken haha :p! ( ben dan jarig ) heb ook warhawk erbij lijkt me echt wel topper man kan niet w8ten !
     

Deel Deze Pagina