Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Is alleen voor friendlies, dus echt goed uitgewerkt is het nog niet. Dat komt pas in Fifa 09, waarschijnlijk met career gedeelte.
     
  2. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet meer wachten tot het de 27e is. Eindelijk weer met een nieuwe footy aan de slag!
    Met up-to-date transfers en teams.
    Denk dat EA-games er toch verstandig in is geweest de game ruim een maand voor de release van PES 2008 te releasen. Natuurlijk koop ik PES 2008 ook als voetbal liefhebber.
    En als je beide veel hebt gespeeld, (Online gebeuren + Offline gebeuren) denk ik pas dat mensen een objectief commentaar kunnen geven over de games. Daarvoor is alles nog gespeculeer en irritant fanboy gezever.
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2007
  3. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Vergeleken met PES is het echt goed uitgewerkt bedoelde ik.
    Ben zowieso niet echt van de career, doe mij maar gewoon online wedstrijden en snelle friendly matches(alhoewel ik de career ook nog wel zal uitspelen:)). Online wordt be a pro dus ook gebruikt later met een update voor 5vs5:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2007
  4. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij PES is het anders ook vrij aardig uitgewerkt hoor. Je kan ervoor kiezen om de camera de bal te laten volgen of enkel de speler die je bestuurt. Zie hierin weinig verschil met Fifa. Het maakt ook eigenlijk niet zoveel uit, aangezien dit echt één van de meest loze opties in een footie game ooit is...
     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Heb je be a pro mode al gedaan dan met fifa? Je hebt er zo te zien ook nog niks over gelezen want het is niet alleen maar de camera die verandert zoals bij PES.
     
  6. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    De PES demo is ook te downloaden. nu kunnen we ze echt vergelijken. hoop dat dit we een goede demo is want die van fifa was veel te traag, ik heb nog nooit zon slechte demo gespeeld van een fifa game.
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Nice, maar echt vergelijken kunnen we ze pas wanneer ze allebei als volledige versie verkrijgbaar zijn:)

    Hier een filmpje van Be a Pro, hier kan je dus zien dat het wel degelijk heel vermakelijk gaat worden:) Mij lijkt het ech heel vet.
    Denk dat dit de toekomst van voetbal games gaat worden met 11vs11 online dan:p
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2007
  8. tomkaman

    tomkaman Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik dit jaar maar voor Fifa ga want de demo speel ik dagelijks.
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Fifa zo geweldig is waarom is het hier dan zo stil? Of zitten jullie continue de demo te spelen?
     
  10. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen de demo van Fifa 08 uit was , was het hier ook wat drukker. Maar ik geef je gelijk, het is rustiger dan andere jaren
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    idd ja we zitten lekker de demo te spelen:)
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    het is alleen zo jammer bij fifa dat je maar 1 helft van 2 min kan spelen, je kan amper even voelen hoe het spel is of je moet weer een nieuwe wedstrijd gaan laden.
     
  13. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik fifa 08 weer een stapje richting PES doen! Maar het is er nog niet... Toch kan ik beide games wel waarderen!
     
  14. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaaad... keihard die demo kapot aan het spelen. Ik was pesverslaafd vanaf Winning Eleven 6 maar dit jaar koop ik voor het eerst geen pes. Fifa 08 is een revolutie en het enige next gen voetbalspel dat dit seizoen gaat uitkomen!
     
  15. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er zo next gen aan dan? iets wat pes niet heeft
     
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    De graphics, de Be a Pro mode, het nieuwe trick systeem(heel vet gedaan), online leagues, 5vs5 online, etc:)
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    het nieuwe trick systeem vind ik wel overrated, tuurlijk het is wel leuk af en toe maar 95% zal je toch nooit gebruiken. en ik hoor echt mensen die fifa 2008 kopen voor het trick systeem dat vind ik beetje ver gaan.
     
  18. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    95 % zal je het niet gebruiken? Dat ligt natuurlijk aan je speelstijl.. Ik gebruik het toch aardig vaak nu ik er handig mee ben geworden om een mannetje uit te dollen en het geeft gewoon een heerlijk gevoel als je dat met zo'n mooie trick doet:)
     
  19. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand vertellen welke stadions er allemaal in de nieuwe fifa zitten?
    merci
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik ook benieuwd naar!

    Verder heb ik nog een vraagje over de carrieremodus...
    Kan je bij het beginnen van een carrieremodus gelijk met een topteam beginnen of moet je eerst met middenmoters/degradatiekandidaten aan de slag?

    Dat laatste zat namelijk ook in deel 06...vond ik echt een groot pluspunt aan het spel. Lekker met West Ham United 10e worden, de doelstelling dus evenaren en door je goede prestaties benadert worden door toppers/subtoppers.

    Dit zou ik zeer graag zien terugkomen in dit nieuwe deel! Gelijk met clubs als Barca, Inter of Liverpool aan de slag is niets aan als je het mij vraagt.

    Deel 07 heb ik overgeslagen, hoe was het hier uitgewerkt?

    Hopelijk kan iemand me hier een goed antwoord op geven, misschien een reden om het toch te kopen namelijk:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina