1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vaag probleem
    mn gears of war is perfect geen crashje maar soms als ik speel maakt me xbox tik geluiden, gaat dat draaiend geluid zacht en krijg ik een disc error :confused:
     
  3. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het alleen bij die game is ligt het misschien toch aan de schijf. Ik had het ooit toen ik Collin Mcrae DIRT kocht, ik heb m toen geruild in de winkel en sindsdien geen enkel probleem meer gehad. Ook niet bij andere games trouwens.
     
  4. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik volgens mij is het wel alleen bij gears gebeurd.
    thanks:b:
     
  5. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Repair Status: Device Shipped to Customer :D

    Echt lekker snel
     
  6. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    jij had die van jou dinsdag opgestuurd he? en je krijgt hem begin volgende week? 8):thumbs:

    En ik heb de mijne maandag opgestuurd en kan niet eens mijn repair status bekijken :'-(=(:{ het gaat dus lekker....
     
  7. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    dinsdag verstuurd inderdaad, maar als jij hem maandag hebt verstuurd zal die jouwe ook al weer wel onderweg zijn gok ik.
     
  8. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook afgelopen maandag verstuurd en ik heb ook Repair Status: Device Shipped to Customer. Deze week zijn ze gewoon super snel met het repareren, of nieuwe xbox opsturen.
    En nog een vraagje, er staat nu ook een ups nummer. Maar als ik op de site van ups kijk staat er: UPS kan voor uw aanvraag de informatie over de zending niet vinden. Controleer uw informatie en probeer het later opnieuw. Weet iemand of het normaal is dat het er staat? En dat je dan bijvoorbeeld moet wachten een paar dagen voordat je op ups site kan kijken.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2007
  9. Spunz

    Spunz Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo, mijn elite word maandag opgehaald voor het probleem met een krassende tray.

    Zou ik die van mezelf terugkrijgen of een hele nieuwe? aangezien hij nog maar 8 dagen oud is. Ik heb hem wel gemerkt dmw een streep op 1 van de voetjes. Ik hoop op een nieuwe, dan wel mijn eigen gerepareerde. Zoniet ga ik echt in beroep!
     
  10. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon een nieuwe 360 gekregen die blijkbaar zachter draait en dus niet zoveel lawaai maakt :b:
     
  11. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je "er staat nu"? Normaal gesproken krijg je toch gelijk een ups Tracking nummer? Dat ellelange ding met 25 characters. Of voer je misschien je referentie nummer van Xbox in? Ik weet niet of die hem dan kan vinden. Maar er was ook nog een andere manier om te zoeken. Dan moet je wel je referentie nummer invullen en nog een paar gegevens. Ik heb die alleen nog niet gebruikt. Bij mij werkt het gewoon.
     
  12. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ben je niet terug gegaan naar de winkel? Meestal heb je 8 á 10 dagen in ruilgarantie. Ik heb zelf in een electronicazaak gewerkt, en daar deden ze er niet moeilijk over. Meestal mocht de klant een nieuwe uitzoeken. Maar geen idee hoe dat precies in game zaken geregeld is.
     
  13. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox doet sinds vandaag vreemd als ik 5 minuten speel gaat het beeld raar doen en ik hoor een vreemd geluid wat is dat.
    Hij geeft geen ring of death ow nu wel en het is code 0102 weet iemand hoe je dat moet oplossen

    En wat betekent dit:GPU Error, this is usually caused by a cold solder joint between the GPU and the mainboard
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  14. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Vul het nummer wat achter dit staat in: Carrier Tracking Number
    Misschien dat hij het morgen wel doet.
     
  15. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoppa, weer een dooie erbij..

    Ben nog aan het uitvogelen hoe het met de codes zit.. wel balen dit :{

    Oké, code: 0022 GPU Error / GPU Overheating
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2007
  16. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn gaf tot vanmorgen hetzelfde aan als jou, maar sinds vanmorgen pakt ie het trackingnr wel en krijg dus details :)

    alleen: Verzonden naar: SALFORD, GB vind ik vrij raar
     
  17. Koleos

    Koleos Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is die naar het reparatie centrum in Engeland verstuurd lijkt me... anders zou ik het niet weten waarom ze hem daarna toe sturen.
     
  18. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar bij status op xbox service site staat Shipped to customer... vaag maarja
     
  19. Max_Payne

    Max_Payne Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een rare, Verzonden naar: POOLE, GB
     
  20. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    hey,ik heb hier nog een kapotte cd van saints row liggen,met een scheur door het midden van me xbox 360. Kan ik die vervangend krijgen door mircosoft of niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina