1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden ze hem in godsnaam van Duitsland naar engeland sturen:confused:? Die mensen daar zijn echt vreemd:9.
    Ik heb in ieder geval net gebeld naar de helpdesk en te horen gekregen dat mijne gerepareerd is en onderweg naar mij toe. Wat inhoud dat die vandaag of morgen weer veilig op mijn kamertje zal staan*).
    Althans, dat hoop ik. Anders kom ik persoonlijk een memory unit in die gozer ze hol rammen:+O-).
    Maar dit zou dus betekenen dat ze bij microsoft OF ineens stukken sneller zijn gaan werken OF allemaal immigranten voor een hongerloontje aan het werk hebben gezet die een stuk sneller werken.}:] Of de laatste optie, het is een gloedje nieuwe:cool: waar ik dus persoonlijk op hoop.
     
  2. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    heel raar dan inderdaad, als het er morgen nog zo staat bel ik even naar ms en ups.
     
  3. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb vandaag mijn gerepareerde Xbox 360 terug gekregen, ongeveer 10 dagen nadat ik hem heb opgestuurd. Vind ik toch aardig snel!

    Er zat ook een gratis 1 Month Xbox Live kaartje bij, en hij is nu veel stiller dan eerst, ook een leuke bijkomstigheid.
     
  4. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd\o/:b:
     
  5. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt! Toch nog op tijd terug voor Halo 3, tegen mijn verwachtingen in. :)
     
  6. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist ook een afspraak gemaakt met UPS, mijn xbox gaat naar Duitsland, Weiterstjadt ja.. Maakt mij niet uit waar het heen gaat als ik hem maar goed en wel terug krijg :p
     
  7. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha dat heb ik ook. Toen die gast het zei was ik echt te blij. Twas alleen van korte duur, ik kwam thuis en toen was die er nog niet :emo:. Maar ja, nu hopen dat die er morgen is. Anders ben ik 30 euro kwijt voor een Memory Unit haha}:]
     
  8. No_Name

    No_Name -

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer de consoles met de 65nm chip komen?
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Xbox vorige week terug gekregen na de bekende ring of death, nu merk ik dat mijn dvd drive vreselijk fockt. Gears of War is inmiddels onleesbaar en geen van mijn game dvd's is meer rond. De randen zijn gewoon gekarteld. Maar weer opsturen deze week.
     
  10. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    En natuurlijk nieuwe games eisen ;)
     
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hell yeah. Wat een klote ding die Xbox 360.
     
  12. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja klopt. Maar ja dat krijg je he als je gaat rushen om je product op de markt te brengen. Al moet ik zeggen dat ze wel uitstekende service leveren.
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Service is prima, console is kut. :)
     
  14. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens
     
  15. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 3e defect. Na een constante beeldfreeze, kapotte dvd drive nu eindelijk de 3 rode lampjes na een vastloper in Forza 2. Net gebeld en wacht nu op de mail met UPS labels.

    Hopelijk krijg ik snel een nieuwe, de laatste pagina's hier zien er goed uit met zo'n 10 dagen wachttijd.
     
  16. fiestaboy'ke

    fiestaboy'ke Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ondertussen een 1,5 maand geleden voor een eerste x gebeld ivm mijn xbox omdat ik de rode circel krijg ... Heb tot opp heden nog steeds geen email gekregen met gegevens om op de zogenaamde doos te plakken voor UPS ofzoiets .... Heb ondertussen al 9 x gebeld en ondertuusen heb ik zelfs al 2x mijn adres door gegeven want ze gingen het met de post opsturen... De laatste telefoon is ook alweer van 10dagen geleden Ik begin het stilaan beu te worden en zou graag iets verder willen gaan... (klachtenservice ofzo?) Weet er iemand waar ik mijn beklag kan doen over deze gang van zaken of moet ik me zo gewoon blijven laten behandelen? Ben telkens UITERST beleefd geweest aan de foon maar ga dit echt niet meer lang volhouden....
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
  18. W3Z3L

    W3Z3L Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook de garantie op de Xbox 360 werd verlengd toen bekend was dat een fout in de hardware de oorzaak was van de problemen.

    Ohw nou dan ben ik benieuwd met hoe lang :eek:
     
  19. W3Z3L

    W3Z3L Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook de mijne heeft tijdens het hardcore online gamen zijn laatste zuchtje
    uitgeblazen....

    DE 14/09/2007 8:06 's morgens FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
    17/09/2007 12:32 's middags VERZENDETIKET RETOURSERVICE IS ACHTERGEBLEVEN BIJ ONTVANGER ZENDING.
    17/09/2007 3:43 's middags AFHAALSCAN
    17/09/2007 5:30 's middags HERKOMSTSCAN
    UTRECHT,NL 17/09/2007 8:18 's middags VERTREKSCAN
    HERNE-BOERNIG,DE 17/09/2007 11:29 's middags AANKOMSTSCAN
    HERNE-BOERNIG,DE 18/09/2007 2:37 's morgens VERTREKSCAN
    18/09/2007 5:32 's morgens AANKOMSTSCAN
    18/09/2007 6:58 's morgens WORDTAFGELEVERD
    FRANKFURT,DE 18/09/2007 11:11 's morgens RETOUR NAAR ZENDER

    Tja en nu maar afwachten. Is nu een week weg. En anders maar bellen.
     
  20. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nu 3 jaar geworden(totaal dus, niet 3 jaar erbij). Anders was ik mooi de lul, want mijne is iets van 1,25 jaar oud ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina