Wat een dom argument. Sorry, maar FIFA wordt ontwikkeld door een stel Canadezen. Slaat dus werkelijk nergens op.
Het spel is gewoon niet zo goed. Ik deel die mening. Het is wel een zeer degelijk spel, gezien de licenties, online 5vs5 en de spelmodi. Een voldoende verdiend hij zeker, maar het is geen topper.
Maargoed....
Bij de PES demo had ik meteen veel meer gevoel. Het is tenminste echt een wedstrijd die je speelt. Er zit veel dynamiek in. Er gebeurd telkens iets anders en iedere wedstrijd verbaas je je weer over de mogelijkheden die je als speler hebt. Spelers die omvallen als je ze vol in hun gezicht schiet en even dizzy blijven liggen bijvoorbeeld. Spelers die bij een 1-0 voorsprong bij jouw cornervlag de bal afschermen om zo tijd te winnen. PES is gewoon meer de realiteit.
Enige kutte van de demo van PES is dat je niet 1vs1 kunt spelen. Maarja, het kutte van de FIFA demo is weer dat je maar één helft kunt spelen.
Beide games hebben hun voor en nadelen, maar voor mij is er maar één winnaar na het spelen van beide demo's (iets dat ik in Leipzig al geconcludeerd had): PES 2008!
En nogmaals, dat is niet om FIFA te bashen, want ik vind een aantal zaken gewoon beter bij FIFA (speelsnelheid, geluid, textures).
Laatst bewerkt: 25 sep 2007