Ik heb een code gescoord. Maar als ik nu online ga en een game zoek kom ik in 1 maar nooit iemand anders welke gamemode ik ook kies. Ligt dat aan mij of zijn er zo weinig mensen op die beta?
Team deathmatch wordt het meeste gespeeld, kan soms wat langer duren maar je hebt meestal wel vrij snel een game gevonden.
Ik vind wel dat er op sommige momenten op de dag de servers waardeloos lopen. Komt vrij vaak voor dat de hele room ineens slecht gaat lopen. Als het dan eens goed lijkt te lopen, haalt de killcam je uit die illusie. Soms schiet ik een heel magazijn op iemand leeg, en als ik dan de killcam bekijk zie ik vaak geeneens dat ik een kogel heb geschoten. Maar goed, blijft een verslavend spelletje. Inmiddels heb ik bij ieder wapen de normale kill challenges gehaald. Ik moet alleen overal de headshots nog halen.
Aargh!! Wat is het frustrerend om van iedereen te lezen dat ze al zo lekker bezig zijn met deze game!!! Ik had een code dacht ik, was hij al gebruikt... Van wat ik gezien heb is deze game zo ontzettend gruwelijk tof... Tot die tijd nog ff genieten van Cod3, maar mocht iemand een code over hebben, je zou me er super blij mee maken
Ik heb er nog wel eentje voor je! Bleh moest nog geactiveerd worden @ CharlieOscarDelta. Geen idee dus wanneer ik je de code precies kan geven. Yeah ik heb hem voor je, ik PM de code wel naar je Xbox Live profiel.
ik heb iets raars bij de beta ik ben nu bij de 16e rank zoals iedereen maar ik kan geen Class meer maken ? bij dat venster waar staat . Create a Class kan er niet op drukken en is die lichtgrijs terwijl ik eerst wel gewoon normaal een class kon maken?? weet iemand hoe dat kan ?
Dude... seriously: THANKS!!!! \o/ Echt een big time thank you very much!! Ga gelijk checken. Top kerel! Edit: Hij is nu aan het downloaden... Zo, ga mijn avondje dus echt even anders inplannen dat gepland haha!! Goed man! Dit wordt tot middernacht gamen!
Ik had twee codes extra en heb er een aan een maat gegeven die er dankbaar gebruik van heeft gemaakt. De andere maat heeft hem nog steeds gebruikt (niet eens ingelogd voor hele lange tijd). Dat is natuurlijk hartstikke zonde. Aangezien ik niet meer weet welke code ik aan wie heb gegeven zet ik ze hierbij allebij neer, een van de twee werkt: WPYT7-3P346-4TDTV-BGPBG-BW2XD BXY22-XK8KR-XFH3K-JCFYW-VQ7F8 Hoop dat iemand er wat aan heeft. Veel plezier (laat berichtje achter als je hem meepakt )
De code is nog steeds beschikbaar voor mensen die nog snel even in de laatste week de ranks door willen klimmen.
beta code hallo gamers, ik kan ook niet wachten op de nieuwe cod4, en ik heb ook overal geprobeerd voor zoon code. Heeft iemand nog een code over voor mij , zoja, wil iemand me dan die code sturen via een PM? bij voorbaat dankt.!
Ik wou al zeggen. Thanks voor het antwoord. *) Die te verdienen upgrades van wapens is overigens ook erg tof te noemen. Heb net voor mijn M-16 zo'n 'red dot' viziertje vrijgespeeld. Nu ownt dat wapen gelijk behoorlijk
Heb van de week even wat andere wapens uitgeprobeerd. M4 vond ik wel relaxt omdat hij automatisch is, maar zo onzuiver als de pest. Leuk op vacant en in de gebouwen van crash maar op overgrown ( waar ik hem probeerde) totaal nutteloos. Ook eens met de shotgun gespeeld en god wat is die krachtig zeg Niet te geloven zeg. Zou het trouwens wel relaxt vinden als vrijdag de rankings omhoog gaan. Lekker met die druganov oid snipen. Dat is echt een meesterlijke sniper in iedere game.
Ik vind hem veel te inaccuraat schieten. Geef mij maar de M16 met red dot. Schiet veel preciezer dan de M4.