1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noob

    noob Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja ik ben denk ik van plan om wat spelers te verwijderen die geen halo3 spelen of niet nederlands zijn. En waar ik sowieso nooit mee speel. Ik heb net montage gezien van h3f en ik had niet meoten kijken want ik kan nu echt niet meer wachten(A)

    @fardo: Hmm ja daar heb je wel gelijk in :).
     
  2. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft media markt Hem nou? Ik wil goed nieuws horen????? :mad:
     
  3. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Maybe so. maar om nou speciaal te gaan kijken wie er Halo 3 heeft:p trouwens je ziet sowieso alleen de 5 meest recente games op je card. En anders moet je inloggen(nu weet ik wel cker dat halo 3 er ook tussen staat.. maar goed:9)
     
  4. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie halo 3 niet als laatst gespeeld heeft is niet wijs en speelt het dus tog niet vaak. 8)
     
  5. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik maar 1 ding op antwoorden: Eens
     
  6. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Gister heb ik ook even online gespeeld en moet zeggen dat je veel minder last heb van Lagg. Je kan zoeken met matchmaking naar bijv een match met een goede connectie of juist naar een gewaagde tegenstander.

    Jammer dat je (nog) geen clan kan aanmaken.

    Je heb nu wel nieuwe emblemen. Bijv:
    [​IMG]

    Je kan nu de kleuren van de masterchief aanpassen zonder dat je logo de zelde kleuren heb. Bijv: Je kan een heel groen logo maken terwijl je mannetje gewoon rood is met wit ammor.

    Foto's maken, filmpjes opnemen, clips maken is nog nooit zo makkelijk geweest. Even in het begin kijken hoe alles werkt en je heb het zo onder de knie. Bij de beta moest je meteen na de game je filmpje opslaan om hem te behouden omdat je die na een volgende match kwijt was. Dat is niet meer zo. De laatste 10 (of meer) games worden automatich opgeslagen zodat je niet na elke match je filmpje hoeft op te slaan.

    Co-op werkt perfect. Leuk dat je ook scores kan aanzetten zodat je kunt zien wie de meeste vijanden killt. Wat wel weer jammer is, is dat het soms even duurt voordat een persoon de map heeft geladen en als je aan het co-op bent en iemand moet om een of andere weg, dat de game beeindigd word. :)
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is wel vreemd, dit was bij Gears Of War niet zo volgens mij. Daar kon je ten alle tijden joinen en quitten bij een co-op game.
     
  8. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    @NeonovA
    De kleuren van je logo konden soweiso toch al anders? Bedoel je ook die achtergrond van je logo? Dat zou wel beter zijn, want dat was eerst wel zo had je altijd je primary en secondary kleuren als achtergrond.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  9. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14

    Dat is er ook gewoon.
    Het punt is dat je nu masterchief ze uiterlijk kan aanpassen met je eigen kleuren die je wilt, zonder dat het embleem de zelfde kleur krijgt als je masterchief. :)
     
  10. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok beter:9. Nu heb ik er helemaal zin in \o/. Morgen na me werk gelijk ophalen, xboxlive gold weer verlengen,chips in slaan, kratje amstel, dipsaus en hopen dat me 360 er weer is anders heb ik het voor niks gehaalt |:-

    Edit: en natuurlijk MSpoints voor me Tagchange:9
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Weet niet of dit al bekend was, maar je heb 25 mb ruimte voor je filmpjes etc en 6 slots. Nu komt het.... Voor 750 points kun je 250 mb krijgen met 24 slots... Genaamd: Bungie Pro.
     
  12. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow lekker is dat, enuh hoe veel MB neemt zo filmpje in beslag dan?
     
  13. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Een filmpje van ongeveer 10 minuten neemt zo'n 6 MB in beslag.
    Je kan dus zo'n 4 hele matches online zetten.
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je ineens gaan betalen? mooi niet... betaal je dan voor ruimte op xbw of voor ruimte op je eigen hdd?
     
  15. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie vraag. Dit is weer 1 van die dingetjes waar MS voor gepusht heeft wedden. Volgens mij gaan ze nog veel meer van dit soort dingen doen als ze xbox live gratis maken (als dat het uberhaupt word).
    Of ze houden het gewoon zo en doen dit soort dingen erbij, om die schade post van 1 miljard weg te werken.
     
  16. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Voor de duidelijkheid, dit is alleen voor je File Share. ;)
     
  17. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig maar. ik ga niet betalen voor ruimte op mijn eigen hdd :+
     
  18. Rope

    Rope Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Als nog is het wel naaiend.
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als iedereen zomaar al z'n probeerseltjes op het Bungie net zet zou het het ook een chaos worden. Die houd je eerst maar gewoon op je HD. Btw hadden ze dit al van te voren aangekondigd.
     
  20. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is het genaaid dan?
    Weetje wel wat dat kost voor microsoft aan dataverkeer.
    750 MS point voor een jaar is nog geen 60 cent per maand
    en je hoeft toch niet meer dan 6 dingen te sharen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina