Verkoopcijfers 18 tm 24 maart.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xmaster, 4 apr 2002.

1. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Wat verkoop cijfers van Japan in de week 18 tm 24 mart volgens Famitsu (Die sushi gamessite)

Het Japanse Famitsu heeft, zoals elke week, weer cijfers gepubliceerd over de consoleverkopen van de afgelopen week. Inclusief grafiek!
    De cijfers betreffen de periode van 18 maart tot en met 24 maart. Deze getallen vertellen ons hoe vaak de consoles en handhelds over de toonbank zijn gegaan in die week. Famitsu meet alleen de cijfers in Japan. Andere delen van de wereld worden dus in deze cijfers niet meegeteld.
    Hieronder de exacte cijfers. Daaronder vind je de grafiek, waarin duidelijk de verschillen te zien zijn.
    Famitsu Console/Handheld verkoop 18 maart t/m 24 maart
    PS2: 85.370
    XBOX: 5.005
    GCN: 34.448 (gamecube)
    GBA: 40.345
    PS1: 7.658
    GBC: 2.439
    WSC: 2.772 (wonderswan)

Vind ik niet zoveel in vergelijking met de rest.

Bron: http://sites.dgnet.nl/cubezone/

:'-( :'-(

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    al het goede moet nog komen, te hopen, en wij zijn er blij mee dus

3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    ajh, shit he, de psone heeft meer verkocht dan de xbox, terwijl de psone al "dood" is

4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wie koopt er in godsnaam nog een ps1, dan ben je toch niet goed bij je hoofd

5. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijven rare jongens die japanners.

6. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    of een ps2 :D ;)

7. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel psone is goedkoop en heeft al een shitload aan goed games <-- hoe is dat voor een reden?

Maar xbox sales zijn wel triestig die van de cube waren ook wel niet schitterend in het begin maar het is te hopen dat ze vlug met die killer app komen anders is het bye bye japanse support (behalve games die hier ook goed scooren)

8. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb de oplossing!!!!

de xbox gewoon ff 200 euro goedkoper maken8)

Dan kan ik er ook een aanschaffen:D

9. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja mensen die niet bijzonder zijn verdienen geen xbox :p

10. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Hehhee maar dit is zeker we gaan niet ten onder als sega....dus houdt de moed er in en het beste moet nog komen, dan zul je zien dat de grafieken gaan stijgen.

11. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Jappen vertrouwen die Amerikanen gewoon niet, WOII zit immers nog vers in t geheugen...

12. Loekos

Loekos Huur moordenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week donderdag op het punt gestaan er een te kopen, maar dat ging die avond niet door omdat die aanbieding bij media markt niet meer gold.

ik moet eerlijk zeggen dat ik achteraf blij ben dat ik het niet heb gedaan, want ik heb over het hele xbox gebeuren een ietwat rottig gevoel gekregen... er zijn veel te veel mensen met een schurft hekel aan microsoft.

kijk windows ben je bijna verplicht om op je pc te gooien maar een xbox heeft niemand echt hard nodig vooral niet als je al een pc ps2 en een dreamcast hebt.
    en er zijn naar mijn mening veel te veel mensen die xbox als een stok aangrijpen om bill eens lekker af te ranselen

ik ben benieuwd hoe lang bill het volhoud om z'n kindje niet te laten verzuipen.

Triest is het wel want een xbox is een beest van een bak...
    maar ja, dat was en is de dreamcast ook eigenlijk nog steeds.

Ik ben echt niet tegen de xbox maar op het moment ziet het er gewoon niet echt rooskleurig uit voor de almighty
    black box with the X on top.

Ik hoop dat de wind nog draait want dan koop ik er alsnog een :9

Laatst bewerkt: 5 apr 2002
  13. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Loekos, ik had bijna je post gedelete!:+
    Maarreh, je zit er helemaal naast, je zal zien.
    Kwam,zag en overwon.:)
    Met alles wat Bill aanschaft voor de xdoos, redt ie het nog wel al had ie kleuterdoos geheten en wastie rose/groen/bruin en paars geweest.

14. Jost

Jost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet even zeggen, dat sommig mensen echt geen kijk op zaken hebben.

Het is een mega ding en inderdaad hij zal overwinnen

Iets goeds verkoopt gewoon en dat zal in de komende tijd wel blijken

15. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is erg jammer. Bij welke MM was dat? Ik heb namelijk de maandag na het bekende weekend van de MM te Rijswijk, bij de MM in het Alexandrium te Rotterdam nog wel een Xbox gekocht voor 333 omdat ik er twee spellen bij kocht. (of 369 icm 1 spel) Maar dat is al weer een tijdje terug nu. Doen zij die actie nu ook niet meer? :mad: Dat is balen voor jou, en ergens dan wel een beetje mazzel voor mij. Maarja, daar heb jij niks aan...

:'-(

16. Black Hawk

Black Hawk Ninja Hero

Leuk Bevonden:
    0
    De x-doos krijgt bijna alle FPS Exclusief!!! Hier enkele: Doom3 Quake4 Unreal2 en Duke Nuke forever!! Als dat geen redenen zijn dan heb ik ook nog voor je Timesplitters2 en BC. En de release lijst voor de X-doos is velen malen beter dan de Ps2!! En dat was toch de marktleider??? Niet meer, want DE doos is geland! Charts boeien me niet, het gaat om de spelle!

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    CHarts boeien wel

Timesplitters 2 is toch niet exclusief?

18. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    nee, komt ook eerst uit voor ps2 --> was volgens mij enige goeie shooter op de ps2 (de rest suckte, slechte besturing and so on)

mzzl I and me

19. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar het schijnt is hij ergens in een duitse MM voor $139 te krijgen.

20. Loekos

Loekos Huur moordenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Heheheh deleten die handel!!!

ff zonder dolle ik hoop dat je gelijk hebt, maar de massa is helaas niet zo (slim) als jullie X-BOX owners :)

Ik weet nog toen ik een jap import playstation kocht voor 1600 pieken, toen ik die naam playstation uitsprak op m'n werk zeiden ze..... ahhh pleesteesjon is dat voor op de plee??? :confused:

het is dat sony dat ding als een gek ging promoten en dat hij in vergelijking met een supernes dus echt een idiote voorsprong uit z'n mouw toverde, anders had nu nog iedereen achter z'n superness gezeten met donkykong country 8)

Deel Deze Pagina