1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 1, 2, 3 en de boeken] Het verhaal (geen spoilertags aanwezig)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Die Halo Uprising Theme op Marketplace vind ik erg mooi, je kan hem kopen voor 150 Points. :)
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Zijn die boeken van Halo makkelijk om te lezen?
    Aangezien ze in het Engels zijn (mijn Engels is niet slecht, maar dit wou ik even weten).
     
  3. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is voor iedereen uiteraard verschillend, maar op zich zijn ze wel goed te doen. The Flood heeft nogal last van het vele gebruik van militaire termen, maar ook daar is wel doorheen te komen
     
  4. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    @ Justixe,

    Bedankt. Ik zag op bol.com namelijk dat die boeken 3 voor de prijs 2 zijn, dus misschien haal ik er 3.
     
  5. Smoby NL

    Smoby NL Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat een verhaal:p, ik snapte er tijdens de games al geen zak van dus nu kon ik het chill in het nederlands lezen maar het blijft lastig, vanavond nog maar eens uitprinten en rustig iedere zin 3x lezen. en dan morgen halo 3 halen:D
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heeft iemand al een adres om Halo Uprising te bestellen?
     
  7. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
  8. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    is er nu maareen einde waarin de master chief "dood" gaat?
     
  9. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Na de aftiteling nog ff doorkijken ;)
    Als je hem op legendary uitspeelt krijg je nog wat extra's maar het veranderd het verhaal niet echt.
     
  10. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    "dood", het is een lekker einde voor een vervolg maar een ander thema (dus geen Halo's meer)
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Plaats even spoilers godver. Ik heb het spel nog niet en ik weet al hoe het afloopt.

    Fijn dit topic ik weet nu wel hoe halo2 gaat kon het eerst totaal niet volgen toen ik het speelde.
     
  12. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat spoiler in de titel tut, en hij is toch niet"dood" de credits kijken
     
  13. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het op legendary uitspeeld zie je na het filmpje dat ook op medium en heroic na de credits komt, nog een stuk film van 10 sec.

    In dat stukje film zie je dat schip waar de masterchief in zit, in cryo-slaap, richting een planeet vliegen....

    mijn gedachten: forerunner?

    Weet iemand anders het misschien?
     
  14. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is alleen issue 1 uit een vierdelige miniserie. Normaal komen comics maandelijks uit maar in dit geval niet. Brian Bendis schrijft een hele hoop comicbooks (New Avengers, Mighty Avengers, Powers, Ultimate-SPider-Man en meer) die een stuk belangrijker zijn voor Marvel. Duurt nog wel ff voor dat de serie is afgelopen.

    En Nederland stikt van de Comicbook shops. Daarvoor hoef je echt niet gaan kijken naar amerikaanse sites, deze shops hebben alles wat Amerika heeft zonder delays. Alleen doet de leverancier er 1 dagje meer over om alles naar Europa te verschepen. Ik lees een hele hoop Marvel/DC/Image comics. PM me, mischien kan ik je wijzen naar een comicbookshop in jouw buurt.

    Ik ken er al een stuk of 5 in Utrecht en Amsterdam alleen.

    Je zou ook de eerste issue bij comicasa.nl kunnen bestellen. Ze hebben de black-white variant cover daar nog op vooraad.

    http://comicasa.nl/phpcode/product/...ver_id=2&ptitel_id=7778&template_id=1#P_51074
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  15. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is geen planeet gewoon sterren ding
     
  16. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb het al gevonden.

    Dat stukje film is het begin van Marathon. Halo is dus de prequel van die game.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Dat heb ik wel vaker gehoord, maar zoals ze dat nu hebben gebracht is echt briljant dan. _O_
     
  18. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik verwachtte hier alleen spoilers over de boeken, maar niet over de game.

    Wel beetje jammer dat er geen tags zijn gebruikt. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  19. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie heeft aangegeven dat Marathon en Halo in een ander universum spelen :confused:

    Edit: Wat wel toevallig is dat een schip naam in halo 1 en in Marathon voorkomt, namelijk de Marathon Class cruiser --> http://halo.wikia.com/wiki/Marathon-class_Cruiser

    Misschien toch een link ?

    Lees dit maar eens, het is wel mogelijk dat Marathon een link heeft alhowel bungie het ontkent:

    http://halo.wikia.com/wiki/Marathon_(video_game_series)

    Bijvoorbeeld bij Cyborg of Drenil.

    en http://halo.wikia.com/wiki/List_of_Marathon_references_in_Halo
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  20. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen id hoe oud dit al is, maar wel erg handig als je halo 1 en 2 even wilt opfrissen:

    Halo 1 en 2 Cutscenes
     

Deel Deze Pagina