ik heb nog ff gekeken, maar het is een buitenlandse site, dus ik heb besloten om 'r niet bij te zetten.. het liefst zet ik alleen maar spellen erop die in Nederland te verkrijgen zijn en het liefst met een website als bewijs..
Eigelijk best vreemd dat je dat ook voor spellen krijgt... Hoeveel korting krijg je daar dan mee...? Altijd 4 euro?
Jet Set Radio Future net gehaald €29.99 en dan €4 korting met die chips kaartje. Lekker voor €25.99 een spelletje
hey! lekker goedkoop! Denk dat ik maar mad dash racing ga halen... Is die een beetje te pruimen? Lijkt me namelijk wel lachuh met meer spelers....
Ik heb net ff Blinx en deathrow gehaald 70 euro normaal maar met mijn cjp 63 euro voor 2 spellen vind ik toch netjes.
You got a point there! Ik zit wel te twijfelen MechAssault te kopen. De rest lijkt me wel goed, maar ik heb al zoveel liggen dat ik er dan toch niet aan toe kom. Is het een beetje een goed spel?! Ik zie trouwens dat veel mensen hun CJP-korting vergeten, zonde, zonde...
*Elitian denkt gelijk aan Total Immersion Racing* Maar klopt wel .. beter wa meer uitgeven voor een topgame. De meeste zijn echt goed maar sommige zijn echt k*t gewoon haha
Jah ik heb die Total Immersion Racing ook voor 15euro zien liggen bij de bart smit... 15 is natuurlijk bijna nix, en zo'n groen doosje erbij helemaal prachtig... Maar dat spel is dus volledig &O(*&%@^#(*^%^%@*#& ?
Dan ga ik morgen ook maar eindelijk Deathrow halen bij de FRS, gelukkig hadden ze hem vandaag niet bij de Makro anders had ik hem daar gehaald voor het dubbele
Als je een arme scholier bent, net als ik, dan geef je niet graag geld uit. Als ik een game zie liggen van 25 euro of 15 euro of nog goedkoper, dan loop ik meestal verschrikt door van de schok. Dat komt omdat ik dan helemaal niet van plan ben om een game te kopen, en dan dient de mogelijkheid zich daar toch onverwacht aan. ALs ik een game wil gaan kopen, dan lees ik eerst talloze (p)reviews op het net, alvorens ik naar de winkel ren om het spel op te halen. ZO weet ik ten minste wat ik in huis haal, en verspil ik niet 20 euro aan een k*t spel. Een tip aan u: Laat die discount spellen voortaan liggen, en koop alleen spellen waarvan je zeker weet dat je ze leuk vind, dat bespaart je naast bakken euri ook en en
Deathrow en Blinx zijn geen kutspellen... en zijn toch behoorlijk goedkoop....ik heb zelf Bloodwake gehaald voor 8 euro... en ik vermaak me goed met het spel dussss...
Ok, als het een goed spel is voot weinig geld, dan heb je dubbel geluk. Maar je beweert toch niet dat BLOODWAKE een goed spel is?
ik zeg dat Bloodwake voor 8 euro een leuk spelletje is... voor 60/70 had ik em zeker niet gehaald... voor 30 of 40 ook niet... maar voor 8 euro vind ik alles best dan eet ik maar een keer niet bij MacDonalds...