1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3: The Live Experience [Deel 1]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het is wel allemaal even wennen. Maar toch komt veel overeen met halo 2. Het snipen is ook wel makkelijker dan ik had gedacht, en de br heb je ook weer snel onder de knie. De beste verbeteringen vind ik; De 1 naDe( ;) ) is eruit, als je gefragt wordt blijven je rockets, nades, etc aankomen. Verder is de veto optie echt een pre. Ik moet wel zeggen dat ik de gamemodi tot nu toe een beetje vind tegenvallen.... maar dat zal wel los lopen.

    PS; Bobo, vanavond double teamen:)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Grootste flaw in de co-op is toch wel het respawnen. Veel liever had ik gezien dat je je teammate moet redden zoals bij GoW en GRAW. Dat voert nl de spanning echt op als er 1 neer gaat. EN de kogels vliegen om je heen EN je moet je mate redden anders is het over. Nu respawn je net zolang tot het punt dat je met je hele team er een keer aangaat. En als je het slim speelt gebeurt dat eigenlijk nooit. Ook als je doodgaat krijg je via de mic nu van die uitspraken als 'even schuilen, ik respawn zo' ipv ' fuck ik ben down, kom me redden ik lig .......'
    Dat haalt erg veel spanning weg.
     
  3. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je een ranked match hosten met je vrienden? of ze uitnodigen in een ranked match...
     
  4. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die wilt spelen voeg me maar toe:D
     
  5. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 is wel weer leuk, maar ik ben nog niet heel erg onder de indruk. Komt waarschijnlijk omdat ik de beta heb gespeeld. En sinds de beta is ie niet meer zo veranderd.
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb een gister een aantal social matches gedaan met 2 vrienden die bij mij zaten en met trusto en artificial Faith.
    Ik vind vooral het snipen makkelijk geworden, en dan met name het no-scope snipen. Je raakt zo snel iemand daarmee dat is niet normaal.

    Ik vind het wel geweldig om te spelen. Ben nooit echt een fan geweest van halo 2, maar dit deeltje vind ik weer heerlijk om te spelen.
     
  7. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is niet een aparte matchmaking vorm voor CTF. De meeste kans heb je als je Team Skirmish doet. als je perse CTF wilt doen kun je beter een custom game maken en zelf de opties instellen, echter dit telt dan niet mee voor je ranking :)
     
  8. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm... dus zonder scope en toch snel en makkelijk iemand raken... weinig skill voor nodig dus. Ben ik niet gewend van shooters. In GOW en Shadowrun heb je toch wel skill nodig om sniper te gebruiken. Wat is anders dan het verschil met andere wapens..
     
  9. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Apu dikke, voeg mij ook effe toe:D

    Towelfanboy is de naam_0/

    Airwave maak jij ook weer effe plaats in je friendlist?

    edit: ik vind sniper juist super irritant geworden, of het komt door lag, maar ik mis juist heel veel terwijl ik toch echt raak mik op het hoofd, vaak schiet ik adn alleen het schild er van af, hoop dat ze dat beetje veranderen.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  10. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    woei sexy heel team afgeslacht binnen 4 seconden ben ik nu goed :mad:
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey bij sommige mensen in de lobby zie je een "Rank nummer" achter hun naam staan,sommige hebben 5 of 7.
    Alleen heb ik al aardig wat matches gespeeld maar ik heb nog steeds een 1?
    Hoe krijg ik dit hoger? of moet ik ranked matches gaan spelen?
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap soms niet wat er met dat slaan aan de hand is. dan schiet je eerst iemands schild bijna helemaal weg en dan sla je hem en hij jou ook. en dan ga je zelf het vaakst dood :confused:
     
  13. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje. Ik speel nu veel Gears of War online. Kan de multiplayer van Halo 3 hieraan tippen. Dit zal namlijk toch eventueel de reden zijn dat ik dit spel koop.
     
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind van wel. vooral omdat het zo uitgebreid is en door veel mensen gespeeld gaat worden.
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    zijn al ergens in de 700.000.000 kills gemaakt in die paar dagen :p
     
  16. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt in matchmaking? Dan valt CTF onder Team Objective of de unranked social variant hiervan. Je kunt dan ook Assault (bombs armen/defenden), Oddball, of andere objective gametypes krijgen, maar de kans op CTF is best hoog.

    Als je een custom game (offline bijv.) wilt moet Capture the flag wel in het rijtje staan bij game settings of iets in die richting (zit in de informtica les op school dus kweet niet precies)

    Straks weer lekker knallen op Lone Wolves! Ben ondertussen lv32. De top van Lone Wolves zit nu rond de lv40, en daar ga ik vandaag voor. Lache om misschien wat bekende spelers tegen te komen :) PaCmaYnE is ook flink bezig zag ik). Maar vandaag ook maar weer campaign leveltje doen, en in team games mengen door 1 van die 50 friendslist mensjes die halo 3 spelen te joine 8) Ik vermaak me prima!
     
  17. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Oi,

    Eergisteren had mijn broertje |DuDe83| al een exemplaar mee (werkt bij een winkel waar ze em al hadden). Eerst ff dinsdagavond de hele avond 2p coop, best relaxed. Gsiteren online met 5 man, beetje mappen verkend etc. Was al meteen dikke bingo!

    Vanavond join ik jullie wel ff. DuDe83 is nu doggy83 :D.... Ben alleen net op cd 2 van Blue Dragon..die game moet eigenlijk eerst uitgespeeld zijn :)...

    Maargoed....ik moet erg wennen aan het pakken van wapens en het herladen. Mijn klauwen zijn echt niet gemaakt voor die 2 kleine poepknopjes...

    Mooi....vorig jaar voor het laatst halo2 gespeeld. Dat waren goede tijden. Hopelijk krijg ik mijn vriendin ook zo gek om ff ergens anders te gaan spelen....:D Goed geregeld Dende....

    ltr

    DikkieD
     
  18. wenze

    wenze Active Member

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan momenteel niet op live Halo spelen, nog meer mensen last van?
    "Information could not be retrieved from the Halo server"...

    Wel jammer dat het niet zo uitgebreid is kwa gametypes kiezen. Het liefst speel ik alleen CTF maar dat zit er nu niet in.
     
  19. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gisteren zo erg gelachen met een potje Swords. Dat is echt een briljante mode! :D
     
  20. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo en GoW zijn 2 verschillende spellen dus ook niet te vergelijken met elkaar online.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina