1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Core & Premium met HDMI connectors binnenkort?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DaMan, 8 aug 2007.

  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij het Halo pack zit dus geen hdmi kabel als ik het goed heb? Dus die moet je er dan helaas bij kopen :mad: (40 euro ofzo? :confused:)
     
  2. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet je niet van te voren. De onderdelen die geluid maken (fans, drive, etc) verschillen nog gewoon per elite. Het verschil zal sowieso niet belachelijk groot zijn. Gewoon je geluid wat harder zetten joh.

    Van wat ik lees is dat idd het geval.

    -----

    Maarre het zou wel dope zijn als de witte HDMI boxjes er zijn :)
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  3. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe sluit je die nieuwe witte HDMI xbox aan op je geluidsset zit er gewoon een optical out op?
     
  4. Mic_91

    Mic_91 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de 360 die bij het Halo 3 pack wordt geleverd nou een Pro of niet??
     
  5. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik vandaag gelezen op een gamesite :

    Xbox 360 Premium editie nu ook met HDMI aansluiting
    Nieuws | 27 september 2007 - Verschillende winkels, waaronder de Media Markt bieden sinds gisteren een Xbox 360 Premium pack aan met een HDMI aansluiting. Het gaat hier om het Halo 3 pack bestaande uit een Xbox 360 Premium (de witte uitvoering, niet de Halo 3 Special Edition) en de zojuist verschenen Halo 3 game. Op de achterkant van de doos staat aangegeven of het pack inclusief een HDMI aansluiting is.

    Top op heden waren alleen de Xbox 360 Elite en de Xbox 360 Halo 3 Special Edition met een HDMI aansluiting uitgerust. Blijkt dus dat Microsoft hier nu verandering in aan heeft gebracht.
     
  6. Jerudo :D

    Jerudo :D Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het wel, alleen heet ie nog niet zo.
     
  7. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag de halo pack bij de dixons gekocht (met hdmi dus) en daar stond als volgt aangegeven: Xbox 360 Pro inclusief de game Halo 3

    Heet dus ook al een pro
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Vraag me af of je ook een gewone hdmi kabel kunt gebruiken icm. met de component kabel voor de audio aansluitingen? Dus dat ik niet perse dat pakketje van ms heof te kopen van 50 euro (en die ik nog nergens heb gezien)
     
  9. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    nee is niet mogelijk. Hij blokkeert dan namelijk de hdmi ingang. helaas, natuurlijk wel goed verkooptrucje. wat dat betreft kan je beter voor de elite gaan al met al haalt dat niet zo veel meer uit en heb je grotere hard disk
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn allebei hetzelfde.
     
  12. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ons vertellen hoe die je bevalt?

    1) Fabricage datum;
    2) Geluid van de drive;
    :cool: Geluid van de fans;
    4) Prestaties.

    Kan je ook kijken wat voor stickertje op je fans zit (met een lampje door het rooster kijken)....

    Ik wilde eerst een Elite, maar die dingen schijnen dus net zo onbetrouwbaar te zijn als de Premiums... En ze zijn allemaal gemaakt rond juli. Maar of een X360 gemaakt in augustus veel uit zal maken, weet ik niet....

    Man, 400 Euro investeren en niet eens zeker weten dat t ding het blijft doen..... Ik lijk wel gek! |:-
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    iemand uit mijn klas heeft nu een 360 gekocht, met hdmi port
     
  14. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vanmiddag bij Mediamarkt in Middelburg geweest. De Halo 3 packs hadden lotnummer 0736 en de doos gaf inderdaad HDMI als aansluiting aan.

    De Elite's hadden lotnummer 0726.

    Kon helaas geen Halo 3 pack meenemen, moet eerst mijn Wii verkopen om de Halo 3 pack te financieren.
     
  15. Mic_91

    Mic_91 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook eentje gehaald gisteren.. Hij werkt tot nu toe uitstekend. Hij maakt wat meer geluid dan mij Wii maar niet dat het storend wordt ofzo.
     
  16. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 29 sep 2007

Deel Deze Pagina