Memory Unit Problemen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Stefan066, 27 sep 2007.

1. Stefan066

Stefan066 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een Xbox 360.. elk spel wat ik heb, heb ik uitgespeeld en opgeslagen op mijn harddrive. Vorige week heb ik een nieuwe Xbox 360 gekocht. Ik kon niet op die nieuwe Xbox 360 doorgaan met mijn opgeslagen spellen. Nu heb ik een Memory Unit gekregen en alles van de oude Xbox 360 gekopieert naar de Memory Unit. Ik heb hem in mijn nieuwe 360 gedaan en dan als dan mijn opgeslagen spellen wil kopieren naar mijn nieuwe, komt er een venster met: This item cannot be transfered between profiles. Het profiel van me oude 360 heb ik verwijderd en een nieuwe gemaakt met dezelfde naam als van me oude.
    Wat heb ik verkeerd gedaan?|:-

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Je moet met hetzelfde profile de save games verplaatsen. Als het een live profiel is kun je hem recoveren. Is het dat niet, dan had je gewoon je profile op je memory unit moeten zetten. Ik vrees dus dat je de save games kwijt ben.

3. Stefan066

Stefan066 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ??

4. Stefan066

Stefan066 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik heb nu de opgeslagen spellen op me MU, maar niet meer op me oude xbox 360. Maar ik ben er achter gekomen dat je gwn de Harddrive kan verwisselen. Dus ik probeerde de opgeslagen spellen weer naar me oude te doen en dan zeg die weer: This item cannot be transfered between profiles.

Please help me voordat ik me xbox 360 kapot gooi. Het lieft in stappen uitleggen aub.

Laatst bewerkt: 27 sep 2007
  5. Speedy NL

Speedy NL Guess Who's Back ?

Leuk Bevonden:
    0
    je had je gamerprofile dan ook op de memoryunit moeten zetten, die zit namelijk gekoppeld aan je savefiles!

op gooien geeft ms geen garantie!

6. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dus je moet je profile recoveren. En daarna de saves overzetten.

Om te recoveren moet je wel een verbinding met het internet hebben gehad.

Anders heb je een probleem.

Deel Deze Pagina