Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 4

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Nop
     
  2. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe veel xbox360's zijn er ong verkocht?
     
  3. berenscheet

    berenscheet Guest

    Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen?:
    Ik zit al vanaf dat ik de Elite heb gekocht met het probleem dat ik me niet met mijn nieuwe gamertag kan aanmelden. Ik heb al 3x gebeld naar MS en de hele tijd geven ze een methode (GT van andere xbox halen, LIVE ID van je mail maken) maar heb alles van dit al geprobeert en telkens wanneer ik mijn wachtwoord dan wil invoeren krijg ik de melding dat hij onjuist is, terwijl dit niet zo is. Kan het misschien zo zijn, omdat ik al vrij vaak via hotmail.com heb geprobeert aantemelden en ik nu telkens een melding krijg van dat ik het tevaak heb geprobeert dat ik me daardoor niet meer kan aanmelden??
     
  4. myHighness

    myHighness Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook een probleem:
    Sinds ik die laatste update heb geinstalleerd (voor die nieuwe controller) word ik steeds uitgelogd bij LIVE. Erg irritant als je daardoor steeds uit het spel word gekicked. Dashboard lijkt ook trager te zijn, maar daar heb ik niet zoveel last van.
    Wat kan ik nu het beste doen? De cache clearen? Wachten tot de volgende update?

    Baal er behoorlijk van, speel altijd graag potje UNO voor het slapen gaan :)
     
  5. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb ook een vraagje: Het komt erop neer dat ik een jeugd/kinder account heb, hiermee kan ik echter niet msnen op mijn 360. Hoe kan ik dit omzetten in een normale account. Ik heb al gekeken bij de parents settings (deze beheer ik namelijk ook) maar daar kon ik niks vinden.
     
  6. Stefan066

    Stefan066 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een Xbox 360.. elk spel wat ik heb, heb ik uitgespeeld en opgeslagen op mijn harddrive. Vorige week heb ik een nieuwe Xbox 360 gekocht. Ik kon niet op die nieuwe Xbox 360 doorgaan met mijn opgeslagen spellen. Nu heb ik een Memory Unit gekregen en alles van de oude Xbox 360 gekopieert naar de Memory Unit. Ik heb hem in mijn nieuwe 360 gedaan en dan als dan mijn opgeslagen spellen wil kopieren naar mijn nieuwe, komt er een venster met: This item cannot be transfered between profiles. Het profiel van me oude 360 heb ik verwijderd en een nieuwe gemaakt met dezelfde naam als van me oude.
    Wat heb ik verkeerd gedaan?
     
  7. fe-chi

    fe-chi Coaster Addicted!

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ho, allang niets meer gemeld hier, maar heb zojuist een Xbox 360 gekocht voor eigenlijk Halo 3 op te spelen. Echter nu heb ik het probleem met geen beeld na installatie. In de handleiding van de 360 staat doodleuk "Selecteer de video ingang op de tv waarna het spel word weergegeven" , stekkers blablabla, naja, zit allemaal goed!

    Probleem is dus dat ik wel geluid heb, maar geen beeld. Ook kan mijn t.v. buiten het AV kanaal volgens mij niets anders! (Zie handleiding: http://www.p4c.philips.com/files/2/21pt166b_01/21pt166b_01_dfu_nld.pdf ). Bij mijn gewone X-box had ik hier totaal geen problemen mee, kan iemand me snel helpen?!
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  9. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn allebei hetzelfde.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Is voor gewoon games gebruik de 20 GB genoeg zoals bij de xbox?

    Of nemen demo's/downloads e.d super veel ruimte in?
     
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    20 gb is genoeg voor gamesaves,demo's en downloads nemen behoorlijk wat ruimte in beslag.
     
  12. Ajaxan

    Ajaxan Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 vragen:

    1. Waarom kan ik niet eens Xbox 360 spellen gaan huren?

    2. Hoe zet ik een eigen plaatje zoals Ajax logo in mijn profielavatar?
     
  13. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    1. dat weet ik niet kan hier in de videotheek wel.

    2. Geen idee, wil ik ook wel weten
     
  14. Ajaxan

    Ajaxan Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja? Oke kijk ik wel even hier in Amsterdam. Iemand anders hoe ik me plaatje op xbox gamertag kan zetten?
     
  15. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Je kan geen persoonlijk plaatje op je gamertag zetten, met de camera kan je wel een foto maken en gebruiken als gamertag. Dus je hebt een xboxlive vision cam nodig.

    En voor het verhuren moet een videotheek een aparte licentie kopen of zoiets, dus daarom worden er niet overal games verhuurd.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2007
  16. Ajaxan

    Ajaxan Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke bedankt. Ik zag dat iemand een foto van hond heeft.. Dus vind wel vreemd. Achtergrond van dat foto was lucht maarja. Ook zag ik logo's zoals PSG, AC Milan enz..
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, je kan picturepacks kopen op de marketplace en met somige spellen kan je ook plaatjes unlocken.
     
  18. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand van jullie de 360 op een versterker liggen? Geeft dat problemen met eventuele warmte?
     
  19. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het je afraden.
     
  20. kakutogi

    kakutogi Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort een xbox 360 gaan kopen. Heeft de Halo 3 bundel ook HMDI en heatsink of moet ik daarvoor nog ff wachten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina