Hallo allemaal, ben hier net nieuw en ik heb een vraagje. Ik ben opzoek naar een goeie videokaart voor mijn pc: PC: Acer Aspire Sa85 RAM: 1 GB Voor de rest heb ik niks aan het orginele veranderd. Draai op Windows Xp Home Edition ( Legale hoor ) Maar ik zoek dus een redelijke videokaart voor mijn pc'tje. Budget ligt rond de 100 euro. Het is een AGP-poort wat op het moederbord zit Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met eventuele tips voor welke videokaart ik zou moeten nemen want ik heb er toch zoveel gezien de laatste tijd. Alvast bedankt, M.V.G. Mike
Ligt buiten je budget, maar de X1950 Pro AGP is er vanaf 130 euro. Deze is wel aanzienlijk beter dan de 7600GT of de X1650Pro Die draaien Bioshock misschien op Low. Meer zal het niet worden.
Dus dat word dan de 7600GT inverband met Celeron D processor? En welk merk ervan raden jullie aan want ik zie ze wel van Club3D en andere merken maar zit daar echt verschil in? Gr Mike
Nee, pak gewoon de goedkoopste. Het enigste verschil dat er misschien zal zijn is de toegevoegde software en/of iets hogere clocksnelheden, maar daar betaal je dan ook wel extra voor en is z'n geld meestal niet waard.