1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Halo 3 [Deel 11]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 26 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Report het bericht gewoon even, en er komt een mod naar kijken. Gaan zeuren heeft ook geen zin ;)


    Zoiets ja, je ziet aan het einde waarschijnlijk een forerunner planeet, wat weer voer is voor een volgend spel. Ze hebben alleen gezegd dat deze Trilogy af is gelopen, het zou goed kunnen dat een nieuwe begint :)
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had het ook meteen gereport O-)
     
  3. TimEL

    TimEL Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga er maar van uit dat we inderdaad nog een Halo gaan krijgen. Vond dat wel nog leuk om te zien, maar de cutscene(s) daarvoor vond ik echt geen zak aan.

    Ben overigens niet echt onder de indruk van de campaign. Halo 3 zal het van de multiplayer moeten hebben, net zoals bij Halo 2. Halo 1 blijft nog steeds de beste Halo van alle drie en het is zonde dat ik de andere delen geen reet aan vind, want ik keek echt heel erg uit naar dit deel.
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2007
  4. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
     
  5. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt helemaal gelijk maar niemand heeft een antwoord.:mad:
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471

    Dat denk ik toch van niet. Check het Halo spoilers topic, daarin wordt uitgelegd hoe die laatste sequence van Halo 3 verband heeft met het begin van die andere Bungie shooter: Marathon.

    En at Svennies, er is niet één vaste Covenant Homeworld. In de Limited Edition zit een boekje waarin verteld wordt waar elk ras vandaan komt en hoe hun eigen cultuur is. Het centrum van de Covenant wás High Charity.
     
  7. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom klaagt niemand over het ongelovelijk domme microfoon systeem. d pad inhouden om te praten, welke mongool heeft dat bedacht.
     
  8. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Een minder domme mongool dan diegene die nooit het boekje lezen of de speltips in de gaten houden. 1 keer indrukken is genoeg, en het komt alleen voor bij parties groter dan 4 spelers.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Minder praten, meer schieten... ;)

    Hoe saved/laad ie eigenlijk in Co-op? Ga ik net zoals met Halo 2 verder bij het laatste checkpoint, of gaat het nu per 'chapter' ?

    Ik had gisteren even gekeken om uit te vissen hoe het zat, maar werd er niet veel wijzer van.
    En zo te zien gaat ie ook niet automatisch verder met je score bij te houden als je dat niet weer ergens instelt :'-(
    http://www.bungie.net/Stats/GameStatsCampaignHalo3.aspx?gameid=7091535&player=DulleNL

    En wtf betekent de medal 'Steaktacular' ? :+
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2007
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Wat! Moet je op een knop drukken om te praten ? Dus ik zat gister de hele tijd tegen mezelf te lullen ?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet je ook gelijk waarom niemand op je reageert :+
    Zelfs geen 'Please! shut the fuck up' 8)
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit is alleen in team battles toch? Als je Rumble Pit speelt staat de headset toch automatisch aan?
     
  13. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag dat ik de acievement voor lvl 3 niet heb. Ben nu bij lvl 9 en de rest heb ik wel. En als ik bij campaign ga kijken en 't lvl ga selecteren staat er geen Heroic teken bij. Wtf?
     
  14. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmz,

    De push to talk functie is alleen geactiveerd met de social matches en de custom gametypes.. In ranked staat hij gewoon altijd aan, ook in teamverband ranked, tevens in co-op staat hij altijd aan.. (en volgendsmij ook nog eens in Forge)

    Ik denk dat ze dit hebben gedaan omdat het met die andere mogelijk is om met guests te spelen, zodat je dus tegen je guests kunt lullen wanneer je dat wilt en zodat je tegen je teammates kunt lullen wanneer je dat wilt (als je dus de d-pad gebruikt)

    My 2 cents....
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Reactie van het jaar?:lol:
     
  16. berendhaan

    berendhaan Forum sjonnie

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef nog maar 1 Silver skull en dan heb ik ze allemaal.
    Als iemand nog skulls moet kan ik je wel helpen met een paar.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.438
    Leuk Bevonden:
    17.536
    EXP halen sucks. Ik zie zat gasten in Lone Wolves die dan hetzelfde Skill level hebben als mij, maar hun EXP is 50 meer. :+ Hoe haal ik me EXP het beste omhoog? Had er ook al last van in de Beta.
     
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dan moet je goed zijn ;). Dus ipv alleen een match spelen bijv. winnen of goede kill/death ratio hebben.
    Maar inderdaad rottig, hebben ze een lage rank maar erg hoge XP, dus zijn ze meestal beter dan jijzelf.
     
  20. snarfjuh

    snarfjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes vandaag eindelijk toch ook de game gekocht :)

    Dit word pas mijn eerste Halo game/ervaring dus ik ben benieuwd :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina