[Halo 3] Locaties Achievement Skulls (Spoiler Alert)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Brandts, 26 sep 2007.

  1. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is een menu waar je die skulls aan en uit kan zetten, waar is die dan? kan hem niet vinden.
    En had 1 skull zelf gevonden, bij dat eerste echte level in het bos.
    Maar die gaf niks en liet niks zien.. geen text ofzo, dummie? 8)
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je moet hem wel oppakken natuurlijk (rechterbumper inhouden).
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, heb hem zelfs een heel eind het level ingesleept.. wou eigenlijk tot het einde maar was hem 2x vergeten. =P
     
  4. Eric007

    Eric007 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier was ik naar op zoek...
    Thanks
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem:D hij ligt idd heel goed verborgen en ik heb hem compleet anders gehaald dan hier verteld was. Je moet het level spelen met aan het einde al die ringetjes in die gang.. (zelfde level als de thunderstorm skull) = The covenant. Dan moet je zorgen dat er niets door die ringetjes heen gaat en vervolgens zelf er doorheen springen in een bepaalde volgorde als zijnde het een insturment waar je dan de halo themo op speeld. Vervolgens komt ie gewoon uit de lucht vallen...
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2007
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, alsof jij hem zelf gehaald hebt zonder tutorial.. Zo moet het dus. Ik was er vanmiddag, en toen hebben we het 1 keer geprobeerd. Waarschijnlijk verkeerd gesprongen ofzo, want hij kwam niet. Helaas moest ik toch echt werken dus ga hem zo nog maar proberen. Dit is de laatste skull die ik nog moet :)
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was dus de extreem moeilijke skull? =P
    Maare, zouden er nog meer in zitten, bijvoorbeeld ergens waar je eigenlijk niet kan halen? zou leuk zijn als die zei: ''Cheater!'' ofzo. =P
    Hoop dat er iets inzit zoals die switch in halo 2, wat heel veel ophef geeft enzo.
     
  8. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Catch In het level The Storm kan ik niet vinden. Ik ben op die silo geklommen maar daar lag die niet???
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    had je de wraiths al kapotgemaakt? dan ligt hij er namelijk niet meer; je moet hem pakken voor dat checkpoint
     
  10. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook de IWHBYD was op zich makkelijk
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je mag daarvoor ook geen enkele keer door de ringen springen, soms heb je miss dat een team maat zo slim is om er toch perongeluk doorheen te springen.

    Ben je het level wel vanaf het begin begonnen? Als je bijvoorbeeld vanaf een alfa punt laad dan is de skull er niet.

    Ik heb gister de laatste skull gehaald, die Hayabuse helm is echt te breed gewoon :+
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    als je het zelf uit had moeten zoeken, had je hem waarschijnlijk nu nog niet gahad. Zo makkelijk is hij inderdaad!
     
  13. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Je bedoelt dit forum: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=36680 ? :+ Da's niet zomaar een of ander forum hè.

    Hele handige site. Ik heb er ook m'n Marathon Man achievement door gehaald. Alleen nog 8 skulls en de Legendary achievement en ik heb alle achievements voor het campaign-gedeelte \o/
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb gister alle skulls tot en met de Ark skull te pakken gekregen!

    Allen waren goed te doen, maar die laatste was best lastig....
    Met een granade zoals in dat filmpje lukte mij niet, maar met twee ghosts op elkaar wel (al duurde het wel even voordat ik ze goed op elkaar had staan zodat ik ook echt op de beam terecht kwam)

    Vandaag verder voor de andere skulls!:thumbs:
     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    IK heb de Catch skull maar niet kunnen vinden. Ben op dat ding gaan staan en heb niks gevonden. Had wel de level op easy staan.

    Misschien dat het daarom kwam?

    Weet iemand dat?
     
  16. DodgyDodo

    DodgyDodo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar kwam het inderdaad door. Skulls zijn alleen op Normal, Heroic en Legendary te halen/vinden.
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ok thnx
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Heb nu alle achievement skulls!\o/

    De overige skulls (waar je geen punten voor krijgt) bewaar ik voor later...

    Next: op zoek naar Terminals!:b:
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ook een schedeltje gevonden, maar die doet niks...ook niet als ik hem oppak als een wapen.
    2e level, nadat je groepje opsplitst en er Covenant met zon schip gedropt worden.
    Vrij nutteloos ding dus, want je kan er niets mee.
     
  20. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor zover ik weet alle skull achievemnts. Ik heb echter de Hayabusa helm nog niet. Is er misschien ergens een nog laatste skull? kan iemadn mij nog helpen. (alle skulls van de mainpost heb ik al).

    alvast bedankt.
     

Deel Deze Pagina