1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 3 console met 65nm chip

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Simba, 28 sep 2007.

  1. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, mja, ik zit ff niet op te letten! :b:
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar ok dus die onderste xbox 360 kan wel nieuwe chip e.d. hebben als er HDMI op de doos staat en dus eigenlijk ook een pro is?
     
  3. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dat zo zie, zijn dat 2 verschillende console's denk ik :{. De eerste is de mongoose console, oftewel de groene limited edition met 20 gig hd en hdmi ZONDER halo 3, de tweede ziet er mij een bundel van een gwne 360 pro (met al dan niet HDMI) en halo 3 erbij. Ik heb alleen nog maar iets gezien van de groene 360, maar niet van die bundel :confused:
     
  4. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    neen de mongoose box ziet er anders uit ;) dit word vermeld als de xbox360 pro + halo 3 en niet de mongoose
     
  5. alpha_prime

    alpha_prime resident@gekkenhuis

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    De bovenste box toont toch de mongoose en de onderste de pro?
     
  6. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Jerudo :D

    Jerudo :D Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 2 dagen geleden een halo 3 set gekocht, daar zat dus een xbox 360 samen met halo 3 in.
    het is gewoon een witte premium maar WEL met HDMI, ook is hij best stil (als ik lees wat andere mensen schrijven over het geluid van hun xbox, mijn geluid vind ik absoluut niet storend). en hij wordt ook niet warm, ik las ergens dat de xbox 360 en het voedingsblok heel heet zouden worden, maar na uren gamen (ja ik was er zo blij mee:9) voelde ik alleen aan de achterkant een beetje nog net lauwe warmte, en het voedingsblok was ietsje warmer.
     
  8. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Halo 3 pack heeft
    datum: "2007-08-07"
    serienr: "409778773205"
    bovenste sticker (op onderste geplakt): "lotno: 0736"
    onderste sticker eindigt op "2" (kan de rest niet lezen)
    Drive: Philips/Benq
    HDMI uitgang

    Plus die extra heatsink is erbij geinstalleerd.
    (met zaklantaarntje via de onderkant bekeken)
    vermoedelijk geen 65nm...
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus de

    xbox 360 pro + halo 3 = xbox prem + halo 3 + HDMI maar =/= xbox prem + Halo + GEEN HDMI?

    Zo dan? 8)
     
  10. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    de losse premiums hoeven in ieder geval nog geen hdmi te hebben (oude voorraad), mogelijk zijn ze wel speciaal uitgeselecteerd om met een losse H3 te worden verkocht.
    Op die bovenste sticker op mijn Halo 3 pack staat letterlijk (eerste regel):
    "Xbox360 Pro Console Bndl Xbox 360 English EMEA Hdwr PAL DVD w/Halo3"
    PRO, dus met HDMI en ik dacht dat standaard was voor H3 packs (met Halo 3 plaatje op de doos)
     
  11. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je lot nummer 0732. Laatste 5 cijfers van jouw serienummer is 73205. dus 0732. Mijn laatste 5 cijfers van elite zijn 72705. lot no. 0727.
     
  12. abruzzese

    abruzzese abruzzese

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nog steeds te riskant om nu een Xbox 360 te kopen omdat ik er zeker van wil zijn dat als ik ereen koop ook een 65 nm ship heeft.
    Volgens mij zijn er nog te veel oude modellen in de magazijnen van de winkelketens zoals : InterToys / Bartsmit / Mediamarkt / Freerecordshop / Dixons.
    Mijn part moet ik wachten tot begin volgend jaar voor een Falcon serie , maar ik zal er zeker een krijgen.
     
  13. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb de sprong net gewaagd.

    Halo 3 pack X360 lotnr. 0732.

    De rest komt later!_0/
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als in foto's? :)
     
  15. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh je kan die console moeilijk te pakken krijgen in de winkels. Gelukkig heb ik de mijne al gekregen._O_
     
  16. Simba

    Simba Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Mediamarkt heeft een landelijke actie. Staan er genoeg. Ik heb vandaag mijn elite ingeruild. Had het 7 dagen geleden gekocht bij MM. Zonder problemen mijn geld terug gekregen. Twijfel of ik de Halo 3 console koop. Weet niet zeker of 65nm in zit. MM Zoetermeer had ook lot nummer 0736, echter datum 27-7-2007. En laatste 5 cijfers serienummer zijn 73005. Dus volgens lotno 0730 en niet 0736 (MM Zoetermeer had ook een dubbele sticker). Dit lijkt te corresponderen met Mfg datum van 27-7-2007. Lot np 0730 betekent week 30 van 2007, 27-7-2007 valt in week 30.

    En zoals reeds door Rookie NL vermeld - laatste 5 cijfers serienummer 73205 - lot no 32 - week 32 - correspondeert met 7-8-2007.

    Dus kan iemand het al bevestigen mbv guide op eerste pagina?
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    is dit er nou eentje met de 65nm chip?
     
  18. Ró_Serpiente

    Ró_Serpiente Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer weet ik zeker dat alle Xboxen in de winkel een 65nm chip hebben? eind december?
     
  19. SqueakyClean

    SqueakyClean Jobbie

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    nope, ik verwacht het niet....

    Ff de facts:

    Lot nr.: 0732
    Fans: DC Brushless
    Drive: BenQ

    Herrie: valt me helaas best wel tegen... vooral als een dvd spint....
    Idle is ie net iets luider dan m'n PS2...

    Warmte: Hij heeft gister een uurtje of 5 aangestaan en de bovenkant was lekker koud en de achterkant redelijk warm...

    Al met al ben ik tevreden... Vanavond nog maar s een paar uur "testen"... O-)
     
  20. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is er nou echt zoveel verschil tussen? ik kom net kijken in de xbox360 wereld dus weet er nog niet veel van af. Maar ik ken geneog mensen die geen klachten hebben met hun oudere xbox360, en sommige mensen hier praten alsof hij enorm slecht is? Ik ga waarscijnlijk morgen middag naar Media Markt te rotterdam, dus ga zeker de info van deze topics opschrijven en meenemen, ben benieuwd wat voor leuke prijzen en aanbiedingen de MM heeft, en hoop op een 736 natuurlijk, maarj anders ook goed.

    Zou het gek staan, als ik aan een medewerker vraag of hij naar die code wil kijken omdat ik graag een nieuwere wil (A)??

    Grtzz
     

Deel Deze Pagina