1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De toekomst van Halo *!!!SPOILERS!!! mbt einde Halo 3*

Discussie in 'Algemeen' gestart door Parasite, 30 sep 2007.

  1. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dat had ik helemaal niet meegekregen. Soms kan ik de stemmen niet goed verstaan. Sommige praten hard en anderen heel zacht. kan ok aan mijn geluidsset liggen.

    Maar wat een vet eind. Ik denk wel dat er een vervolg komt. Anders maak je niet zo'n eind. Bij een "echt" eind moet Master Chief eigenlijk wel sterven.

    Ik hoop echt op een vervolg, als ze de gameplay maar het zelfde houden.
     
  2. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    MarkTeePee (10 uur geleden)
    Here's how I can imagine the next game. Cortana's distress beam is picked up, and Master chief is found. However it is not by Humans nor any alien chief has seen before. Soon Chief is made to join in a war this new alien race is in, but some things from Halo never change....

    Lame but that's just an easy way Bungie could do it.

    vond ik op Youtube, en dat zou eigenlijk best wel kunnen wat hij zegt, dan draait het niet meer om een Halo, dus zal de naam ook vast geen Halo meer zijn!:thumbs:

    En ik zat laatst te denken dat t mischien de planeet van de Elite's zijn, dat hij daar komt, en de Arbiter hem naar huisbrengt enz enz! Maar ik zat nog eens goed te kijken, en de oppervlakte van die planeet waar dat ruimteschip naartoestort, lijkt een en al mechanisch te zijn! alles van staal zegmaar. Mischien dat hij op de planeet komt waar een paar forrerunners zich gevestigd hebben ofzo?
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  3. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. Zo kun je wel blijvern speculeren. Hoop gewoon dat Bungie met een waardig vervolg komt. Niet een of andere shit-uitmelk-vervolg.

    Maar halo 3 is ver uit de beste van de trilogie. Misschien wel het beste spel dat ik ooit gespeeld heb. Ik vond hem niet moeilijk trouwens op normal. Weet nog wel toen ik deel 1 speelde, daar had ik meer moeite mee.

    Nu maar een keer op live!!!
     
  4. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik denk dat (als er een Halo film komt ) dit de preview is op de film. zou zeker vet zijn aangezien we dit verhaal allemaal al gespeeld hebben.
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nou de enigste die zich afvraagt wat er met de rest van Masterchiefs groep is gebeurt?? Ik bedoel ik ben benieuwd wat er gebeurde tussen halo 1 en halo2 ik bedoel kunnen ze dan geen halo 1.5 maken ofzo? Het is maar een suggestie...:emo:
     
  6. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ben benieuwd of er nog wel een film komt.
    ook moet niet iedereen gaan hopen dat er een nieuw deel aankomt omdat er toch gezegd is dat bungie andere dingen wilt doen?
    het einde is opzich wel vreemd en misschien komt MC wel op de planeet van de Elites. in het laatste filmpje praten de Arbiter en de Shipmaster ook over hoe hun eigen planeet er eigelijk aan toen is en dat ze daar naar teruggaan. maar of deze planeet van volledig staal is betwijvel ik^^
    anyway, het vervolg gaat nu alleen verder in onze eigen gedachten en dromen :p
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens, Ik geloof zelfs dat bungie al bezig is met ontwerpen van bepaalde dingen dat iets temaken heeft met MC. Zijn ze slim laten ze nu al iets los om mensen al warm telaten lopen en ideeen tegen en ook suggesties voor hun! Had ik persoonlijk gedaan want soms weet de fan wel iets heel vets!
     
  8. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij super om nu eens meer over the forrunner te weten te komen. Zou een mooi verhaal op kunnen leveren en nieuwe vijanden.

    Hoop in elk geval dat het door gaat want de Chief moet eigenlijk wel zo'n onsterfelijk personage zijn als Lara en mario. Hij past het helemaal bij. Hij is herkenbaar, populair en het verhaal is open genoeg om alle kanten mee op te kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  9. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die planeet Onyx is, zou een goede manier zijn om hem samen te laten komen met Halsey en andere Spartans :D
     
  10. The Hiddey

    The Hiddey Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Onyx bestaat niet meer.

    Lees First Strike voor antwoorden op je vragen.
     
  11. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    hij kan best herbouwd zijn, de planeet bestond toch uit sentinels.
    mja je weet maar nooit.
     
  12. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Marathon is wel al in ontwikkeling voor Xbox Live Arcade. :)
     
  14. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Halo 3 eindigt zoals halo 1 is begonnen (uit en in de capsule of hoe dat ding ook heet). Misschien komt er wel weer een nieuwe trilogie, maar waar die over moet gaan (forerunners misschien, ik heb daar tijdens het spelen van halo1 tot 3 nooit veel van gehoord).
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Die is al uit toch? Volgens de fp is op 31 juli Marathon: Durandal aangekondigd voor de woensdag daarop. Of is dit een andere?
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is meer een puzzel die in de trilogie beetje bij beetje uit de doeken kwam. Totdat er overduidelijke hints kwamen in deel 3.
    Volgens mij weten we al van de Forerunner wat we moeten weten. Of iig, dat wat relevant is voor het verhaal.
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    toch zijn niet alle verhaallijnen afgesloten of wel?
    de Ark mag dan wel vernietigd zijn maar er zijn nog steeds 5(?) ringen in de ruimte. deze zijn alleen gestopt en nooit vernietigd.
    ook is de covenant niet volledig vernietigd. althans, je hebt niet gehoord dat ze nog wel of niet leven. om daar nieuw leven in te blazen zou je best een nieuwe leider voor kunnen verzinnen die nog hoger stond dan Truth. (een overgebleven Forerunner misschien?^^)
     
  18. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    De forerunners wilden de ringen alleen als laatste optie gebruiken, ze zijn niet "evil", als je die lappen tekst op de monitoren leest leer je ook dat ze tegen de flood probeerden te vechten.

    Oh en de mens is duidelijk afstammeling van de forerunner.
     
  19. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    de forerunners maken reusachtige ringen met een parasiet erop waarna ze er zelf tegen gaan vechten? achterlijk volk..
     
  20. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    The Flood bestond al. Ze hebben de Halo's gemaakt om ze te bestuderen en als het echt uit de hand liep ze uiteindelijk te vernietigen.
     

Deel Deze Pagina