1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 22 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon doorsparen voor een HDTV'tje, die kan ik dan later nog meenemen naar mijn huis/appartement/kartonnen doos :).
     
  2. Maniacski

    Maniacski Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dat de nieuwe Samsun 2232BW geen VGA heeft. Is er sprake van kwaliteitsverlies als je een verloopsnoer gebruikt?
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij heeft ie gewoon een vga input hoor :)
     
  4. Maniacski

    Maniacski Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    We zullen zien! Ik ga morgenochtend bestellen.
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil dus mn xbox aan mijn monitor hangen.
    Maar als ik zo'n kabel aansluit, kan je dan op je xbox resolutie + hz instellen ofzo? (omdat ik graag 1440x900 wil)

    En zou ik veel verschil merken tussen;
    deze en deze?
    Suround boeit me nog niet veel.. heb het wel maar niet op pc(en om nou iedere keer te verleggen :+ ) dus stereo is genoeg.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt resolutie en Hz op de 360 instellen. 1440x900 zal echter niet gaan omdat dat geen keuzemogelijkheid is, kies dus de reso die daar onder zit.
     
  7. Ró_Serpiente

    Ró_Serpiente Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal! (ik ben nieuw!! :+)

    Ik ben van plan een Xbox 360 te kopen.. alleen weet ik nog niet welke ik precies moet kopen..

    Is het mogelijk om HDMI -> DVI-D aan te sluiten? Zo ja, hoe?
    Geeft dit beter beeld dan met een VGA aansluiting?

    Ik heb namelijk een 22" IIyama monitor met DVI-D en en VGA aansluiting..

    Want ik twijfel tussen de Elite en de Premium

    alvast bedankt!
     
  8. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk de beste manier om je scherm schoon te maken? Is daar een speciaal spulletje voor?
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij kreeg ik een doekje bij mijn scherm ofzo. Er zijn volgens mij ook speciale vloeistoffen voor te krijgen. Zelf maak ik hem altijd schoon met een droge/vochtige doek schoon.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Beetje alcohol/spiritus voor de vette vlekken eruit te halen ;)
    gebruik ik ook altijd voor me CRT en Laptop scherm
     
  11. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan je inderdaad instellen (wellicht niet de exacte resolutie, maar wel een die er in de buurt komt). Xbox Live is wel verreist voor een update die de keuze bied voor meerdere resolutie keuzes en verdere updates. Xbox Live hoor je sowieso te hebben als je een Xbox 360 hebt, want anders gebruik je je console maar voor de helft.

    Of je echt verschil zal gaan zien durf ik niet te zeggen, maar met de originele kabel van Microsoft ben je in ieder geval gegarandeerd van goede beeldkwaliteit.

    Met een HDMI -> DVI-D converter.

    Zeker weten. VGA is analoog, DVI en HDMI zijn beide digitaal.

    Ik zou ik voor de Elite gaan, maar dat is o.a. afhankelijk van jouw aansluit mogelijkheden en opslag capaciteit.

    In de winkel een LCD cleaner kopen of gewoon met een droog doekje.
     
  12. Ró_Serpiente

    Ró_Serpiente Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    thx man!

    ik had me er ondertussen al wat meer in verdiept.. ik zag dat je alleen een HDMI->DVI-D kabeltje nodig hebt.. een converter heb je alleen nodig bij de HDMI met beveiliging (HDCP). Ik weet niet of de Xbox 360 dit gebruikt. Ik meen de PS3 wel.

    Ondertussen lees ik dat de Premium ook HDMI krijgt (en 65nm chip). Ik ga daar op wachten. Tegen die tijd heb ik het financiele ook rond :thumbs:

    bedankt!


    Ohja ik zou ook een speciale cleaner gebruiken.. ander schoonmaakspul is te agressief!
     
  13. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook andere mogelijkheden om naar dvi te gaan (als je geen hdmi poort hebt :p)
     
  14. Ró_Serpiente

    Ró_Serpiente Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ehm ja.. van VGA naar DVi ;) maar dan kan je beter gewoon je VGA ingang gebruiken, maarja als daar je PC al in zit dan kan je het proberen.
     
  15. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    En stel: ik zou net zoals Shagoe doen, word het beeldkwaliteit dan beter of merk je daar geen drol van?
     
  16. Ró_Serpiente

    Ró_Serpiente Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk merk je er niets van.. het kabeltje geeft alleen maar gegevens door.. de bron geeft de kwaliteit en dat is in dit geval VGA.. De kwaliteit wordt niet minder.

    Wel kan de kwaliteit van de kabel wel ietsje schelen.. maar dan betaal je een hoop voor een minimaal verschil
     
  17. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand zo snel voor mij de echte aanraders qua monitoren? En dan niet al te dure van 30+ inch ofzo maar rond de 22/23inch. Bedankt
     
  18. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    samsung 206bw (20inch)
    samsung 226bw (22inch)

    zelfde specs!

    heb zelf de 206 bw en bevalt prima
    super beeld enz
     
  19. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    @ Ró_Serpiente: Bedankt :)
     
  20. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Samsung SyncMaster 226bw is voor +/- € 300.-. te verkrijgen en voor een hoop gebruikers een scherm die veel eisen waarmaakt. De 2 inch kleinere model, zo als eerder aangegeven, zou ook een optie kunnen, die uiteraard ook goedkoper is. Voor de prijs heb je zeker een leuk TN-paneel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina