1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iks-Em, 30 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    schijnt te verhelpen door ronaldinho in de arena te laten en deze niet te veranderen naar ene speler naar keuze

    bij mij werkte het net ook, kon gelijk gamen

    weet iemand of je custom formations online kan gebruiken?
     
  2. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt inderdaad, dit staat er op FIFA Soccer Blog:

     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat zal het zijn ik heb alles verwijderd enzo alleen speelt Henry bij mij in de arena:p hopen dat het werkt bedankt voor de tip

    EDIT: ik heb wel een career met lyon en daar zit mijn zelfgemaakte speler ook bij maakt dit ook uit>>??

    EDIT 2: bedankt het werkt:)

    EDIT 3: in het begin van de competitie staan er vaak kleinere clubs bovenin, maar ik ben nu al bij de 17e wedstrijd en de top 3 is nu 1:Liverpool(IK) 2:Arsenal 3:Man utd. ik speel trouwens op prof
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  4. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    maar die ken nog kloppen ook met graafschap en az:lol:

    ot: ik verlies aardig wat online haha. maar ik blijf volhouden met me Feyenoord tegen barca, ac milan, arsenal, etc. :p
     
  5. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik een weekend met FIFA 2008 heb gespeeld heb ik wel een beetje een beeld gekregen om mijn mening te geven.

    Mijn laatste FIFIA was de world cup editie voor de 360. Ik had toen net een 360 en wilde toen gewoon graag een voetbalspel voor de 360. Het was allemaal veel te houterig en veels te glimmend. Een verloren zaak dacht ik toen, ik wacht wel weer tot mijn vertrouwde PES op de 360 verschijnt. PES 2006 helemaal grijs gespeeld en FIFA 2007 links laten liggen.

    Na de demo van Fifa 2008 te hebben gespeeld kreeg ik een beetje een raar gevoel. Deze speelt best aardig. Toen ik hier zoveel positieve berichten las wist ik dat velen mijn mening deelden. Het ergste van alles was dat de demo van Pes 7 mij heel erg teleurstelde. Nergens een vooruitgang en naar mijn mening een veel te arcade aanpak. Nu kan het zo zijn dat het aan de demo ligt, maar ik kreeg gewoon geen goed gevoel van de demo.

    Na veel positieve reacties hier te hebben gelezen, heb ik toch Fifa 2008gekocht. Ik was heel erg benieuwd naar de Be a Pro mode en was erg bang dat dit een hype was. Na een paar potjes kan ik zeggen dat ik het een super vette nieuwe toevoeging vind. Jammer dat je alleen nog maar een offline match kan spelen, maar dit heeft potentie! De camera staat bijna altijd goed op de actie en vooral de trucendoos en versnellingen kun je nu perfect uitvoeren. EA Sports krijgt vaak het verwijt dat ze haast niets nieuws toevoegen, maar dat hebben ze bij mij, bij deze, verbroken.

    De gameplay van Fifa 2008 is voor mij heel erg wennen als Pes speler. Het voelt een beetje traag aan, maar daarentegen veel realistischer. Deze Fifa geeft eigenlijk een heel vertekend beeld hoe Fifa altijd was. Deze Fifa is echt goed. Trucjes werken lekker, alhoewel het heel erg wennen en moeilijk is, en het tempo is redelijk realitisch. Daarbij vind ik het heel erg opvallend dat alle spelers hun stats goed worden benut. Bij Pes waren de belangrijke stats meestal de snelheid, aanval, verdedigen en balance. Bij Fifa wordt elke stat naar mijn mening goed benut. Je merkt echt het verschil. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen, maar ik denk dat je weet wat ik bedoel wanneer je Fifa een tijdje hebt gespeeld.

    De opties in Fifa zijn echt heel erg uitgebreid. Er is een coach mode wat volgens mij een soort master league is. Ik heb hier nog niet veel tijd doorgebracht, maar wel merk ik dat het een tikkeltje uitgebreider is. Wel klote dat er in de handleiding niets wordt uitgelegd, je moet het zelf maar een beetje gaan uitvinden en dat vind ik toch wel een beetje jammer, zeker van een bedrijf als EA. Tel daarbij de online opties op en je hebt gewoon en game waar je heel lang mee bezig bent.

    De sfeer en graphics zijn misschien wel een van de belangrijkste dingen van deze game. Wat ik aan sfeer altijd miste in Pes, is hier aanwezig. Ik, als Juventus fan, herkende heel veel liederen. Je hoort veel voorbijkomen en soms worden er zelfs liedjes over de spelers gezongen. Echt heel vet gedaan dit! De graphics zijn ook heel erg mooi. Niet meer zo shiny als de vroegere Fifa's, maar wat 'realistischer'. Publiek enzo ziet er allemaal super uit, alleen de gezichten van de spelers zijn wat afgeraffeld, maar deze neem ik zeker voor lief. Ik zelf vind het stiekem wat beter dan die shiny hoofdjes. HEt ontbreken van Engelse commentaar is een groot gemis, maar het Nederlandse commentaar kan best mee. Ik had graag gehad dat je meer opties had voor commentaar (Italiaans was een favoriet van mij geweest). Zet het commentaar wat zachter, gooi de sfeeraudio ophoog en het klinkt nog leuk ook. Dus al de negativiteit over het ontbreken van Engelse commentaat vind ik begrijpelijk, maar er is een goede alternatief.

    Conclusie van mij is dat Fifa een nieuwe start heeft gemaakt. Of ze net zo goed zijn als Pes? Nee, de gameplay ligt misschien nog ietsjes achter, maar alles buiten de gameplay om is zoveel groter en mooier! Pes 7 moet van hele goede huizen komen om Fifa te gaan verslaan. Waarschijnlijk zal dit jaar Pes nog de strijd winnen omdat veel Pessers de overstap nog niet durven maken, maar ik denk dat volgend jaar Fifa de baas gaat worden. Dit natuurlijk alleen als Fifa op deze manier doorgaat en Pes op deze manier verder afzakt (met de nadruk op niet meegaan me de tijd; next-gen).

    Ik hoop dat veel mensen die dit lezen toch proberen om Fifa 2008 een kans te geven. Ik heb veel gehad aan de meningen hier, dus het was een beetje mijn plicht om een uitgebreide mening te schrijven. Succes en voetbalse!
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  6. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je analyse. Ik ga eerst maar eens wat spellen uit spelen en dat zie ik wel welke ik kies. Ik neig toch wel naar Fifa dit jaar.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Perfecte tip Tech! Dit ga ik straks meteen proberen. Dus gewoon Ronaldinho weer terug instellen als Default Arena speler?
     
  8. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat werkte bij mij en mgwlee iig wel
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Perfect. Vanavond meteen proberen want vond dat zeer irritant worden!
    Vanavond wat potjes spelen?
     
  10. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Met elk potje dat ik speel, ga ik Fifa 08 steeds beter waarderen.

    Met dat grote verslag hierboven ben ik het wel mee eens, behalve met dat de gameplay nog steeds achterloopt op PES.

    Dat is nml. niet zo, PES stond altijd bekend als meest realistische voetbalspel, maar is juist in de loop der jaren steeds meer arcade geworden.

    Fifa 08 gameplay is inderdaad langzamer, maar oh zo veel realistischer, ik vind de AI van je medespelers ook erg goed, als je bv. als linkshalf de bal krijgt, gaat de linksback vaak over je heen, net zoals dat in het echt vaak gebeurd.

    De leer-curve ligt alleen wel erg hoog moet ik zeggen, het is echt veel moeilijker dan PES6 was in mijn ogen.
     
  11. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    krijg visite, maar daarna kan het misschien wel
     
  12. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik lees dat het toch wel vaak voorkomt dat kleine clubs hoog staan in de competities, wat toch wel jammer is.

    Het zou trouwens leuk zijn om een mode te maken waarbij de echte uitslagen worden verwerkt, zodat je ook echt een heel seizoen bezig bent met een competitie. Alleen de wedstrijden van jou zijn anders dan de echte uitslagen. De uitslagen zitten er toch al in.
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Er zit een interactieve league in, waarbij je de wedstrijden moet spelen die de club ook in het echt speelt.

    Misschien doet dat wat je wilt ?
     
  14. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb fifa nu ook een paar dagen veel en lang gespeeld, en moet ook mijn mening bijschaven.
    Ik vind het een heerlijk spel om te spelen, de camera heb ik veranderd in dynamisch (dacht ik ) want de originele camera stand is voor mij niet goed, maar met die dynamische camerstand speelt het heerlijk.

    Alleen een paar mispuntjes toch nog, dat idd in de carriere mode, de normaal laag geklasseerde ploegen hoog eindigen, maar zoals ik mij herrinner is dit eigenlijk altijd zo geweest bij Fifa spellen..

    En ook in de 1vs1 situaties met de keeper vind ik te moeilijk, maar dat hoeft niet persee een nadeel te zijn natuurlijk, maar ook dit kan ik mij niet anders herrineren in de Fifa spellen dat dit altijd al zo geweest is..

    Maar deze Fifa scoort in mijn ogen ( naa veel potjes gespeeld te hebben een dikke 9+) mede door de vele licenties, de supermooie beelden, de heerlijke gameplay.
    Eigenlijk had deze game alles om een dikke 10 te scoren, ALS de engelse commentaar erbij had gezeten, en de be a pro mode was zoals ik gehoopt had dat die was.
     
  15. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Hoe kan je het commentaar naar het engels overschakelen. Wordt helemaal gek van die NL mafkezen.
     
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Schijnt dat je de console settings op Englisch moet instellen ( PS3 ) Weet neit of het ook op de 360 werkt..
     
  17. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kleine ploegen die hoog eindigen dat is toch ook in PES?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kan alleen met de PS3 versie. De Xbox versie heeft 3 talen: Nederlands, Spaans en Zweeds. Wil je de Engelse, dan moet je 'm importeren.
     
  19. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Weet iemand hoe het zit, met ch league tussendoor? Als je een competitie begint met ajax, speel je dan gelijk europacup? Of moet je dan eerst bij de eerst 6 eindingen? of krijg je dan play offs:p?
     
  20. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand misschien wat caps maken van spelers van ajax en andere nederlandse clubs? Deze zouden een beetje verwaarloosd zijn lees ik??

    Ik ben nu heel erg aan het twijfelen, hb de camera vd demo veranderd en het speelt nu veel beter. Ziet er fantastisch uit, lijkt realistisch. Ook eindelijk me 1e goal gemaakt, speelde bijna alles 0-0. Het lukt me alleen nog niet een mannetje uit te spelen. Toen ik net de demo van PES opstartte had ik toch ik een beetje 'been there done that' Tis allemaal niet echt vernieuwend... :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina