Misschien dat dit overkomt als een zeik-post, maar dat is absoluut niet zo bedoeld... Wat ik even kwijt wil is dat ik vaak de bronnen bij een bepaalde posting mis. Ik wil vaak namelijk ook iets meer achtergrond, of gewoon bevestiging van een bepaald bericht. Is dit bewust gedaan (met andere woorden, bevatten de postings de volledige informatie van de bronnen) of is er een andere reden voor? Verder mijn complimenten voor de site en het forum... Peace!!
Veel nieuws krijgen we via-via en door submits en persberichten. Sommige geruchten zijn gewoon zo wild dat je ze opeens overal terugvindt, is dan vrij nutteloos om een bron te posten. Let maar op, meestal vind je wel een bron terug. Natuurlijk kunnen mensne oko wel eens vergeten deze te vermelden, n het geval van de action figures was het een artikel op YAHOO, weet de link niet meer en weet ook niet waaorm hij niet in het artikel stond... sorry
Ook het action-figures bericht was een persbericht dat yahoo had geplaatst. Yahoo heeft er zelfs minder tijd aan besteed dan ik, ik heb het gelezen, een postje gemaakt en plaatje gezocht
Meestal staan in onze berichten ook wel verwijzingen naar de bron, niet in vorm van een link maar gewoon een verwijzing in de tekst
'plaatje gezocht' betekend niet 'gevonden' Ik zei nog tegen je.. Nouja, laat maar. Je zat weer te Ya!1-en en te (H)-en
Ja geruchten kun je moeilijk bevestigen natuurlijk. wij geven naar mijn mening al heel veel achtergrond informatie bij alle nieuwspostings en we zetten altijd wel informatie over de game of link naar preview. etc. maarja soms zijn we lui en dan zetten we gewoon wat leuke weetjes.. als je dan gewoon zoekt naar ander nieuws zie je vast wel meer info.
Oh...ok, ik begrijp het dat het inderdaad moeilijk is om bronnen te plaatsen... Het is in veel gevallen ook leuker om over dingen te speculeren enzo... Thanks voor de antwoorden!! Peace!!