1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    The Bourne Ultimatum

    Geweldige film, is imo momenteel DE film van het jaar.
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0

    Vond het eigenlijk wel tegenvallen.

    Tijdens actie werd ik gek van de camera waardoor alles vaag werd. Dat de camera 'meerent' en onscherp word met razendsnelle gevechten. Ik had geen idee wat er allemaal gebeurden :+.

    Daarbij vond ik het verhaal slapjes, vond het voorspelbaar. Dit met de onduidelijke actie werd mij te veel.

    Ik zou hem maar een 6,5 geven.

    Ik vond alle andere Bourne films ook zeer matigjes, misschien is het gewoon niet mijn ding ;)
     
  3. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    laatst 1408 gezien. Geweldige film gewoon. Heerlijke ijzingwekkende spannende sfeer die in die film heerst, en dat kijkt lekker weg. Ook goeie onvoorspelbare schrikmomenten ^^.
    punt=9+

    Ook nog Honour of the dragon gezien, denk wel de beste vechtfilm die ik ooit heb gezien. Die gast is vet beter dan Jet Li imo. Ook het feit dat het eik alleen maar actie is na de eerste 15min is een leuk iets :D.
    Punt=9

    Én als laatst heb ik ook nog Hannibal Rising gezien. Tevens een ERG goede film, die de hannibal sfeer goed met zich meebrengt. Goed acteerwerk en een geloofwaardige jonge hannibal.
    Punt=8,5
     
  4. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    jij moet geen movie critic worden :+
     
  5. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    The Condemned
    Verstand op nul en kijken maar, kan dan best vermakelijk zijn. Film is een beetje in de stijl van Battle Royale :)

    Mr. Brooks
    Ik verwachtte er niet al te veel van maar toen ik hem ging kijken was ik overdonderd, echt een erg goede film!
     
  6. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    The Bourne Ultimatum

    ben het met "dahouseman" eens, actie was erg onoverzichtelijk, en de plotwending was niet schrikbarend genoeg. Vermakelijk dat wel, maar deze film had zoveel meer kunnen worden! het verhaal was deze keer ook een beetje overbodig. Ik durf te wedden dat hij makkelijk een half uur (of mischien zelfs een uur) had kunnen worden ingekort. en tuurlijk is dat niet goed voor de film, maar schuif er dan iets tussen wat er een beetje toe doet, of wat meer diepte in het verhaal geeft.

    kortom: leuk, maar zeker geen klassieker, een 7
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    The Bourne Ultmiatum
    Goede film als je de andere ook gezien hebt en die je ook goed bevielen. Die bevielen mij wel degelijk. De kille Matt Damon als Jason Bourne huppelt ook in deze film weer van A naar B en dan weer van B naar C etc. achterna gezeten door de CIA.
    Dit deel waarin Bourne echt achter zijn identiteit komt is in mijn ogen zeker een waardige afsluiter van de triliogie.
    Vooral de scènes in Marokko bevielen mij erg goed, maar vond het geen geweldige film ofzo.
    [7,5/10]

    Reign over me
    Aah, jongens.. Wat is Adam Sandler toch een geweldige acteur.
    Deze geweldige film (< Ja, nu gebruik ik het woord 'geweldig' wel.) heeft mij toch wel een beetje aangegrepen. De film gaat over Mr. johnson, een welvarende man die het beroep tandarts beoefend. Op een dag komt hij een oude collegevriend tegen bij toeval op straat. Nadat hij hem al vele malen had proberen te bellen... Die vriend is Adam Sandler, zoek maar even een trailer op voordat ik te veel verklap. Ik wil alleen zeggen dat dit weer eens een film is sinds tijden die mij goed vermaakt heeft in allerlei opzichten, het bevatte een hoop elementen die dat voldeden.
    Ik geef het een [9/10]
     
  8. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Transformers

    De standaard formule voor een comic --> film transformatie (niet leuk bedoelt, kon echt geen ander woord bedenken:+): De ene cliché na de andere, ongeloofwaardige personages, maar wel hele aardige actiescènes. Vooral de actie in het laatste half uur van de film is erg tof gedaan.

    Voor transformer fans: 8
    Voor normale mensen (:+): 6,5
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Harry Potter and the order of the Phoenix

    Vanavond gekeken met een paar vrienden, en iedereen dacht er eigenlijk wel hetzelfde over. Minder dan de vorige films. Vooral het laatste gevecht was erg tegenvallend.
    Special effects zijn daarentegen wel top!

    6,5/10
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, die heb ik ook pas nog gezien. Zoals gewoonlijk bij Harry Potter acteren de hoofdpersonages bar slecht, maar zijn er veel bijpersonages die wel erg goed zijn uitgevoerd. Leuke special effects, en gewoon weer echt een Harry Potter film, alleen leuk als je een beetje iets met de HP serie hebt.

    7
     
  11. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Goodfellas gezien. Echt een geweldige film. Alles klopte, van verhaal tot de personages.
    Enigste minpunt is de dvd zelf, die je in het midden van de film moet omdraaien.
    9,5
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren 1408 gezien, een aanrader voor iedere horror/thriller fan. Normaal heb ik het niet zo op films met paranormale onzin maar bij deze film was het heel realistisch verwerkt in het verhaal. Je weet telkens niet of iets maar een hersenspinsel van de hoofdpersoon (John Cusack) is, of dat het daadwerkelijk gebeurt. Er zijn trouwens 2 totaal verschillende eindes bij deze film, in de bios krijg je het standaard einde, maar de alternate ending is ook zeker het kijken waard.

    8/10
     
  13. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Evan Allmighty (6,0)
    redelijk vervolg, matig verhaal met aardige special effects (soms zie je dat de dieren ingemonteerd zijn, maar ja, leeuwen en antilopes in één shot wordt in 't echt toch wat lastig... :p). Vond Bruce veel leuker!
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    War

    Leuke en spannende actiefilm. Moeilijk te volgen. Het eind eind was raar/onlogisch/onoverzichtelijk.

    7,5
     
  15. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    September
    33. [​IMG] Disturbia (D.J. Caruso, 2007) :: 7.0
    34. [​IMG] Clerks. (Kevin Smith, 1994) [​IMG] :: 7.0
    35. [​IMG] The Last King of Scotland (Kevin Macdonald, 2006) :: 7.0
    36. [​IMG] Indiana Jones and the Last Crusade (Steven Spielberg, 1989) :: 8.0
    37. [​IMG] A History of Violence (David Cronenberg, 2005) :: 7.0
    38. [​IMG] Mariachi, El (Robert Rodriguez, 1992) :: 6.0
    39. [​IMG] Sideways (Alexander Payne, 2004) :: 8.0
    40. [​IMG] Sjunde inseglet, Det (Ingmar Bergman, 1957) :: 8.0
    41. [​IMG] Ansiktet (Ingmar Bergman, 1958 ) :: 7.5
    42. [​IMG] Mr. Brooks (Bruce A. Evans, 2007) :: 7.0

    Statistieken
    Totaal 10 films (maandgemiddelde: 14.0):
    - Kort (t/m 20 min): 0.
    - Middel (21 t/m 75 min): 0.
    - Lang (meer dan 75 min): 10.

    Totale speelduur: 1060 min (maandgemiddelde: 1596.7).
    Aantal films herzien: 1.

    Best beoordeeld: Indiana Jones and the Last Crusade, Sideways, Sjunde inseglet, Det (8.0, 9de dit jaar).
    Slechtst beoordeeld: Mariachi, El (6.0).

    Media-verdeling
    [​IMG] 2.
    [​IMG] 8.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kijk nou, iemand van de kaartspelranking :+ Ook forumbezoeker bij dvd.nl zeker? Wie ben je precies?
     
  17. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 2 okt 2007
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ok, op die manier. Ik ken die kaartspelranking via iemand van dvd.nl namelijk (die heeft dat helemaal in elkaar geflanst) maar die zal ook wel op musicmeter rondhangen :9

    Je kijkt in ieder mooie films zie ik (Hitchcock, Cronenberg, Bergman) :)
     
  19. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb the last king of scotland ook gezien, vond het een geweldige film. Het is een zeer indrukwekkend verhaal over een jonge schotse dokter die naar Uganda verkast om een mooi avontuur te beleven.
    Wat ik het meest kon waarderen aan deze film was de manier van filmen wanneer Amin in beeld kwam, geniaal gedaan! Geef m een 8

    Mr Brooks heb ik vorige week nog gezien, deed me echt onwijs denken aan confessions of a dangerous mind. k vond het een leuke film om te zien, er werd wel een redelijke spanning opgebouwd.
    Het einde is de moeite wel waard, jammer dat ze dit toch niet hebben doorgezet ;)
    een 7
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina