ik heb speedtouch maar ik moet dus zorgen dat mijn xboxlive STRICT heeft, dan ziet halo OPEN NAT, als ik het groed berijp
Je moet sowieso strict zien bij deze router... tenminste dat is mijn ervaring. De UPnP zorgt ervoor dat hij Open NAT geeft maar dit gaf bij mij dus die message. Dus door de volgorde van zaken regelen te veranderen kun je dus zorgen dat Halo 3 de "nieuwe edits" van je router ziet maar Xbox Live hanteerd de "oude versie" die voorheen met alle andere games perfect werkte. Zodra je de test weer doet krijg je WEL problemen heb ik door langdurig testen gezien. Je kunt dus het beste de volgorde hanteren die ik beschreven heb met die speedtouch router. Laat me ff weten wanneer je bent geslaagd
Die van mij staat zelfs aangegeven in me xbox als strict.. maar waar moet ik die instellingen van me router dan veranderen in de computer of xbox ??? en ik kan wel matchmaking en etc,, alleen niet met vrienden connecten vanwege de NAT instellingen.. maar als ik de NAT ga veranderen ' als iemand me verteld hoe' kan ik dan nog wel vrij internetten via de pc's in huis die ook op de draadloze upc router zitten.
ik ga vanavond aan de gang, gisteren geen tijd voor gehad. Je zult het strax wel horen alvast bedankt!
Je kunt dan gewoon internetten hoor... dat maakt niets uit. Je moet de volgorde aanhouden zoals ik hem opschreef. Aanpassingen maak je in de router door in je browser: http://speedtouch.lan in te typen. Voor wachtwoord en instellingen moet je bij je ouders of jezelf zijn en anders zijn die default en te vinden in je speedtouch handleiding. Belangrijk is wel dat je weet waar je mee bezig bent. Als je er weinig verstand van hebt moet je het even aan iemand in huis vragen die het snapt en de volgorde die ik beschreef aan laten houden.
Dan moet je even in je handleiding kijken. Daar staat het IP wat je moet intypen in de browser. De optie om inbound/traffic te regelen staat ergens links. Voor het IP adres van je Xbox moet je even kijken in je xbox of in de netgear zelf.
die staan er niet tussen Port Forwarding / Port Triggering die staan er wel.. en daartussen kan ik een service instellen.. moet ik dat doen..??
ahhh... gevonden... je moet naar RULES Daar staan twee opties: Outbound and Inbound Kies bij Inbound voor ADD Je krijgt dan DIT te zien: http://www.smallnetbuilder.com/images/stories/security/netgear_fvs114/fvs114_04_797.jpg Bij WAN users ( je hebt wireless neem ik aan? ) doe je bij start en finish het IP-adress van je wireless netwerk adapter van je Xbox Bij LAN doe je dit alleen als je via een draadje verbind. Ik hoor graag van je of het is gelukt.
neee bij Port Forwarding / Port Triggering daar moet je xboxlive naam en port (1) en ip typen.. die optie is speciaal voor gaming.. en daardoor gaat je hele NAT op open
Mooi toch? Ik weet ook niet welke jij hebt maar bij mijn zwager werkte dat ... is het gelukt nu dan.. kun je nu normaal gamen op halo 3 ?
Gaan ze hier nog wat aan doen aan dat couldnt retreive server info... of moet ik het gaan aanpassen (aangezien ik niet zo heel handig ben) ??
Wellicht moet je het zelf oplossen... het ligt waarschijnlijk ook aan een routerinstelling. Mocht het niet het geval zijn dan is het helaas een probleem met de hoeveelheid gebruikers op de bungieservers maar ik denk neit dat dat nu nog veel voorkomt. Ik zou het proberen om te fixen of iemand te vragen die het kan. Het heeft mij 3 dagen gekost maar ik kan nu als het meezit zonder problemen gaan gamen.
mm ja dan ga ik het maar proberen denk ik, nog nooit problemen gehad met gamen op live Halo 3 in t begin ook niet.....
Nou wat ik zo lees moet je NAT gewoon OPEN zijn en dat is de mijne, Bungie zal er op t moment wel aan werken ik wacht even af..
Ik word gek van dat level systeem. Win je 7/8 potjes op rij, stijg je niks. Verlies je er 1, daal je gelijk. Daarna won ik weer en stijg ik weer 2 ranks met 1 game, egt wtf