leeftijd gamer

Discussie in 'Algemeen' gestart door abruzzese, 30 sep 2007.

  1. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha wat een onzin. Ik ben 21 en game nog vaak genoeg dus voel me aangesproken maar ik ga de komende 7 á 8 jaar nog echt niet aan kinderen denken. Mijn vriendin heeft er geen moeite mee dat ik game, zolang ik maar niet ga zitten gamen als we samen iets afspreken (dit vind ik zelf ook niet al te gezellig) maar zo op zn tijd, als ik klaar ben met werken en mijn vriendin aan het werk is of sporten is, vind ik het wel eens leuk om een potje te fraggen in Halo 3. Noem jij dit kansloos? ik noem het ontspannen ;)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Te oud om te gamen?!?! Hoop het toch niet, ik ben onderhand 27 en geniet nog steeds volop. Op de mooie leeftijd van 5 jaar had ik een atari 2600 en 22 jaartjes later heb ik naast vele pc's de:

    - Sega 8 bit
    - Super Nintendo
    - Nintendo 64
    - Playstation 1
    - Dreamcast
    - Playstation 2
    - Xbox
    - Xbox 360

    allemaal gehad en daar ga ik hopelijk echt nog wel wat aan toevoegen. Het interesseert me geen mallemoer dat ik zo ongeveer de enige ben in mijn omgeving (niet DE enige trouwens) en kan daarnaast tegenwoordig lekker af en toe gamen met mijn zoon van 9 :)

    De 1 kijkt de gouden kooi ed de ander houdt van gamen voor het simpele vermaak. Ik denk persoonlijk dat ieder mens tijd voor zichzelf nodig heeft in de vorm van wat gemakkelijk vermaak en dat verandert echt niet als je ouder wordt.

    Misschien heb je er wat minder tijd voor dat wel. Maar daarvoor hebben we de sekte oldskoolnl.nl opgericht :+
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, heb je dan geen betere dingen te doen dan de klojo uit te hangen op 't forum? Lees trouwens de huisregels eens door aub.

    Edit:

    Ik zie dat er meerdere accounts zijn geregistreerd op je ip-adres. Als je dat aan mij via PM/e-mail even toe zou willen lichten, alvast bedankt.
     
  4. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    :lol: :)
     
  5. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word 11-10 24jaartjes en ik zal nooit STOPPEN!!!!Ook ben ik 80 zolang het kan!Dus ook al ben je 40 of ouder het gaat erom hoe erbij voelt.grtz
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    Als je de juiste leeftijd hebt dan is lid worden simpel...maar een lidmaatschap wordt met bloed verzegeld en je lidmaatschap is tot de dood.

    Nu is dat voor velen van ons al bijna zo ver, maar toch...
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt wat een onzin om te oud te zijn voor gamen. Ik zie gamen echt als de entertainment van de toekomst. Later lezen mensen geen boek meer, maar 'beleven' ze een verhaal als in een game, zoals in Halo.

    Check HIER trouwens maar eens de gemiddelde leeftijd van de gamer.

    Vitamine G ftw! :D
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2007
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4

    Nintendo stond een paar weken geleden met de Wii en DS zelfs nog op de 50+ beurs.
    Nintendo had een speciale stand gemaakt met de titel , ‘Het leven is een avontuur’.

    [​IMG]
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed man.

    Mijn opa heeft ook al gebowled op de Wii met veel plezier :)
     
  10. hennk

    hennk Guest

    Ik heb geen opa meer:'-(:'-(:'-(:'-(:'-(
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik helemaal niets meer , geen opa's en oma's

    Maar je kan tegenwoordig ook een Opa en/of Oma adopteren :cool:
     
  12. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 39 en er is geen haar op mijn hoofd die er ook maar aan denkt om te stoppen....... Gamen is absoluut niet leeftijds gebonden..... en gamen heeft niets te maken met "geen leven hebben"... ik heb 1 dochter en 3 stiefkinderen... betekend dat dat ik bniets meer voor mezelf mag doen?

    tot een jaar geleden heb ik mijn eigen clan gehad op de PC.... we hadden meer dan 500 leden maar daar ging gewoon teveel tijd in zitten.... iedere avond wars met BF2 werd gewoon teveel JUIST omdat ik een druk sociaal leven heb...

    nu game ik ongeveer 2 uur per dag ...... In mijn vriendenkring/kennissenkring zijn er heel erg veel die boven de 35 zijn die nog steeds gamen... helaas krijg ik die niet zover om een Xbox te kopen.....
     
  13. RiChY

    RiChY GoW II

    Berichten:
    232
    Leuk Bevonden:
    0
    gamen is leuk maar als ik kinderen heb laat ik hun er wel op gaan:) maar dan niet zo verslaafd als ik:9
    en ik vind dat de leftijdsgrens wel een beetje moet stoppen op 25/30 met gamen wand dan met je echt wat aan je leven doen

    Richy over and out
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat voor bullshit 'dan moet je echt wat met je leven gaan doen'.. Dus jij zegt dat je de eerste 25 jaar gewoon mag 'verpesten' met gamen, en daarna op eens braaf elke dag 9-5 dagen moet maken? :confused:
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Waarom? En wat is volgens jou wat met je leven doen?

    Ik ben 36, bijna elke dag staat bij mij wel de console aan. Soms een uurtje (of minder) soms langer. Is dat het enige wat ik doe in mijn vrije tijd, nee. Heb nog genoeg andere hobbie's en bezigheden. Dat gamen leeftijds gebonden zou moeten zijn, of dat als je 25/30 bent je maar moet stoppen om 'wat met je leven te doen' is regelrechte bs.
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Damn wat een onzin zeg mag hopen dat hij dat niet serieus bedoelt, ik ben 26 en game ook nog steeds. Gewoon om even uit de sleur te zijn of gewoon gezellig met vrienden, gamen is niet leefdtijds gebonden, en me vriendin doet ook gewoon mee. Maargoed die persoon die dat zei is ook nog maar 16, en weet al helemaal niet hoe het is om van 9 tot 5 te werken. Moet hem nog zien als hij de 25 passeert. :)
     
  17. jaapsneep

    jaapsneep Guest

    Maar gamen moet je doen als je tijd hebt en niet als je er tijd voor vrij moet maken
     
  18. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    De leeftijden van gamers is enorm geëvalueerd tegenover vroeger en daar richt de markt zich ook naar! Een groot marktsegment is gericht naar dertigers omdat ze ook weten dat die een grotere financiële draagkracht hebben.
    Oja, ik ben 36 en zolang ik fun heb met te gamen, ga ik het zeker niet laten :thumbs:
     
  19. BolT

    BolT Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf ben ik nu ookal 20+ en game sinds mijn ~10e. Ik denk dus echt niet dat gamen leeftijdsverbonden is hoor. Gamen = Entertainment, dus waarom zou dat niet mogen ? valt een beetje te vergelijken met boeken lezen imo :)
     
  20. jaapsneep

    jaapsneep Guest

    neej een boek lezen, is heel anders bij een boek heb je een verhaal en moet je er zelf een beeld bij bedenken. met een game krijg je het beeld en verhaal al voorgeschoteld. In boeken zijn de verhalen ook vaak veel beter als in games.
     

Deel Deze Pagina