1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glorious 360

    Glorious 360 Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de labels via de post krijgen ipv via de mail, maar vrijdag/maandag kreeg ik ze niet. Totdat ik gister terugkom van me werk, bleek hij al ópgehaald te zijn; terwijl ik geen UPS gebeld heb, alleen de Xbox-helpdesk. Gelukkig was hij/zij wel zo slim om te melden aan m'n vader dat de harddisk er nog uit moest. :emo:
     
  2. lpetersen

    lpetersen Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm terug! Kreeg er een gratis maand Live gold bij en zoals ik al verwachtte de nieuwe BenQ drive. Heb 'm nog niet getest (kan ik nog niet, *kuch* *kuch* ) dus weet niet hoeveel geluid hij maakt, in dashboard is hij iig wel stil! Oja, mijn faceplate was ook stuk (veertje was uit het usb klepje gesprongen) en die heb ik ook nieuw gekregen terwijl ik er niet eens om vroeg! Precies vorige week dinsdag belde ik voor repair en nu al thuis, perfecte service in mijn geval!
     
  3. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam er 30 september (afgelopen zondag) pas achter dat je moest bellen voor een andere nummer. Dus ik heb zondag gebelt en maandag erna was ie al weer terug.
     
  4. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox kwam gisteren aan in Duitsland. Status is nog steeds "no pending repair". Ze zijn dus zeker nog niet aan de mijne begonnen.

    Iemand hier met een andere status? Verandert hij uberhaupt wel?
     
  5. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mailtje gestuurd om het ff te vragen, dus ff wachten op antwoord
     
  6. friden

    friden Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb hem ook vandaag teruggekregen;) en idd een gratis maand live gold kaartje.

    Ik ben zeer goed te spreken over de service:thumbs: vriendelijk geholpen,snelle levering en 1 maand gratis gold_O_
     
  7. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zo een briefje kwijt van ups waarop staat dat je die moet bewaren? Is het erg als je die kwijt bent?
     
  8. friden

    friden Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij vroegen ze er bij het afleveren niet na dus denk het niet:)
     
  9. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Mwah redelijk :)

    Het is het bewijs van je ektronisch retourlabel..

    Ik zou toch maar even goed zoeken, ze raden je niet voor niets aan om het goed te bewaren..
     
  10. Asharith

    Asharith Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is vandaag om 4 uur aangekomen. De DvD drive maakte krassen en ik heb nu een BenQ!. Niet veel stiller ofzo maar who cares, ik kan eindelijk Halo3 spelen.
    Ik heb em vorige week dinsdag verzonden om 3 uur. Dus het hele proces heeft maar 7 dagen en 1 uur geduurd! Top service van Microsoft!!
     
  11. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik hem vrijdag terug moeten kijken, laten we het hopen kan ik ook beginnen aan halo 3
     
  12. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan dit nu... Mijne is al van de 19de opgestuurd, de 20ste stond hij daar in duistland... En ik heb hem nog niet weer, en moet meer dna een half uur aan de lijn hangen en krijg nog niks te horen, schijt service if you ask me! Ofwel krijgt holland echt voorang... Liggen ze beter bij MS, i dunno!
     
  13. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dan ook.
     
  14. grumbl

    grumbl Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand emailadres van xbox support ? Moet namelijk wat foto's naar support :mad: opsturen (UPS heeft pakket beschadigd afgeleverd bij familielid), en wil zorgen dat ze die foto's morgenochtend al hebben...

    alvast bedankt!
     
  15. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is oo kkut!!!

    Maar hey, heeft nu niemand hetzelfdep robleem als ik. Mijne xbox is al binnen van de 20ste en ik heb die nog nie tterug!!! nog iemand?
     
  16. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien handig als je een mail adres had gevraagd......

    er is geen standaard mail adres bekend....
     
  17. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ff een vraagje. Als je nu een 360 koopt bij een grote keten zoals mediamarkt loop je dan nog steeds het risico dat je een exemplaar krijgt die defecten vertoont zoals krassen e.d.?
     
  18. lpetersen

    lpetersen Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kun je altijd vragen naar een nieuw lot nr of productie datum, kun je zien vanaf de buitenkant van de doos.
     
  19. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx! Logischerwijs is de volgende vraag dan; vanaf welke datum zijn ze goed dan?
     
  20. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    vanaf geen een het is de grootse onzin dat vanaf een bepaalde datum er totaal geen problemen meer voorkomen , dat kan altijd en maakt niet uit welke datum ze geproduceerd zijn.....

    er zijn verhalen van bepaalde data die krassen zouden veroorzaken maar andere mensen met dei zelfde data hadden nergens last van.....het is allemaal een beetje gokken.....

    mijn eigen is gemaakt in mei 2006 en heeft nog nooit een krasje gemaakt of wat..... 1 x een vast loper gehad en verder nooit problemen.....

    en om krassen te voorkomen is het belangrijste dat je xbox op een stabiele trillingsvrije ondergrond staat....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina