1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 9] ‎

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 29 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat verhaal van die ondergrond die ken ik, dat is het argument waarmee MS probeerde de boel te flessen. Ik kom namelijk net van de mediamarkt terug en die kunnen mij niet garanderen dat het niet meer voorkomt. Verkoop dan gewoon dat ding niet, denk ik dan bij mezelf. Ik heb al eens een 360 gehad maar had 'm verkocht om een ps3 aan te schaffen. Zelf geen problemen gehad met de 360 maar ik wil er nu weer één aanschaffen maar dan wel met de zekerheid dat ie het ook goed doet. En dat is het lullige van het verhaal is, niemand die garantie durft te geven, behalve MS zelf natuurlijk, wat eigenlijk een rare situatie oplevert. Want de garantie die MS geeft rammelt aan alle kanten. Ik denk dat ik nog maar ff een tijdje afwacht totdat met zekerheid het apparaat ook daadwerkelijk doet wat ie moet doen en niet wat ie niet moet doen.
     
  2. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn alle mogelijke statussen op de service.xbox.com website?
    (liefst in chronologische volgorde).

    Mijn status staat sinds het begin van het proces op "no pending repair".
     
  3. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, aan de comments hier afgaand denk i kdta die dan gemaakt is. Maar ik kan mijne zefs nie registreren... Sucky service, duurt lang, langer dan de meeste hier. Heb echt zwaar gevoel dat Nederland betere MS service krijgt dan Belgie
     
  4. lpetersen

    lpetersen Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het inderdaad zo, toen er no pending repair stond en ik belde met support vertelden ze mij dat hij klaar was en dat hij de volgende dag verstuurd zou worden. Misschien ook in jouw geval?
     
  5. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het, maar hij stond al op no pending repair voordat mijn console in Duitsland was aangekomen. Misschien hebben ze hem nog niet uitgepakt oid.
     
  6. jaapsneep

    jaapsneep Guest

    me xbox deed raar, en toen pakte k hem op, daarna deed de cd drive raar. Toen heb k hem maar snel uitgezet. Nu als ik me xbox aanzet en een cd erin doe dan bekrast ie hem!! Ik ben echt heel boos op die niet lieve microsoft!! Ik wil een hele xbox en niet eentje die niet heel is.
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    No pending rapair betekent over hte algemeen dat je Xbox klaar is en dat ie klaar staat om terug gestuurd te worden , meestal heb je hem dan binnen 5 dagen weer retour....is afhankelijk van welke dag die status verscheen omdat er vanaf xbox maar 2 x per week UPS pakketjes ophaalt....

    Device recieved at service center kan van alles betekenen , van binnenkomst tot reparatie....en alles er tussen in.....

    Empty box shipped to costumer is vaak een foutieve melding , iemand dar tikt dan een verkeerde code in , deze melding is vaak heel snel weer weg en word dan 1 van de 2 bovenstaande....

    als je ziet dat je serienummer is veranderd en no pending repair staat krijg je een nieuwe xbox opgestuurd .........


    niet schelden op microsoft.....je bent zelf zo dom om dat ding op te pakken terwijl hij aanstaat.....dit mag nooit.....als je je dvd speler oppakt en beweegt terwijl die een dvd afspeelt kan je de schijf ook weggooien wegens krassen....

    het staat zelfs in 1 van de boekjes die bij je xbox geleverd zit , nooit oppakken als ie aanstaat en de dvd drive draait!
     
  8. jaapsneep

    jaapsneep Guest

    niet schelden op microssoft, wat boeit dat nou het is niet heilig, en dat jij nou alle boekjes doorlees. Somminge mensen hebben wel betere dingen te doen
     
  9. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    dan moet ook niet janken als je spulletjes stuk gaan.....niet een zondebok zoeken voor eigen stomiteiten...
     
  10. jaapsneep

    jaapsneep Guest

    soms is een zondebok zoeken net iets wat je nodig heb als je kwaad ben, dus excusez moi
     
  11. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff gebeld naar M$ (3de keer al :{) om te zeggen dat mn labels via email nog steeds niet toegekomen zijn. Nu gaan ze die dus met de post opsturen, wat nog tot volgende week woensdag kan duren (hij is van vorige week woensdag stuk..). Nog een Xbox-loze week! (en dan reken ik de reparatieweken niet bij -_-' )

    Ik wil nu eindelijk eens mn Halo 3 spelen op full screen ipv co-op bij een vriend van me :mad: ik heb al lang genoeg naar het doosje zitten staren!
    Gelukkig zit er bij de limited edition zo'n leuk boekje, heb ik lekker wat leesvoer voor ondertussen...
     
  12. MissCoupe

    MissCoupe Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Arme wij dan kwintenc...
    Vanavond nog maar keer bellen naar microsoft. Volgens mij hadden ze daar al gelijk zoiets van oh een meisje die zal er wel geen verstand van hebben. Dus ik moest voor mn tv gaan zitten en dan de xbox aanzetten... vanavond maar even doen dus.
    Hopelijk dan snel de labels thuis, echt zonder xbox te erg...
     
  13. japppie

    japppie Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies het zelfde. Ik heb ze al 4x gebeld en steeds zeggen dat als ik de labels morgen niet heb dat ik moet terug bellen. Wordt er een beetje moe van=(=(
     
  14. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    en nu is mn wowkaart nog verlopen ook :p no gaming AT ALL dus tenzij ik weer 25€ ophoest voor een nieuwe...

    morgen maar ff doen dan xD
     
  15. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik belde vandaag naar xboxsupport om te vragen of ik een tracknummer kreeg voor de terugreis, zegt die vrouw: nee je moet bellen en dan kunnen wij nakijken hoever hij is gevorderd met reparatie.

    Ze zijn dus gister met reparatie begonnen, gaan ze hem eerst testen dan repareren en dan weer testen ofzo, dus het gaat nog wel ff duren voor ik hem terug heb:mad:
     
  16. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox is vanavond ook kapot gegaan ik was spel aan het spelen hij sloeg vast en begon tikkend geluid te maken ik zette hem af en opnieuw aan en haalde spel eruit die zit vol met krassen en wordt niet vervangen omdat hij niet van microsoft zelf was ofzo maar van thq hij moet nu opgestuurd worden en zal wel paar weken duren voordat ik hem toch heb
     
  17. grumbl

    grumbl Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval via ander kanaal toch nog adres kunnen achterhalen : xboxsup2 @ microsoft.com ( zonder de spaties )...

    Nou heb ik de foto's verstuurd. Maar de vraag is : wie is verantwoordelijk voor de verdere afwikkeling hiervan ? Ik schets de situatie even :
    • Ik ben ontvanger
    • Ik ben eigenaar box
    • Microsoft is verzendende partij
    • UPS is verzender
    • Microsoft en UPS hebben contract vanwege verzending
    • Microsoft dient mij een deugdelijk apparaat te retourneren
    • ik constateer zichtbare schade aan de verpakking, en kan via dit gat in verpakking voelen dat er een buts op de zijkant van de console in de doos zit
    • ik vermoed dat er OF met de doos gegooid is OF een andere doos op gevallen is OF beide
    • ik vertrouw dus de inhoud van het pakketje niet meer
    • ik heb de doos nog niet geopend, want ik ga niet accoord met ontvangst

    Dit is al de derde keer dat ik mijn 360 op heb moeten sturen. Van de 17 maanden heb ik nu al 3,5 tot 4 maanden geen gebruik van mijn xbox kunnen maken. Ik kan er nu echter niet meer op vertrouwen dat de box in deze doos het een redelijke termijn zal uithouden. Ik heb dus van beide partijen ( Microsoft en UPS ) gevraagd dat zij gezamenlijk of individueel met een redelijke oplossing komen ( dat kan dus alleen een vervangende NIEUWE box van zeer recente productiedatum, aangezien ik nu al 2 maal problemen heb gehad met een refurbished, en ik geen vertrouwen heb in de boxen die al eerder geproduceerd zijn, maar die bijv. nu nog in de winkel staan ).

    Dit lijkt mij toch alleszins redelijk. Microsoft is het aan het uitzoeken (maar neemt daar natuurlijk weer de tijd voor, registreren niets en bellen niet terug als je daarom vraagt), UPS spreekt op mijn voicemail in dat ze mij 'de gehele dag niet hebben kunnen bereiken' aan het einde van de werkdag, en als je 5 minuten later terug probeert te bellen op hetzelfde nummer is het nummer niet beschikbaar (en ondertussen ben ik de pineut).
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik lijk alsnog ook problemen te hebben. Hoogst waarschijnlijk bekrast mijn 360 spellen.

    Onlangs Halo 3 gehaald en met dat spel vroeg hij eigenlijk al net te vaak of ik er een 360 disc in wilde doen of gaf hij tijdens het spelen aan 'disc is unreadable'.

    Ik heb op de disc gekeken maar zag toen geen krasjes oid. Even een stofvrij doekje erover was dan wel de oplossing.

    Echter ik stop net "The Darkness" erin en hij geeft ineens weer de melding dat er een 360 disc in de lade zit!! Dit vond ik toch wel erg vreemd omdat die het altijd zonder problemen heeft gedaan.

    Ik ben toen ook die disc gaan bekijken, echter had nog al het licht uit en de beamer nog aan. In het felle licht lijk ik allemaal minuscule krasjes te zien, waarschijnlijk rond.

    'Waarschijnlijk' omdat ze echt bijna niet te zien zijn en ik een beetje de disc tegen het beamerlicht aan moet draaien om uberhaupt iets te zien.

    Hoe zagen jullie de krasjes op de schijf? Want in normaal daglicht zie ik eigenlijk niks.

    Feit is wel dat ie laatst bij Blue Dragon al een paar keer de melding gaf, bij Halo 3 echt vaak en nu dus ook bij de Darkness.

    En voor de zekerheid: een cd hoort er toch ten allertijde blank uit te zien en helemaal egaal?

    Zit een beetje in dubio wat ik nu moet doen. Want ook The Darkness doet het na een poetsbeurt weer.
     
  19. grifter

    grifter Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    De kans zit er uiteraard altijd in da hij het de discs kapoet maakt, maar ik denk eerderdat het probleem bij de Xbox zelf ligt. Wellicht zla je zo nog enkele maanden verder kunnen tot de Xdoos hetzelf begeeft... Dat is wat ik denk en ik meegemaakt heb! In begin geen enkel probleem, toen alsmaar meldingen disk is vuil of gebruik pal disk of een Xbox game disk... Nu kapot en al langer binnen dan de meeste onder jullie hier, er zijn al gastjes geweest die hun box terug hadden en toch stuurde ze die laterr door dan de mijne... Pff, life just aint fair!!!
     
  20. BadassBart

    BadassBart Infinite Euphoria

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    De krassen die de 360 maakt omdat er aan de binnenkant "iets" tegen de draaiende schijf loopt zijn zeker niet klein en minuscuul. Als hij krassen maakt zie je die duidelijk en zijn ze perfect rond. Weet je zeker dat je de kleine krasjes niet met poetsen hebt gemaakt? Ook het in en uit het hoesje steken kunnen "krasjes" veroorzaken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina