1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [PS3] De Games [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door boss, 13 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    En wij in Europa worden weer eens genaait:

    Dit soort zaken beginnen me zo de strot uit te komen. Amerika wel, Europa niet. Dit betekend dat de demo dus ookal op PSN kan staan, maar dat doen we niet, 4 oktober pas.
     
  2. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ratchet, daar heb ik mijn ps3 voor gekocht :)
    Ben zeeeeer benieuwd!
     
  3. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus christus, de framerate van de nba live demo is echt gruwelijk slecht. Alsof ik in bullet time aan het basketballen ben.
     
  4. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt Singstar PS3 hier nou uit?

    Heb gister weer met vrienden en veel bier Singstar gespeeld, en in tijden niet zo veel lol gehad.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Bron

    "I see motion-sensing as a complimentary, additional new step in terms of controls and where it fits you should use it and where it doesn't fit, don't force it. Please don't force it."

    :lol: :emo:

    Die kerel heeft ze echt niet op een rijtje :+
     
  6. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist white knight story gezien, hole fuck, dat is prachtig! één van de mooiste rpg's tot nu toe geshowd! Anuwel er wel concurentie is hoor, daar niet van :).
     
  7. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi, everyone. Just wanted to give a quick update on what’s new in the PLAYSTATION Store this week. Let’s get straight to the good stuff with four new demos:

    • Skate
    • NBA 08
    • Sega Rally Revo
    • Stuntman: Ignition

    We’ve also released a new downloadable game, LocoRoco Cocoreccho!, for $6.99. In addition to several new wallpapers, we’ve also posted up some great trailers and videos – everything from GT5 Prologue to Ratchet and Clank Future to Devil May Cry.

    Check ‘em out.



    Source : http://blog.us.playstation.com/2007/09/20/playstation-store-update-2/

    Edit : Ja , dit is van de US Store .
     
    Laatst bewerkt: 20 sep 2007
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    VET ! ga gelijk checken

    je bedoelt zeker de amerikaanse store toch ?

    maakt toch niet uit
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    loco roco in de europese winkel 3 euro, hoe goedkoop is dat!? Vette shit, ook demo van sega rally enzo,ben nu aan het downen.
     
  10. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou , die demo van skate zuigt heel erg .
    Geef mij maar Tony Hawk . :thumbs:
     
  11. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    vind locoroco ook niet echt geslaagd, die op de psp was echt stukken beter.
     
  12. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    maja, voor 3 euro kan je niet sukkelen he :).
    Zojuist ook begonnen met heavenly sword, holy fuck, dat zijn wel wat andere graphics dan ninja gaiden sigma hoor!!_O_
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Heavenly sword is echt fantastisch, de gameplay en verhaallijn ook \o/ veel plezier ermee
     
  14. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg net een mailtje van Playstation

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    oke eindelijk begint het een beetje voor ons ps3-bezitters :) .......


    us store is GO SKI te downloaden voor 2.99 dollar ! weet nog niet wanneer europa aan de beurt is .
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    LocoRoco Cocoreccho is trouwens wel leuk. is leuk als je van die verborgen poppetjes vind. Maar het kost wel veel tijd als je verder wilt komen (en er zoveel mogelijk wilt vinden)

    Ratched en Clank ziet er wel leuk uit, maar weet niet of ik die ga halen. Heb nog nooit een spel van hun gespeeld.
     
  17. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Binnenkort wordt het mooi voor de ps3 bezitters, r&c is gold, uncharted is bijna gold, al de goede multiplatform games komen eraan. Echt vette shit. Natuurlijk nog even geduld op mgs4, maar in maart kunnen we die shit ook spelen. heel interressant van mgs4(2de filmpje):
    http://www.gamed.nl/view/32425
    Interview. Echt vet, ze werken met een monsterteam tot 200 man! In het weekend werken ze, noem maar op! Ook heel vet, je kan tijdens filmpje op een knopje drukken, en dan zie je flasbacks van de vorige games, echt super gevonden! Voor zowel nieuwe mgs fanatens als fans van heel de serie. Ik kan alvast niet meer wachten, het ziet er gewoon te mooi uit. Maarja, uncharted ziet er ook super uit. Ook nog veel filmpjes van gezien, en zo mooi water heb ik nog nooit gezien. En die animaties zijn van ongekend niveau. Het gaat eindelijk van start gaan allemaal met ps3 en binnenkort waarschijnlijk een ps3 voor 400 euro(40 gig harde schijf, perfect eigelijk), heel mooi :).
    edit: folklore ziet er voor rpg fans ook super uit. Op ign een score van 90. Maar het blijkt dat de meningen verdeeld zijn. Op gametrailers krijgt het al direct 72. Nu ja, zojuist op ign gelezen. Lijkt me toch vet. Misschien niet vet genoeg om te kopen, dat misschien wel.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  18. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Gaaf, maar valt er nu ook wat te gamen kwa vette titels Boss? :+
     
  19. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    En zit er hier al iemand te wachten op Bladestorm: The Hundred Years' War?

    Ik heb net de demo gespeeld en beviel mij heel goed. Veel actie, goede sfeer en ziet er redelijk uit. Weet iemand wanneer dit spel uitkomt? Ik heb er wel zin in :D
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Releaselijst PSN content tot november 2007 volgens deze site: klik

    Dan zouden we morgen de demo van Ratchet & Clank mogen verwachten. Maar goed, ik had begrepen dat ie in Amerika is uitgesteld van 11 naar 19 oktober. Geen idee of die lijst/site betrouwbaar is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina