XBOX360 Arcade

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bartvdhulst, 3 okt 2007.

1. bartvdhulst

bartvdhulst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste berichten zijn daar dat vanaf eind oktober de core verdwijnt en de XBOX 360 Arcade het daglicht ziet.

'Zowel Amazon als Toys 'R' Us adverteren met een nieuwe versie van de Xbox 360 die eind oktober moet uitkomen. De Arcade-editie zou het nieuwe goedkope model worden en het Core-systeem gaan vervangen.

Eind augustus verschenen de eerste geruchten over de Xbox 360 Arcade. Het systeem zou dezelfde prijs krijgen als de Core-editie maar geleverd worden met een 256MB grote geheugenkaart, draadloze controllers en vijf arcadespellen, aldus bronnen van Kotaku. Wat prijs en controllers betreft geven de nu uitgelekte advertenties deze bronnen in ieder geval gelijk. Daarnaast zou de console mogelijk voorzien zijn van een hdmi-uitgang, bericht TeamXbox, aangezien die interface inmiddels zijn weg heeft gevonden naar alle edities op de Core na.

Amazon geeft aan de Xbox 360 Arcade vanaf 23 oktober te kunnen leveren, Toys 'R' Us zal de console twee dagen later aan zijn assortiment toevoegen. In de VS heeft leverancier GameStop de Xbox 360 Core uit het aanbod verwijderd, hetgeen de geruchten dat dit systeem uitgefaseerd wordt lijkt te bevestigen.'

Aldus tweakers.nl

Toevoeging of nutteloos?

Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  2. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    had dit een paar weken geleden ofzo al ergens gezien... weet niet precies meer waar...

of het een slimme zet is weet ik niet, core verkocht slecht dus waarom zal een core met 5 arcade games wel verkopen? die MU staat dan ook meteen vol...

3. bartvdhulst

bartvdhulst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik met je eens, de enige verbetering is dus de HDMI aansluiting en ik neem aan dat deze uitvoering ook het verbeterde 'falcon' moederbord gaat hebben

Volgens mij is de insteek dat dit de concurrent van de WII moet worden om zo de jongere casual gamer aan te trekken.

4. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    als dit de wii ook maar enige concurrentie gaat opleveren vreet ik m'n lul op... (nee dit bedoel ik niet lekkerlijk)

de wii wordt naar mijn insziens door 3/4 van de kopers gekocht vanwege de motion sensing controller, dus een uitgeklede xbox 360 met 3 gare arcade games zal daar weinig verandering in brengen denk ik...

en ten slotte die HDMI poort is nog niks zeker van he.. ik had dacht ik gelezen dat alleen de nieuwe premium pakketten deze erbij zouden krijgen

Deel Deze Pagina