1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Demo's (Deel 2)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 29 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Deze week demo van Clive Barker's Jericho

    Dinsdag 25 september 2007 - Fans van action adventure horror-games hebben vandaag reden om een vreugde dansje te maken: deze week nog verschijnt er een demo op Xbox Live van Clive Barker's Jericho. Deze demo zal tevens voor de PC en PlayStation 3 verkrijgbaar zijn. De demo zou vanaf donderdag in Amerika online moeten staan, of dat ook voor de Europese demo geldt is helaas op dit moment nog niet bekend.

    Clive Barker’s Jericho is een “run and gun squad based shooter” met een origineel concept. De game draait om het Jericho Team, waar jij als gamer ook onderdeel van bent. Een duivelse macht wilt de wereld overnemen en daarom maak jij samen met je squad tochten door de hel, opzoek naar duivels, demonen en ander gevaar.
    Naast de traditionele shooter actie kan je van deze titel ook de nodige telepathische krachten verwachten die je in kan zetten in de strijdt.

    ---------------------------------------------------------------------

    Content: Crash of the Titans Demo
    Price: Free
    Availability: Not available in Asia or Mexico
    Dash Text: [ESRB: E10+ (Everyone 10+) CARTOON VIOLENCE,CRUDE HUMOR,MILD LANGUAGE] Bring on the Titans! The evil Neo Cortex has turned the creatures of Crash's island into horrific mutations! But by using a whole arsenal of new combat moves, Crash can hijack the monsters and gain control of their awesome powers. Intense new combat moves! Hijack and battle titanic monsters! Chaotic co-op action!
    Size: 530.76 MB

    Deze lijkt me eerlijk gezegd wel leuk.
    Is iets anders dan al het shootergeweld op dit moment :)
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Content: Clive Barker's Jericho Demo
    Price: Free
    Availability: Not available in Germany or Asia
    Dash Text: [ESRB: M (Mature) BLOOD AND GORE,INTENSE VIOLENCE,SEXUAL THEMES,STRONG LANGUAGE] Clive Barker’s Jericho™ is a terrifying squad-based horror FPS based on an original concept and story by horror writer and film maker Clive Barker. An ancient evil has broken through into our world and is threatening to spread its taint across the whole of the earth unless it’s stopped. At ground zero lies the Middle Eastern city of Al-Khali, a modern city built atop the ancient ruins of a dozen previous conquerors. In this demo you’ll lead the Jericho team through the sewers of an immense fortress, harnessing their unique powers and weapons to destroy the hoards demonic crusaders that stand in their way.
    Size: 885.17 MB

    ---------------------------------------------

    Content: NHL 2K8 Demo
    Price: Free
    Availability: Not available in Australia, New Zealand or Asia
    Dash Text: [ESRB: E10+ (Everyone 10+) MILD VIOLENCE] The top rated NHL franchise returns with an entirely NEW NHL EXPERIENCE featuring revolutionary right stick controls, all-new goaltending, a ground breaking face off system, and stunning, next-gen visuals highlighting redesigned player models and animations. DOWNLOAD THE OFFICIAL TRAILER NOW!
    Size: 1.00 GB
     
  3. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo: Thrillville: Off the Rails

    Content: Thrillville: Off the Rails Demo
    Price: Free
    Size: 331 MB
    Availability: All Xbox LIVE regions
    Dash Text: [ESRB: E10+ (Everyone 10+) FANTASY VIOLENCE,MILD LYRICS,MILD SUGGESTIVE THEMES] Download the demo
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Toch ff de demo maar checken :D
     
  5. Struyk

    Struyk Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Saints Row Demo

    Hallo,

    Ik heb een klein vraagje over de Saint's Row demo.
    Ik heb recentelijk een xbox360 gekocht en nu wou ik de Saint's Row demo downloaden, Ik ging naar Xbox Live Marketplace en zocht in de "All game demos" naar de saints row demo, alleen hij staat er niet tussen|:-. Komt dit door mij of is de demo gewoon verwijdert? Aangezien het een van de meest gedownloade demos was snap ik niet waarom ze hem dan zouden verwijderen, die dingen blijven toch gewoon online?

    Hopelijk weet iemand een oplossing

    PS: Ik heb al eens een nieuw account aangemaakt om te kijken of hij er dan wel tussen zou staan, maar geen verandering.

    Gr Jim
     
  6. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de gok wagen en het spel gewoon kopen. Meer dan 30 uur plezier aan gehad ;)
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    viel mij ook al op ja, heb sinds vrijdag een 360 en wou ook gelijk die demo spelen aangezien ik er bij een vriend echt tijden mee bezig was. Maar volgens mij hebben ze hem verwijderd om ruimte op de server te besparen, wel jammer idd.

    Maargoed de hele game kost ook niet zoveel meer zag ik! :)
     
  8. Struyk

    Struyk Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt dan weet ik dat, btw bij een andere vriend van me stond de demo er ook niet meer op, dus hij is er gewoon vanaf dus. En ja ik ga de game ook kopen, ik wou alleen voor de tussentijd de demo even spelen :cool:.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hoe is de Jericho & Thrillville demo? :)
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Jericho is wel een goede shooter, je mede maatjes beschrikken over een goede AI en helpen je ook echt. Grfx zien er ook aardig uit (beetje zelfde kwaliteit als die van Blacksite), wel veel donkerte net als Doom daar moet je uiteraard van houden, en kan je natuurlijk ook wel verwachten van een game van de maker van Hellraiser.

    Maargoed de demo speelt wel goed, maarja het is niet een titel die ik zou kopen, aangezien ik meer van shooters hou die in een grote oppervlakte spelen... buiten dus. :D

    Die andere titel heb ik nog niet gedaan.
     
  11. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga waarschijnlijk morgen voor de xbox360, ik denk inclusief Halo 3, misschien dat ik saints row ook wel gelijk meeneem, goeie game zeg.

    Ben benieuwd of er idd leuke demo's opstaan en hoe het werkt.

    Hoelang duurt het eigenlijk om een demo uit de marketplace te downloaden, en moet dat aaneegesloten zijn dat downloaden..?

    grtzz
     
  12. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb Thrillville gedownload, maar ik snap de lol van het spel niet, maar kheb mn eigen coaster gebouwt \o/
     
  13. psp-user

    psp-user Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    WHAHAHA
    :lol::9
    Ben benieuwd, hoorde dat het erg moeilijk was om sowieso iets op te bouwen, maar zal m zelf ook wel testen als ik m heb:cool:
     
  14. MeneerStriker

    MeneerStriker Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Snelheid hangt van je connectie en bestandsgrootte af, maar meestal zijn die demo's binnen het uur gedownload.

    Thrillville was idd bagger, Jericho leek me wel wat.
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Heb eergisteren ook gelijk als eerste game Saints Row gekocht, echt geweldige game idd. Had hem voor 35euros bij Free Record dus das wel de moeite waard.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Hangt van je internetverbinding af, hoe snel die gaat. Een Demo van 1 Gig bij mij duurt minstens 8 uur.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    :eek: wow das wel erg lang, bij mij ongeveer 10min! (glasvezel)
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Dat bedoel ik, heb ook maar 45KB per seconde. Moet toch maar is zelf internet voor me eigen alleen halen inplaats van de internet die we hier thuis op 4 pc's gebruiken. :9
     
  19. Frodo100

    Frodo100 A Braindead Gear

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vanavond ook Live, ik heb de Demo's van Dead or Alive 4 en Blazing Angels, Squadrons of WWII gedwonload, samen met een Theme van Gears of War. Ik vind het wel vet. :p
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bladestorm demo is online. Best wel geinig spelletje, maar niet mijn ding.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina