De HDTV thread [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 19 aug 2007.

?

Welke merk HDTV heb je ??

Peiling gesloten op 8 sep 2007.
  1. Grundig.

    1,0%
  2. JVC.

    2,9%
  3. LG.

    5,7%
  4. Panasonic.

    12,4%
  5. Philips.

    1,0%
  6. Samsung.

    59,0%
  7. Sharp.

    3,8%
  8. Sony.

    7,6%
  9. Toshiba.

    1,9%
  10. Ander merk.

    4,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag een tv aangeschaft!
    Een Philips 32PFL7562D10, een lcd scherm in plaats van een plasma dus.
    Het plasma scherm waar ik eigenlijk voor ging kijken viel me wat tegen en de verkoper maakte me een erg mooie prijs voor de philips. Keuze was eigenlijk best snel gemaakt.

    Ben er erg tevreden mee en HD op de 360 ziet er echt stukken beter uit dan op een "ouderwetse" tv.

    :thumbs:

    Zelfs tv via de normale coax ziet er nog netjes uit maar digitale TV van @home is onderweg.
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier hoor je me ook niet klagen over de beeldkwaliteit van analoge televisie.
    Heb het al vaker gezegt het analoge tv-signaal gebruik ik alleen voor de PIP van mijn Samsung LCD.
    Gebruik al jaren met volle tevredenheid digitale tv van Essent/@Home.
     
  3. Shady_Bastard

    Shady_Bastard Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een philips 32PF9641D.
    Ik heb alle kabels erin gedaan en dat ding op HDTV gezet maar ik heb een probleem: Het geluid doet het niet.
    Ze zeiden dat ik daarvoor een stekkertje voor moest kopen maar weet niet wat voor iets.
    Kan iemand mij a.u.b helpen?

    B.v.d
     
  4. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik gisteren ook je hebt een verloopstekkertje nodig zoals je op het plaatje ziet (plaatje ffn snel "geleend" van iemand hier)
    [​IMG]

    EDIT Dat stekkertje waar de rood/ witte tulp stekkers in zitten dusch...

    2xRCA->3,5mm jack
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  5. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik meen een tijdje geleden een post te hebben gezien van iemand die een witte Samsung had gekocht voor zijn vriendin d'r verjaardag. Is ze inmiddels jarig geweest en kan je even een foto'tje maken van de tv? Ik heb de witte nog nooit in het echt gezien.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou zeggen stuur een PM naar Graveheart ;)

    [​IMG]
     
  7. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Even snel tussendoor:

    Ik heb een X360 van de (waarschijnlijk) eerste generatie (ik heb hem gekocht in februari 2006). Die heeft geen HDMI aansluiting dus. (hij is nu wel stuk en ik wacht op M$ om de stickers voor ups op te sturen...)
    Verder ben ik van plan om een HDTV te kopen begin november.
    Dus:
    1 ) Is die X360-HDMI-kabel van M$ al uit?
    2 ) Zo ja, kan ik die dan gebruiken met mijn eerste-generatie-X360 (met traditionele trapezevormige aansluiting) om via HDMI in HD te spelen op m'n toekomstige HDTV?
    3 ) Zo nee, wanneer?
    4 ) Zou ik wachten op de eindejaarsacties voor HDTV's? Ik heb me namelijk overlaatst een iPod Video 30G gekocht voor 265€ en bijna 2 maand later stond de 80G versie opeens voor 250€ in de winkel :/
     
  8. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    1 ) Nee, want alleen de nieuwe revisie Xbox 360's hebben een HDMI uitgang.
    2 ) Nee, want de AV multi out waarover jij spreekt is compleet analoog en is niet compatible met HDMI (of DVI) dat compleet digitaal is.
    3 ) Nooit.
    4 ) Sja je kan altijd maar blijven wachten op prijsdalingen en betere hardware. Op het moment dat je het dan eindelijk wil kopen komt er weer iets nieuws dat je graag wilt hebben en stel je weer uit. Van uitstel komt afstel. In al die tijd had je ook gewoon allang al zwaar kunnen HD gamen.
     
  9. Kwintenc

    Kwintenc British Armed Forces

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus het beste is gewoon een HDTV kopen, en dan maar in HD spelen via de componenteningang (of via een VGA-kabel). Ik denk dat ik dan maar voor VGA ga, aangezien dat (volgens sommigen dan toch) net iets scherper (maar minder kleurrijk) beeld oplevert. :thumbs:
    Voor die TV ga ik sowieso toch wachten tot eindejaar... Aangezien ik nu nog niet genoeg geld bijeen heb om hem cash te kunnen betalen (op krediet koop ik nooit) ga ik in de herfstvakantie nog 2 weekjes werken. Tegen de tijd dat ik eindelijk uitbetaald ben zijn we alweer begin december, en dan kan ik evengoed nog een paar weekjes wachten tot er promoties komen.

    Bedankt voor het antwoorden trouwens ;)
     
  10. lawlhalla

    lawlhalla Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de witte tv gezien bij de mediamarkt.
    En imo was hij erg lelijk.
    de zwarte versie kwam veel beter tot zijn recht.=(

    edit, zou iemand mij misschien ook eventjes antwoord kunnen geven op mijn vraag bovenstaand :D
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=2523789&postcount=979
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  11. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de samsung LE37M87B besteld \o/, krijg m volgende week dinsdag binnen!!!, maar ik moet nog ff w8te want ik ben pas op 16 oktober jarig, dan krijg ik m pas echt

    \o/[​IMG]\o/

    edit: als ik m binne krijg post ik wel een aantal fotowtjes
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  12. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Even een Vraag:

    Heb thuis een samsung LE26R32B staan.
    Ik was bij de x360 bij de displaysettings aan het kijken en daar staat de HD-setting bij mij op 480p, er staan ook andere settings op (720p, 1080i, 1080p). Bij 720p en 1080i geeft de tv wel een signaal, bij 1080p niet (niet ondersteund geeft de tv aan).
    Moet ik nu de HD-display-setting op 1080i zetten, levert dit het beste beeld op?
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik wil vandaag de Ssamsung LE26R81B gaan kopen, maar ik lees net een paar slechte reviews...
    Nu vroeg ik me af ... als mijn budget 600-700 euro is..
    raden jjullie mij die samsung aan of toch beter een andere LCD?
    Is het een goeie om lekker veel op te 360en, dvds kijken en tv kijken?

    zo heb je ook een tv als deze voor 600
    http://www.polectro.nl/32lc3r-luxe-ready-lcdtv-hdmi-p-5337.html
    of deze sony voor 550
    Sony KDL-26U2000
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  14. bartvdhulst

    bartvdhulst Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    De algemene opvatting is dat het beeld bij 720P (Progressive) het beste beeld weergeeft omdat 1080I (Interlaced) is. Je kan natuurlijk ook kijken wat je zelf het beste vindt. Het klopt dat 1080P geen beeld oplevert dat ondersteunen alleen de FULL HD LCD tv's
     
  15. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt.
    Heb van al die verschillende beeldsoorten geen verstand, ik zal wel kijken wat het beste beeld oplevert.
     
  16. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds kort mijn oog laten vallen op deze tv (http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le26s81b.asp?page=Features) De samsung LE26S81B dus. Nu lees ik op de site dat hij 2 HDMI ingangen heeft. Heb ik het verkeerd begrepen of heeft alleen de Elite HDMI? Zoja, hoe zou ik dan mijn xbox op deze tv aan kunnen sluiten zodat ik HD krijg, gewoon met die rode/groene/blauwe (enz.) kabels? Het zou mooi uitkomen als het werkt want dan kan ik hem dankzij de BV van mijn vader zonder BTW kopen :thumbs:. Bedankt voor een antwoord.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die tv is aan te sluiten met hdmi, component en vga. Alleen zullen je een 720p beeld geven :)
     
  18. lawlhalla

    lawlhalla Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk ik ook die halen, ik had hier wel een mooi prijsje gevonden
    http://www.bestekeus.nl/shop/product_info.php/products_id/244639?ref=7
    samen met verzendkosten is het 503,- euro. terwijl ze bij veel anderen nog eens 50 of meer duurder zijn.
     
  19. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    VGA kleuren zijn RGB zoals het zou moeten. De kleuren zijn natuurgetrouw.
    VGA is veel scherper omdat het signaal ongecomprimeerd is en volledig RGB.
    Je kunt bij VGA waarschijnlijk je nattive resolutie selecteren van 1360x768 wat resulteerd in scherper beeld.
    LCD is namelijk heel vatbaar voor scaling ook al gaat het maar om een paar honderd pixels en een paar tientallen beeldlijnen.
     
  20. kingboekie

    kingboekie Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Allemaal.

    Ik heb een probleem met mijn xbox 360 elite.

    |Ik heb zojuist het spel topspin gekocht en als ik het spel start geeft hets pel aan dat het niet op 50 hertz kan draaien en dat hij dus op 60 hertz moet draaien maar ik kan nergens die instelling vinden dat hij op 60 hertz ingesteld kan worden.

    Wel kan ik de resolutie gooien naar 480 p of 1080i

    Ik heb zelf de resolutie 720 P en een hd ready tv van samsung

    Enige idee hoe ik dit spel draaiend kan krijgen??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina