Mediamarkt Prijs? Weet iemand mij ff snel te melden hoeveel de xbox nu bij Mediamarkt kost?? Ik ga morgen (dinsdag) Xbox halen en vroeg dat me ff af, anders haal ik em wel gewoon bij dixons ofzo... is wel vet dichterbij
2 weken geleden koste 1 xbox 1 controller sega gt + jsrf 3 films op dvd (wel duits) 239 euro..... MediaMarkt Hertzogenraad
Media Markt Amsterdam wel.... telefoon nummer is 020-5641650 dat is het rechtstreekse nummer van de software afdeling... het centrale telefoonnummer is 020-5641600
Dan zetten ze er toch de prijzen per filiaal op en koppelen ze deze aan de producten database van de desbetreffende winkel.
dan gaan mensen klagen over de verschillende prijzen en dat levert in de winkel ellenlange discussies op wat toch alleen maar lastig is voor de klanten... en voor ons want iedere klant die om die shit komt klagen kost geld....
ok, ik heb em gekocht bij Dixons.. was dichterbij weet iemand waar ik DVD Region X kan kopen voor me R1 dvd's? in a'dam aub
in rijswijk kregen ze de xbox pas volgende week binnen...ze hadden daar echt helemaal niks en alles was normaal qua prijs...dus geen morrowind voor 30 euro ofzo...
echt raar is dat niet. Op die manier verplichten zij je om naar de winkel te komen. Zo hopen ze er denk ik op dat je met meer naar huis gaat dan waarvoor je gekomen bent. Dit denk ik tenminste
Maar als je weet als iets in de aanbieding is ga je er eerder heen en dan krijgen ze dus meer klanten. Als je er dan toch bent koop je vaak wel meer als alleen die aanbieding dus het minste wat ze kunnen doen is ALLE aanbiedingen op internet zetten.