Tja dan draag jij tog lekker een lelijke helm, dan ben je origineel maar ziet je char er wel minder uit
Leuk dat in Halo 3 nu die Hayabusa dingen zitten, omdat je in Dead or Alive 4 een Spartan personae had! Erg stoer. Ook in de credits bij Thanks to, staat er: Team Ninja Hehe, toch leuk dat die dan beetje contact met elkaar hebben.
mijn outfit nu Vind jij dit een lelijke outfit dan ? Ik vind dat ikj een erg mooi mannetje in elkaar hebt geflatst?
Vind die andere helm ook vet (EVA) al wil ik graag die marathon (ook die schouder delen). Heb op het moment ook ff een hayabusa maar zonder die schouder delen. <---- (mijn char)
ik heb alle Achievements + Skulls maar niet alle Armor voor de Elite zoals de Commando Shoulders. misschien dat ik het spel wel met co-op op Legendary moet uitspelen?
Elite onderdelen unlock je in free-for-all. O.a door: - Triple kill - Triple kill met zwaardje - Quad kill w/e - 10 kill zonder dood te gaan En nog een paar dingen...
Ik vind de helm anders best lelijk, shoulders en armor zijn wel erg vet. De EVA helm vind ik persoonlijk het mooist. Mijn char:
ik snap iets niet he .. ik heb al zo vaak iemand om gereden met Mongoose maar krijg nooit die achievement ? hoe kan dat
Ik heb uhm in team slayer gehaald (ranked dus). Maar volgens mij maakte dat bij die achievement niks uit .
Mensen met die E.V.A Helmet zijn wel verschrikkelijk makkelijk door het hoofd te raken, ik vind de helm persoonlijk meer op een gloeilamp lijken
ja maar ik zei dat ik alle Achievements had dat betekend dus dat ik dit al gedaan heb maar ik zelf heb al ze Armor nog niet
Ik heb een vraag..Hoe verander ik mn poppetje ingame? Ik heb die normale nogsteeds maar ik zie mensen met andere kleuren e.d.