Xbox 360 controller voor shooters

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door abruzzese, 3 okt 2007.

1. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vroeger veel shooters gespeeld op de PC en je zou zeggen dat het aimen alleen maar goed gaat met een muis en toetsenbord.
    Na een tijdje was mijn PC toch te traag en zou ik een geheel nieuwe PC moeten kopen om een fatsoendelijke shooter te kunnen spelen.
    Het koste mij gewoonweg te veel geld om maar opgraden enz....
    Na een tijdje een Playstation 2 aan geschaft die ook zeer leuke games hebben.
    Maar ga je een shooter spelen zoals ik nu speel Rainbow Six : Lockdown daar is de controller gewoonweg klote en kun je helemaal niet goed aimen.
    Er zijn naar mijn mening maar geen games op de Playstation 2 waar je goede shooters hebt.
    Nu wilde ik graag weten hoe dat spelen op zo,n Xbox 360 is met games zoals / Call of Duty 3 / Gears of War / Rainbow Six : Vegas / Fear / Ghost recon : Advanced Warfither 1+ 2 / Halo 3 ?
    Er zijn toch veel meer shooters uitgekomen op die Xbox 360 , speelt dat ook veel prettiger ?

2. Achillias

Achillias Guest

Meestal is dat gewoon een mentale kwestie, alles voelt minder scherp aan met richten als je overstapt van de PC naar consoles..

Gewoon uit je hoofd zetten, en dan moet het wel lukken.

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    kwestie van wennnen ik vond het eerst ook gruwelijk kut, maar tegenwoordig gaat het gewoon goed :D oefenen!

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb jarenlang CS gespeeld op de pc dus weet wel hoe direct je kunt mikken met de muis.

Dat gevoel zul je nooit krijgen met een 360controller. Maar toch zijn de shooters op de 360 goed speelbaar. Het is een kwestie van wennen al heb ik nog best af en toe een idee dat ik bepaalde situaties met een muis wel had overleefd...

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Heb pas sinds kort een Elite, gelijk Blacksite en Jericho demos gedownload en het richten is idd best lastig schoot bijna de heletijd boven die robot aan het begin bij Blacksite. Maar idd is gewoon wenne, was ook zo op de oude Xbox. Maartoch blijf ik een muis wel fijner vinden in shooters.

6. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    bij shooters is het ook een kwestie van gevoeligheid van je controller afstellen....

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    1 schrale troost: iedereen speelt met een controller. De nadelen die jij ondervind, ondervind iedereen.

8. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen nadelen aan een controller. Alleen op de pc vind ik het heel irritant.

9. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is 't altijd andersom geweest vond de pc kut en de consoles lekker maar heb ben nu steds meer gfaan wennen aan de pc denk dat 't gewoon wennen is en anders moet je toch je pc maar verbeteren

10. Bavihoane

Bavihoane Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ik kan zelf ook beter richten met een controler. met een muis gaat het me allemaal net te snel en schiet ik 9 van de 10 x er net naast. speel nu ook eigenlijk alleen maar shooters met de 360 heerlijk!

even wennen, maar je komt er wel in hoor! succes

11. Xplicit

Xplicit MX-3

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook. k speel altijd op een console dus ik ben er aan gewend. Met een muis vind ik echter wel fijenr.. weetn iet hoe het kmt.

12. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Muis is gewoon sneller, maar zolang iedereen dezelfde controller heeft is er geen probleem. Het is pas lastig bij games als Shadowrun waarbij PC spelers tegen console spelers kunnen spelen. Of vroeger et Quake 3 op de Dreamcast, voor de DC bestaat ook een muis. Zonder muis was je echt in het nadeel.

13. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij shadowrun heb je op de xbox een auto-aim en op de pc niet.

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Auto-aim vind ik een beetje zielig (n00b achtig), ben blij dat op de pc dat niet zit.

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nu had ik precies hetzelfde, ruim een half jaar geleden heb ik een 360 gekocht, terwijl ik 3 jaar geleden al een game pc had gekocht van 1300 euro, kon games wel spelen, alleen hij ging al na 1.5 jaar tegensputteren, als ik alles op zo'n hoogst wauw spelen ( oblivion)

dus kocht ik een 360, aan het begin is het gewoon een kwestie van wennen, natuurlijk blijft het wel minder snel en precies,
    maar als je er eenmaal aan went,
    stoort het je niet meer,
    en als het op de playstation 2 goed ging met shooters, gaat het op de 360 ook wel goed, beter imo want de controllers van de playstatino vind ik klote, veel te klein, glipppen steeds uit me handen, en de posities van die stickies zijn klote

en is console gaming gewoon veeel beter, aangezien je gewoon op de bank kan liggen,

Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  16. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik het zo stellen.... Als ik als enige een muis voor de Xbox had zou ik iedereen filaal ownen :f

Nee maar ik vind die stap ook lastig..Gaat nu wel steeds beter trouwens maar na een "hardcore PC speler" geweest te zijn is het wel een grote switch, moet toegeven dat ik nooit op mijn normale Xbox speelde omdat ik die controller echt kut vond.

17. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als je dat zou doen gamen op je xbox met een toetsenbord en muis had je toch net zo goed een pc kunnen kopen? Ik vind het juist fijn te gamen met een controller en wat op de bank hangen.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel als je Shadowrun met een 360 controller speelt op de PC, je kunt dus kiezen.

Met Games for Windows wordt het sowieso makkelijker/aantrekkelijker om ook op de PC te kiezen voor een controller, mocht je dat willen :)

Laatst bewerkt: 5 okt 2007

Deel Deze Pagina