Connectie 3 keer zo traag/ valt weg

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JKI, 4 okt 2007.

1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een week Orange ADSL (20mbit lijn). In het begin ging het prima, downloadsnelheid lag zo rond de 1 mb/s. Maar de afgelopen dagen is dat belachelijk hard gedaald. Ik haal nu op speedtest nét iets meer dan 200 kb/s, en upload 20kb/s:eek:.

Als ik Halo 3 speel valt de laatste paar dagen midden in een potje de connectie weg. Ik doe dan nog wel mee, maar dan heb ik naast mijn naam maar 1 (van de 5) streepje(s) (connectie). Ik kan dan niemand meer killen en ook niet meer met mijn teammates praten (schokt teveel). Ik moet dan dus letterlijk in een hoekje gaan staan voor soms wel een paar minuten en wachten totdat de connectie weer terug is.

Ik word er helemaal gek van. Iemand een idee waar het aan ligt? Ik ga iig wel orange bellen.

/edit: download snelheid is nu 300kb/s, upload snelheid is 10:eek:.

Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  2. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het modem al eens om te testen uit en aan gezet?
    Zijn er meer pc's aanwezig in het netwerk?
    Loopt er wellicht een ander proces op je pc/laptop dat de verbinding dichttrekt?

3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Wat misschien wel het probleem kan zijn, is de router (eigenlijk router en modem in 1). Die hadden we bij het vorige abbo, en heeft mijn vader met veel moeite (en een helpdesk) geconfigureerd om aangesloten te worden op het nieuwe modem. Ik weet niet precies wat hij gedaan heeft, maar hier zou idd het probleem kunnen liggen.
    Ja, maar niemand download/upload hier bestanden.
    Nee, mijn pc heb ik al eens uitgezet, maar nog steeds lag bij halo.

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Orange ADSL gaat over 't netwerk van KPN toch? Ik heb toevallig ook sinds een week een KPN Comfort 20/1 abo, en de afgelopen dagen is 't internet niet vooruit te branden. Het opleveren was ook al een probleem omdat ze bij KPN last hadden van een storing met ADSL2+ aansluitingen. Online gamen is inderdaad een ramp, omdat de verbinding zo instabiel is als de pest. :x

Heb je ook speedtest.bbned.nl al geprobeerd? Welke snelheid haal je als je 't bestand van 100 MB download?

Edit:

Ik krijg nu wel hele vreemde resultaten van sommige websites:

:+

Morgen maar eens aan de bel trekken bij KPN...

5. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik zou eens ff een filmpje gaan halen op usenet met die snelheid :) ben wel benieuwd of je dat gaat halen! :)

das een 4.5gb film in +/- 6 minuten!!! :confused:

Deel Deze Pagina