1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] CreditCard verwijderen uit LIVE

Discussie in 'Games' gestart door Svennos, 5 okt 2007.

  1. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er al een tijdje naar opzoek. Wie kan mij vertellen hoe ik creditcards kan verwijderen uit Xbox LIVE? Een tijd geleden is één van mijn CreditCards gestolen en vervangen. Ik wil nu dus graag deze oude kaart verwijderen. Ik benader live via een Xbox360.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Misschien door de cache te legen? Ik kan alleen zo snel niet vinden hoe dat moet......

    Ik vind het trouwens niet echt fijn dat dat nummer in je 360 blijft staan. Ik denk toch dat bij het doorverkopen van je 360 er zo echt wel wat lui de mist in kunnen gaan.

    Aansluitend op de vraag van de topicstarter: staat de cc gekoppeld aan je gamertag en dus op je hd/mu?
     
  3. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0

    CC staat inderdaad gekoppeld aan je gamertag. Ik kan deze gegevens dus ook benaderen via MSN. Echter ook hier kan ik de oude gegevens wel zien maar niet verwijderen. Ik kan alleen nieuwe kaarten toevoegen !
     
  4. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat alleen de helpdesk dat kan......even bellen anders....
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel onhandig dat het zo moet hoor; moet de klant zelf kunnen doen, al was het maar om privacy redenen. =(
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje krom geregeld idd. Ik heb sinds kort een nieuwe CC, dus ook een nieuw nummer, maar de oude CC/het oude nummer is niet te verwijderen....ik kon enkel een nieuwe toevoegen :eek:
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    MS bellen :) of een nieuwe toevoegen dan bestaad voor ms de oude niet meer ;)
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet ? Want hij blijft wel gewoon selecteerbaar hoor, het is zelfs de default keuze :eek:
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2007
  9. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks MS bellen, ik laat jullie wel weten hoe of wat.
     
  10. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Surf naar www.xbox.com en daar inloggen. In de menu's daar kun je ook je XBox Live subscriptions aanpassen. Verwijderen moet dus ook kunnen lijkt me.
     
  11. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Net met MS Support aan de lijn gezeten. Het blijkt simpelweg niet te kunnen ! Support kan deze gegevens ook niet voor mij verwijderen.

    Vreemd hoor.
     
  12. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm lekker dan... Heb ook een nieuwe cc, en je moet een nieuwe cc input toevoegen bij live want de oude input kan je niet veranderen (iig geen nieuw nummer) Hebben ze niet echt over na gedacht.|:-
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is op zijn zachtst gezegd gevoelige info en die kan je niet verwijderen?!

    Even voor de zekerheid: staat dat ding nergens opgeslagen op mijn 360/hd?
     
  14. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    De CC gegevens zijn gekoppeld aan je gamertag. Dus als je je profiel verwijderd van je HDD zijn ook je CC gegevens verdwenen. Dit bv als je je Xbox zou willen verkopen.
     
  15. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet natuurlijk alleen de laatste 4 cijfers en de exp. date...ook blijft de verification code "blank".
    Je zou de date kunnen veranderen en je naam kunnen veranderen in een onzin naam.
    Blijft wel vaag dat ze op deze manier altijd de 4 laatste cijfers kunnen zien.
    Misschien enorm oud nieuws : ik heb mijn gamertag (profiel) altijd op een memory unit staan.Dus als de xbox weggaat trek ik gewoon die unit eruit en klaar, is ook wel handig als je een keer bij een vriend gaat spelen bijvoorbeeld.Zelfs het thema neem ik nog mee op die manier... (nogmaals waarschijnlijk oud nieuws maar er blijft volgens mij geen info achter op de 360 zelf)
     
  16. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu dus ook dit probleem, maar als ik het goed begrijp kan ik die oude dus niet verwijderen? Hoe kan ik er dan wel voor zorgen dat mijn nieuwe cc geaccepteerd word als eerste betaalmethode? Want nou staat het dat mijn nieuwe cc als 2e staat. En de oude cc(die verlopen is) is nogsteeds de eerste. Dus kan ik simpelweg niet op internet omdat de xbox steeds zegt dat de cc niet geldig is omdat hij verlopen is.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat ook m'n oude CC als eerste optie, echter kan ik gewoon probleemloos m'n nieuwe selecteren....vind het alleen ook vreemd dat die oude ogenschijnlijk niet te verwijderen is :eek:
     
  18. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als ik mijn nieuwe wil selecteren zeg ie: You're already signed up for this subscription, but it has been suspended. To reinstate your subscription, go to Account Management, Memberships and update you payment information.

    Maar ik heb nou geen idee wat ik moet doen. Alle gegevens van de nieuwe cc zijn goed ingevoerd. Iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn nieuwe cc de eerste word?
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm sorry, die melding zegt me niks. Ben dan ook bang dat ik het antwoord niet ga weten :eek:
     

Deel Deze Pagina